Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

17 ατάκες για να ανατινάξεις τον Άγιο Βαλεντίνο





'1.Πριν μου βάλεις τις χειροπέδες και ανοίξεις τις κουρτίνες για να βλέπουν οι γείτονες , θέλω ειλικρινά να μου απαντήσεις :Που βλέπεις να πηγαίνει αυτή η σχέση ;
(για αποπροσανατολισμένους )
2.Γιατί έβαλες άσπρα τριαντάφυλλα πάνω στο κρεβάτι ;Μοιάζω με νεκρόφιλη;
(για σκύλα που έχει σχέση με ευαίσθητο άντρα )
3.Τα μίλια που μας χωρίζουν με ρόδα θα ήθελα να στρώσω
(sms για σχέσεις εξ αποστάσεως )
4.Τούτη την ώρα στην σκοπιά η καρδιά μου για εσένα μόνο χτυπά
(sms για στρατόπεδα ή τηλέφωνο εάν δεν ακούει κανείς)......................................


5.Πιάσε το χέρι μου. Κοίτα πως πέφτει ο ήλιος πάνω στην τσιμεντούπολη .Δεν είναι μοναδικό , που η δική μου ψυχή βρήκε την δική σου ;
(για οικολόγους , τηλεθεατές του ΤΗΛΕ-ΦΩΣ)
6.Να τα χέσω τα κόκκινα τριαντάφυλλα .Δέκα χρόνια μαζί και ούτε λόγο δεν δώσαμε
(για εκνευρισμένες μέλλουσες συζύγους)
7.Ρε Σούλα γιατί έκανες το κέικ , σε σχήμα καρδιάς σήμερα ;Πώς να το κόψω με τις αηδίες σας ,εσείς οι γυναίκες ότι δείτε στην Αργυρώ...
(Για νοικοκυραίους .Ελευθερία να συνεχίσεις το παραλήρημα όπως θες )
8.Κάτσε ρε μωρό να δούμε τι θα κάνει ο Παναθηναϊκός την Πέμπτη και συζητάμε το μέλλον μας .Μην μου τα βάζεις όλα μαζεμένα , έχω και πίεση
(για φιλάθλους που ψάχνουν δικαιολογίες)
9.Δηλαδή γέμισες το σπίτι με αυτή την ταπετσαρία «Η Liza Minelli κάνει βόλτα στα κωνοφόρα» μόνο και μόνο επειδή είναι του Αγίου Βαλεντίνου και είμαστε gay;Ξεκόλλα ...
(για gay ζευγάρια που συγκατοικούν)

10.Μωρό μωρό , να στρίψω κανένα γεμιστό , να δούμε τον Άγιο Βαλεντίνο να περπατά στο νερό σαν το Χριστό ;
(για γκρούβαλους με ποιητική φλέβα)
11.Όχι. Και τις Κυριακές δουλεύω .Ναι. Σου είπα δουλεύω το καινούριο πρότζεκτ .Πάρε κανένα καλό κρασί και πήγαινε μόνη σου. Α δεν γιορτάζει κανένα συγκεκριμένο πρόσωπο ;
(για στελέχη )
12.Και να σου πω και κάτι ;Να και αν χωρίσουμε(κίνηση με το χέρι) , να και αν δεν χωρίσουμε(κίνηση δεύτερη με το χέρι ) και κάνω μόνη Άγιο Βαλεντίνο. Δευτέρα έχει Χριστόφορο , όλοι θα είναι ερωτευμένοι και θα περάσω τέλεια
(για το fan club του Χριστόφορου)
13.Το ξέρεις ότι είναι μύθος ότι οι άντρες μπορούν να κάνουν παιδιά σε οποιαδήποτε ηλικία .Κάθε δεκαετία η ποσότητα σπέρματος μειώνεται ....
(συνέχισε όπως θες .Για τις «εγώ πότε θα γίνω μάνα»)
14.Του Αγίου Βαλεντίνου θα συμπέσει με τις γόνιμες μέρες μου .Σύμπτωση ;
(για τις «εγώ πότε θα γίνω μάνα» όταν δεν πιάνει ο άλλος το υπονοούμενο του 13)
15.Πλησίασε .Άνοιξε το κουτί .Θέλεις να περπατήσουμε μαζί το υπόλοιπο της ζωής μας , όπως αυτά τα μουγκά ζευγάρια που μας περικυκλώνουν εδώ μέσα ;
(για όσους θέλουν να κάνουν πρόταση γάμου σε μαγαζί με θεματικό πάρτι , ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου)
16.Εάν κάνω την λαγάνα όπως η Αργυρώ θα με παντρευτείς ;
(για όσες έχουν κάψει τα πάντα)
17.Και δεν είναι τυχαίο (γοερό κλάμα) , που η γιορτή πέφτει μέσα στις απόκριες (γοερό κλάμα 2) , που με άφησες έτσι μόνη μου. ΜΑΛΑΚΑ (όσο ποιο δυνατά γίνεται η λέξη)γιατί όλοι ίδιοι είστε .Έπρεπε να βγάλεις νωρίτερα την μάσκα σου , την ζωή μου κατέστρεψες
(για τις «μόλις χώρισα αλλά πρέπει να τα ακούσεις»)


Δεν υπάρχουν σχόλια: