Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες που άφησαν εποχή!



Μερικές γυναίκες είναι σαν το τάβλι, ξεκινάς με τις πόρτες, συνεχίζεις με το πλακωτό και καταλήγεις στο ...φεύγα!!!


υπομονή είναι μεγάλο χάρισμα... Αλλά ποιός χαρίζει πια στις μέρες μας....??


Απιστος ΔΕΝ ειναι ο άνδρας που ερωτοτροπεί αλλα αυτός που δεν ξαναεπιστρέφει στη γυναίκα του! (Διονυσος)


Τα πράγματα είναι απλά, το μπέρδεμα είναι να το καταλάβεις...!




"Θα ήθελα να ήμουν άντρας ...για ν' αγαπήσω μιά γυναίκα σαν εμένα !!!"


Ο καλύτερος άνδρας για μία γυναίκα είναι ένας αρχαιολόγος... Όσο αυτή μεγαλώνει, τόσο αυτός συνειδητοποιεί την αξία της!


Και στους δύο γάμους μου ήμουν πολύ άτυχος. Με την πρώτη χώρισα, ενώ με την δεύτερη έζησα μία ζωή..!


Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική... Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος..!


Η αγαμία δεν έχει έξοδα, αλλά φέρνει αδιέξοδα.


Η μετριοφροσύνη είναι μια από τις επτά χιλιάδες αρετές μου!!!!


Ανακάλυψα την ευτυχία από τον θόρυβο που εκανε φεύγοντας....!


Tα προβληματα των αλλων ειναι για να ξεχναμε εμεις τα δικα μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια: