Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες Ελληνικών Κωμικών Σειρών

Ας θυμηθουμε "Παρα Πεντε"

Ξαδέλφη Φώτη: Είμαι 26 χρονών!
Πατέρας Φώτη: Φρίντα κορίτσι μου εγώ σε μεγάλωσα!
Ξαδέλφη Φώτη: Δεν ακούω τίποτα είμαι 26!
Φώτης: Ε ναι ρε μπαμπά, 10 χρόνια στο λέει τώρα!

Μαριλένα: Το παιδί αν μεγαλώσει στο χωριό θα έχει accent.
Ζουμπουλία: Τι καλέ; αυτό που βάζουμε στις μασχάλες;


Σπύρο: Γιαγιά, πρέπει να φέρουμε ένα γιατρό στη Θεοπούλα
Θεοπούλα: Δε θέλω γιατρό. Αρχιτέκτονα να μου φέρετε.
Σπύρο: Όχι για να σε παντρέψουμε καλέ, για να δει πως είσαι!
Θεοπούλα: Εγώ κούκλα είμαι. Αυτός πως θα ναι... Θα ναι ψηλός?

Ντάλια: Αυτό εδώ τι είναι;
Φώτης: Φαγκρί!
Ντάλια: Α! βγαινει και σε άλλα χρώματα;; Φαμπεζ, Φαμωβ,...


"Δυο Ξένοι"

Ντένη Μαρκορά: Πως είσαι Φλωράνς;
Φλώρα : Πτώμα είμαι...
Ντένη Μαρκορά: Α! Στο'πανε ε; Τι κακός που είναι ο κόσμος!

Φλώρα: όλη μέρα σκεφτόμουν τι να μαγειρέψω τι να μαγειρέψω και ξαφνικά μου ρθε η φάτσα σου στο μυαλό και το βρήκα
Ντένη: αα και τι καλό θα μαγειρεψεις;
Φλώρα: στραπατσάδα...




Από Παρά Πέντε (στην αναγνώριση πτώματος):

Σπύρος:Θα σας πω εγώ τι θα κάνουμε. Θα τον πούμε προσωρινά Παντελή.
Αστυνόμος:Τι πάει να πει "προσωρινά";!
Σπύρος:Προσωρινά, μέχρι να βρεθεί μια λύση... Πώς λέμε FYROM..; ¶σε που μετά από 10 χρόνια δε θα το θυμάται και κανείς...

Αστυνόμος:Ελάτε λίγο στη θέση μου, σας φωνάζω για αναγνώριση και δε μου λέτε ούτε όνομα ούτε τίποτα! Τι αναγνώριση είναι αυτή;!
Σπύρος:Διακριτική!

Singles (Οταν η Μαρια πετυχαινει τον Φωτη με δυο τουριστριες και ενω μπροστα στο σκηνικο βρισκεται η Κατερινα...)

Μαρία:Μην τα ριχνεις στις τουριστριες ολα τα προβληματα με τον φωτη ξεκινησαν απο την νυχτα που κοιμηθηκε στο σπιτι σου.
Κατερίνα:Ρε Μαρακη μου να χαρεις ασε να γινει ο αραβωνας και μετα κανε οτι θελεις.
Νώντας:Να σου πω κοριτσακι μαζεψου λιγο ε...
Μαρία:Δεν θα με απειλησετε εμενα θα βγω εξω και θα σας κανω ολους ξεφτιλα...ολους
Κατερίνα:Μαρια σε παρακαλω
Φώτης:Ρε Μαρακη σε παρακαλω...
Μαρία:Ξεφτιλα θα σας κανω
Φώτης:Κατερινα σταματησε την (παιρνει το τηγανι η Κατερινα και δωστου μια στο κεφαλι)
Νώντας:Τι εκανες μωρη ηλιθια...?
Φώτης:Ρε κατερινα...τι κανεις...?
Κατερίνα:Μου ειπες σταματησε την
Φώτης:Με το τηγανι...?
Κατερίνα:Ε με τι ρε Φωτη με τηλεπαθεια...?
Φώτης:Οχι ρε παιδια πως μπλεξαμε ετσι τωρα παλι...ποοοο ποοοο


Στους Δυο Ξένους φυσικά...

Κάθονται σ' ένα τραπέζι διάφοροι συντελεστές της τηλεόρασης, μεταξύ αυτών και ο Μαρκοράς.

Κουντουράτου:  -"Την ημέρα που βγήκα για πρώτη φορά στην τηλεόραση πουλήθηκαν 30.000 τηλεοράσεις!"
Μαρκοράς:        -"Κι όσοι δεν κατάφεραν να πουλήσουν τις δικιές τους τις πέταξαν!.."


Από το "Παρά Πέντε"

Διάλογος Φώτη και Αγγέλας...

Α: Μάντεψε ποιος μένει από κάτω!!
Φ: Είναι γνωστός?
Α: ΝΑΙ!
Φ: Τι είναι?? Τραγουδιστής..? Ηθοποιός..?
Α: Δολοφόνος!!!
Φ: Δεν ξέρω κανένα δολοφόνο...
Α: Έλα που δεν ξέρεις κανένα δολοφόνο!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: