Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Οι καλύτερες ατάκες του DVD της Ντούβλης!

Μπορεί την ταινία να την βλέπεις και να ξενερώνεις, αλλα οι ατάκες είναι πάντα ατάκες! Χαζές βέβαια και γελοίες........

1. "Είμαι η βασίλισσα"
Με το που ξεκινάει το... έργο η πρωταγωνίστρια, μας συστήνεται, λέγοντας: "Εγώ είμαι η πιο π…@ αγάπη μου, έχω τα σκήπτρα της πουτ@νι@ς είμαι η βασίλισσα της πουτ@νι@ς είμαι η διάσημη Ντούβλη".

2. Η παρεξηγήση
Στη συνέχεια η Μαρία παρεξηγήθηκε, όταν η Ντούβλη είπε αυτή το κάνει κάθε μέρα, εκείνη… πειραγμένη απάντησε: "Άει στο δ... μωρή όλο εμένα λες".

3. ΌΛΟΥΣ και ΟΛΑ
Η συζήτηση συνεχίζεται, με το ενδιαφέρον να κορυφώνεται μόλις η Γιώτα αποκαλύπτει ότι τους θέλει όλους, μέχρι και το γκόμενό της.

4. Ναι, υπάρχουν και ντροπαλοί
Ο Ζαφείρης ο ντροπαλός γυμναστής απαντά στην προσταγή της κυρίας του να γδυθεί για να την γλεντήσει: Δεν μπορώ κυρία εγώ είμαι ένας απλός γυμναστής, δεν μπορώ να σας γ@μή...

5. Η... λεύκανση
Στη συνέχεια έρχεται η κορυφαία ατάκα του – όπως το έχουμε χαρακτηρίσει – έργο, από την Ντούβλη: Έχω κάνει λεύκανση κωλοτρυπί....

6. Αχ μοναξιά μου
Στην προσπάθειά της να πείσει το γυμναστή να την πάρει του λέει: "Είμαι μόνη και έρημη μέσα σε μια έπαυλη που θέλει να νιώσει τον έρωτα στα σκέλια της".

7. Η χαρά της Ντούβλη
Αφού δεν τον πείθει του λέει "κάνε τη γυμναστική σου, εγώ θα το παίξω".

8. No smoking please
Αφού καταφέρνει να του βγάλει την μπλούζα, ανάβει ένα πούρο, γεγονός που τον κάνει το γυμναστή μας να νευριάσει λέγοντας της: "Κυρία, έχουμε πει ότι σε ώρα γυμναστικής το κάπνισμα απαγορεύεται". Βέβαια η Ντούβλη δεν κάπνιζε από το στόμα, αλλά από το…

9. Ναι ρε, μέλι έχει
Ο δεύτερος που ήρθε για να κάνει ό,τι δεν έκανε ο άλλος ήρθε και βρήκε μέλι και φυσικά το έφτυσε… για να μην το ματιάσει.

10. Κοίτα με να σε... κοιτώ
Πάντως πέρα από το ΟΛΑ, της αρέσει και να την κοιτάνε...





http://www.extremeradio.gr/modules/news/article.php?storyid=2211

Δεν υπάρχουν σχόλια: