Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Διάσημες ατάκες που προκάλεσαν

568Τους τελευταίους μήνες υπάρχουν διάσημοι, όπως η Άννα Βίσση, που αποκαλύπτουν όλο και περισσότερες λεπτομέρειες για τη ζωή τους και τον τρόπο που σκέφτονται, κάνοντας την εικόνα τους πιο "φιλική" στο κοινό. Άλλοι αναφέρονται, εκ των υστέρων, σε προβλήματα υγείας που αντιμετώπισαν, όπως, για παράδειγμα, η Ελένη Μενεγάκη. Βέβαια, υπάρχουν και κάποιοι των οποίων οι δηλώσεις προκαλούν απλά γέλιο. 


Δέσποινα Βανδή 
"Όταν ήμουν 20, ο χρόνος υπήρχε στο μυαλό μου μόνο στα μαθηματικά. Στα 30 άρχισα να σκέφτομαι τι δεν έχω κάνει. Να σκέφτομαι αν θα προλάβω να κάνω όλα όσα θέλω. Τώρα, στα 40, γυρίζω πίσω και σκέφτομαι πως θα ήταν η ζωή μου αν έκανα άλλες επιλογές. Αν τα "όχι" που είπα ήταν "ναι", πώς θα ήταν τα πράγματα σήμερα". Με αφορμή τα 40ά της γενέθλια, η Δέσποινα Βανδή μίλησε στο "DownTown" για όσα αλλάζουν στον τρόπο σκέψης της όσο μεγαλώνει. 
Η Δέσποινα μόλις έγινε 40 και φαίνεται ότι αντιμετωπίζει τη ζωή της διαφορετικά. 

Έλενα Παπαρίζου 
Σε αντίθεση με άλλες stars που δεν παραδέχονται τις εμφανείς πλαστικές επεμβάσεις που έχουν κάνει, η Έλενα Παπαρίζου μίλησε στο "Pink Woman" για τις επεμβάσεις και αυτή που έχει ήδη κάνει στο στήθος της. "Ναι, θα τολμούσα να κάνω ένα face lift, αν νιώσω ότι το χρειάζομαι. Και πιστεύω ότι αν κάποιος πιστεύει ότι μια επέμβαση μπορεί να κάνει καλό στην ανασφάλειά του, ας το κάνει. Απλά, καλό είναι να μην καταφεύγουμε σε υπερβολές και δεν συμφωνώ να γίνονται σε μικρή ηλικία. Έχω κάνει πλαστική στο στήθος μου. Ήθελα να το κάνω και το έκανα και δεν θεωρώ ότι πρέπει να το κρύψω. Και η πλάκα ξέρεις ποια είναι; Ότι έλεγαν ότι είχα κάνει πλαστική, προτού την κάνω. Όταν τελικά την έκανα, δεν ρώτησε ποτέ κανένας". 



Άννα Βίσση 
"Έχει πάρει το χιούμορ και την οξυδέρκεια του πατέρα της καιτη ζεστασιά τη δική μου. Πέραν του ότι ως μητέρα θεωρώ την κόρη μου τέλεια, ίσως να μην ήθελα να κληρονομήσει την αγάπη που έχω και εγώ για ένα μονίμως αδύνατο σώμα", δήλωσε η Άννα Βίσση σε συνέντευξή της στο "Votre Beaute". 

Ελένη Μενεγάκη 
Στα μέσα Ιουνίου και λίγες μέρες πριν η τηλεοπτική σεζόν φτάσει στο τέλος της, η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε μέσω της πρωινής εκπομπής της ότι είχε μια άσχημη εγκυμοσύνη που κατέληξε σε αποβολή. "Είχα μια αποβολή πριν μείνω έγκυος στη Βαλέρια", δήλωσε η 40χρονη παρουσιάστρια και το θέμα κατέληξε πρωτοσέλιδο, όπως κάθε τι που αφορά την Ελένη. 

Ναταλία Γερμανού 
"Είμαι πάρα πολύ υπέρ της υιοθεσίας. Ίσως είναι ακόμα πιο μεγαλειώδες και από το να γεννήσεις το δικό σου παιδί", δήλωσε η Ναταλία Γερμανού πριν από μερικές εβδομάδες στο περιοδικό "Avanti". 

Σοφία Αλιμπέρτη 
Στην εκπομπή "Σιγά Μην Κάτσω Να Σκάσω" μίλησε στις αρχές του περασμένου μήνα η Σοφία Αλιμπέρτη και όταν τη ρώτησαν αν την ενοχλούν τα σχόλια των μεσημεριανών εκπομπών, η Σοφία απάντησε: "Βαρέθηκα να απαντάω και να αμύνομαι. Γράφουν συνέχεια μπούρδες κάποιοι ανεγκέφαλοι άνθρωποι που δεν διασταυρώνουν τις πληροφορίες τους και απλά τις λένε για να γεμίσουν τις εκπομπές τους. Λένε διάφορα, και έχουν μια χαρά όταν λένε κακίες. Ίσως αυτό είναι και οι ίδιοι. Εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό. Είχα μια σκασίλα για όλα λένε, πολύ μεγάλη!". 


Αντώνης Ρέμος 
"Πλησιάζοντας τα 40 μου συνειδητοποιημένα έκανα ένα τατουάζ που με εκφράζει απόλυτα. Εκφράζει την κατάσταση που βιώνω τα τελευταία χρόνια. Ότι ανεβαίνω ένα Γολγοθά, όπως όλος ο κόσμος άλλωστε, με το δικό μου τρόπο. Και πιστεύω ότι αν δεν λιγοψυχήσουμε και τον ανέβουμε με πίστη, αφοσίωση και ταπεινότητα, η λύτρωση θα έρθει σύντομα". Ο Αντώνης Ρέμος έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση στο "Πρώτο Θέμα" απαντώντας σε ερώτηση της δημοσιογράφου σχετικά με το νέο του τατουάζ. 

Δήμος Αναστασιάδης 
Για τα παιδικά του χρόνια στην Κατερίνη μίλησε ο Δήμος Αναστασιάδης σχολιάζοντας τη συμπεριφορά του πατέρα του λέγοντας πως "για διάφορες βλακείες που έκανα έτρωγα πάρα πολύ ξύλο - και από τον πατέρα μου και από τα αδέλφια μου. Ακόμη και για ασήμαντους λόγους". 

Χριστίνα Παππά 
Η σχέση της με τον πρώην σύζυγό της, Κλαούντιο Κολντεμπέλα, έχει περάσει από πολλά κύματα και έχει απασχολήσει πολύ τα ΜΜΕ. Στις αρχές Ιουλίου η ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά για τον Κολντεμπέλα δηλώνοντας πως "όποια γυναίκα βρεθεί δίπλα στον Κλαούντιο θα είναι πολύ τυχερή. Είναι προστατευτικός, είναι γλυκός, είναι καλός, έχει τρόπο. Είναι φοβερός άνθρωπος". 

Γιώργος Θεοφάνους 
Όταν ρώτησαν τον Γιώργο Θεοφάνους για λογαριασμό του περιοδικού "Nitro", ποιο τραγούδι του πιστεύει ότι θα ακούγεται στον παράδεισο, η απάντηση του συνθέτη και στιχουργού ήταν ότι "δεν νομίζω να το ακούσω ποτέ, γιατί θα πάω στην κόλαση. Αλλά, αν τελικά αλλάξει τα σχέδιά του ο Θεός και πάω στον παράδεισο, θα ήθελα την ώρα που μπαίνω να μου παίζουν το "Τίποτα Δε Γίνεται Τυχαία"". 


569Νταϊάνα Ιγροπούλου 
Η Νταϊάνα Ιγροπούλου έχει λάβει μέρος δύο φορές στα καλλιστεία κερδίζοντας τον τίτλο της Miss Young την πρώτη φορά και της Αναπληρωματικής Σταρ Ελλάς τη δεύτερη. Το 19χρονο μοντέλο σχολίασε εκ των υστέρων την απόφασή του σε συνέντευξη που έδωσε στο "OK!". "Έχω μετανιώσει που πήρα μέρος στα καλλιστεία την πρώτη φορά. Δεν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου ώστε να περάσω σε μια καλή σχολή". 


Σάββας Πούμπουρας 
Στο "Pink Woman" είχε μιλήσει ο Σάββας Πούμπουρας και δίχως κανένα κόμπλεξ παραδέχτηκε πως όχι απλά έχει κάνει σεξ σε δημόσιο χώρο αλλά "γούσταρε και πάρα πολύ". 

Παναγιώτης Μπουγιούρης 
Ο ηθοποιός που έχει απασχολήσει πολύ με τις προσωπικές του σχέσεις, άλλες φορές πραγματικές και άλλες υποθετικές, μίλησε στο "DownTown" και αποκάλυψε πως έχει φτάσει στο σημείο να χτυπήσει γυναίκα. "Ναι, έχω χτυπήσει μία φορά γυναίκα στο παρελθόν, πριν από μερικά χρόνια. Δεν είναι κάτι για το οποίο αισθάνομαι καλά όταν το λέω ούτε και θα μου ξανασυμβεί. Είχε κλιμακωθεί η κατάσταση σε τέτοιο σημείο, που συνέβη". 

Αλέξανδρος Πετρίδης 
Έχει απασχολήσει όλες τις μεσημεριανές εκπομπές τους τελευταίους μήνες και αφορμή ήταν η συνέντευξη που έδωσε στο "DownTown". Μεταξύ άλλων παραδέχτηκε πως τον έχουν προσεγγίσει ερωτικά άντρες. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Όταν αντικρίζεις ένα τέτοιο σώμα, είναι φυσικό να σε πλησιάζουν οι πάντες, αλλά εγώ είμαι σαφής στις επιλογές μου. Δεν ασχολούμαι! Κι εγώ, αν ήμουν gay, θα με ήθελα. Αν κάποιος άντρας με πλησιάσει με άλλες προθέσεις και επιμένει με αγένεια, είμαι ικανός να παίξω ακόμη και ξύλο - και το έχω κάνει στο παρελθόν". 

Στέλλα Μπεζαντάκου 
H Στέλλα Μπεζαντάκου έδωσε την πρώτη της συνέντευξη στο "DownTown" μετά την πλαστική επέμβαση που έκανε στη μύτη της. Όταν ο δημοσιογράφος τη ρώτησε πότε αποφάσισε να κάνει την επέμβαση, η Στέλλα απάντησε "Όταν άλλαξα αυτοκίνητο. Όταν απέκτησα καινούριο αυτοκίνητο, σκέφτηκα "γιατί να μην αποκτήσω τώρα και μια καινούρια μύτη;"". 

yupi.gr




http://www.verianet.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1755&Itemid=112

Δεν υπάρχουν σχόλια: