Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ερωτική εξομολόγηση ενος Δευτεροδεσμίτη

Ακετολοχολίνη μου και νορ-αδρεναλίνη μου, 


Το άκουσμα του ονόματος σου αναστέλλει τις νευρικές μου ώσεις. Αιματοεγκεφαλικέ μου φραγμέ, η θωριά σου σχηματίζει ανάποδα είδωλα στον αμφιβληστροειδή μου.

Λατρεία μου σου στέλνω την αγάπη μου να διεγείρει τη σφύρα, τον άκμονα και τον αναβολέα μου. Όταν σε βλέπω οι γαμέτες μου επαναστατούν και τα χρωμοσώματά μου σπεύδουν να ενωθούν με τα δικά σου. Θα ήθελα να σου προσφέρω τα κυτοχρώματά μου σε ένα μπουκέτο τέλεια άνθη. Ξύπνησες μέσα μου έναν Oparin - Haldane που πεθαίνει να σου μιλήσει για τον έρωτά του.

Η παρουσία σου ανακατώνει τις βιοχημικές μου δραστηριότητες. Ξέρεις όταν σε φέρνω στο μυαλό μου κάτι με σπρώχνει να πολυμερίσω τις τουμπουλίνες σου. Να φωτολύσω μέχρι θανάτου.

Καρδιά μου ο υδροκέφαλος Homo Sapiens σου στέλνει ερωτικό χαιρετισμό.


http://www.blackhumor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: