Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

ΑΣΤΕΙΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ



Σα σε θωρώ κουκλίτσα μου
φάλαινα μου θυμίζεις
κι ας ήξερα τόσα κιλά
πως τα στριφογυρίζεις....


Red Bull θα πίνω σήμερα
Red Bull μέχρι να γκώσω
μπας μου φυτρώσουνε φτερά
να ρθώ να σε ανταμώσω

Πάει ο καιρός που οι κοπελιές
τον παίρνανε λεβέντη
τώρα τον θέλουν αδερφή
και λέν΄ πως είναι trendy!!

Αναστενάζω και πονώ
κι ΄σαι μικρό μου αιτία
δεν με λυπάσαι να χαθώ
σε τέτοια ηλικία;;;;

Θα σ΄αγαπώ ως αγαπά
ο γάιδαρος τα χόρτα
η αίγα το ριφάκι τζη
κι ο πετεινός την όρθα

Όλη Ελλάδα εμπλάβισε
κι άλλαξε κι είναι κρίμα
στη διαφθορά τσι δεξιάς
δεν πέφτει η Κρήτη θύμα

Μια μαντινάδα θα σου πώ
και θάν΄ ούλη δική σου
σαν τση παλκούρες του βουνού
γυαλίζει η κεφαλή σου.

Μ΄ αρέσει που ΄σαι με αρχές
και είσαι και φευγάτη
μα πιο πολύ σε ρέγομαι
μωρό μου στο κρεββάτι

Όμορφα και ψημιδευτά
χορέψαμε τη σούστα
μα στο κρεββάτι μου ήθελες
πιο άγρια τα γούστα

Τα κάλλη σου ζηλέυγουνε
τση Άνοιξης οι μήνες
όντε περνάς μοσχοβολάς
οσάν τση καβαλίνες

Μια χαρτορήχτρα καφετζού
μου είπε στο φλυτζάνι
πως το ΠΑ.ΣΟ.Κ. κυβέρνηση
ποτέ δεν ξανακάνει!!!!!!!

Δεν ημπορώ να σε θωρώ
και σου΄ χω λεωμένα
σα θα τελειώσουν οι ελιές
θα ασχοληθώ μ΄ εσένα

Να μην τους ρίξεις γραμοξόν
γιατί θα τις ξεράνεις
μόνο να φέρεις λίπασμα
να ρθείς να τις λυπάνεις

Παράξενοι μου φαίνονται
οι κόλοι των ανθρώπω
δίχως μπαρούτι και φωτιά
πως βγάνουν τέτοιο κρότο

Χίλιες Ρωσίδες με άλογα
θα στείλω στην αυλή σου
για να σου κάνουνε στριπτήζ
σήμερα στή γιορτή σου

Είναι το σώμα σου φωτιά
και μένα είναι βενζίνη
και πότε θ' ανταμώσουμε
η έκρηξη να γίνει

Όλο διαβαίνεις και περνάς
μα δίπλα μου δε μένεις
μου φαίνεται καλοπερνάς
μήπως τον γλυκοπαίρνεις

Πάρε γυναίκα άσκημη
να σε περιγελούνε
πάρε γυναίκα όμορφη
για να στη κυνηγούνε

Πάρε εγγράματη πολύ
να μή σε λογαριάζει
πάρε καμμιά εγγράματη
να μή σε κάνει χάζι

Πάρε γλωσσού , ράτσα γερή
στη γλώσσα της να μπλέξεις
Φιλάσθενη με τους γιατρού
ποτέ να μήν ξεμπλέξεις!

Πάρε μια χήρα να σου λέν
μεσότριβη επείρες;
να κάνουνε στη ράχη σου
ανασκαφή οι ψείρες

Πάρε καμμιά βουκόλισσα
δοντού και χοντροκόλλα
κι ενώ δεν ξέρει τίποτε
να τα γνωρίζει όλα!!!!!

Σκνίπα θα γίνω και θα ΄ρθώ,
στην κάμαρα που μένεις,
να σε τζιμπώ να τρώγεσαι,
ύπνο να μην χορταίνεις.

Τα μάτια σου ΄ναι σαν τ΄αυγά,
τ΄ αυτιά σου σαν τσι κούβας,
κι η μύτη σου μπιμπικωτή,
σαν τσι όρνιθας τσι χούρδας

Και στα κουρέλια το κορμί
να ντύσεις πάλι θα ΄σαι
η πιο ωραία κουρελού
στον κόσμο αναθεμά σε

΄Ηθελα να 'μουν πετεινός
στον κούμο του κυρού σου
να κράζω κάθε πρωινό
να ντιντινίζει ο νους σου

Κάτω απο το φώς του φεγγαριού
σε σκέφτομαι και κλαίω
μετά το ξανασκέφτομαι
άστο καλό σου λέω

Πάρε καμμιά χωριάτισσα
να χάσεις το μυαλό σου
πάρε πρωτευουσιάνισσα
να βρείς το διάολό σου!

Ήθελα να 'σουνα κεφτές
και να 'μουν το τηγάνι ,
να δείς η φλόγα του σεβντά
κάψιμο που το κάνει .

Ποιός είδενε σαράντα αυγά,
σε μια βουρλιά δεμένα,
και νάναι και στο γαϊδαρο,
απάνω φορτωμένα

Με όλη μου την όρεξη,
ήρθα στο πανηγύρι,
κι άνθρωπος δεν εβρέθηκε,
να μ΄ έχει μουσαφίρη.

Μαύρη είσαι σαν τον κόρακα
παχιά σαν το τρυγώνι
κι ο κόσμος ούλος σε θωρρεί
και σ'αποκαμαρώνει

Σαν εγεράσει ο άνθρωπος
και χάσει και το φώς του,
θαρρεί πως κατουρεί μακριά
μα κατουρεί ομπρός του

Φεγγάρι γιάντα κρύφτηκες
στα σύννεφα απο πίσω
έβγα γαμώ την τύχη μου
δε φέγγω να κατουρίσω

Είδα μια νεκροκεφαλή
με ανοικτό το στόμα
φαίνεται πως αγάπησε
κι αναστενάζει ακόμα!

Πές μπρε του πούστη π΄ αγαπάς
πως αν τονε πετύχω
θε να του βγάλω τ΄ άντερα
να τα κολλώ στο τοίχο

Απο το Κτεο οι καρδιές
έπρεπε να περνούνε
κι όσες δεν είναι δυνατές
να μην κυκλοφορούνε

Ετουτηνέ η Ανάσταση
δεν ήταν σα τζι άλλες
γιατί οφέτος κυβερνούν
οι δεξιές κουφάλες

Τα μάτια σου ναι σαν αυγά
κ΄ οι κώλοι σου βαρέλια
κι όταν γυρίσω να σε δω
ξεραίνομαι στα γέλια

Μαλώνει με η μάνα μου
μαλώνει κι η κυράτσα
μα εγώ τα λόγια γράφω τα
στου παπουτσιού την άτσα!

Σε γνώρισα στης τάξης σου
η τη χοροσπερίδα
μα νύχτα κράτησε ο σεβντάς
και δεν σε ξαναείδα

Να συμπαθάς το φίλο σου
με όλα του τα χούγια
σαν το ζευγά που αγαπά
όσα κι αν έχει βούγια

Έκοψε τα κουρλάκια ντσι
η σκυλογαβγισμένη
και δα ναι σα ντη λεμονιά
ντη κακοκλαδεμένη

Δεν ξανακάνω μπλιό ευχές
στ΄ αστέρια που δεν φτάνω
βαρέθηκα για μια χαρά να
κάνω το ζητιάνο...

Ελιές εδώ ελιές εκεί
και τις μαζώνεις ολες
μα εγώ θα ρίξω γραμοξόν
να τις ξεράνω όλες.

Εγώ παρέα με γιατρό
και με παπά δεν κάνω
ο ένας θέλει να πονώ
κι ο άλλος να ποθάνω

Το δάκρυ απο τα μάτια μου
σταμάτησε να τρέχει
αφού είτε κλαίω είτε γελώ
αυτή γραμμένο μ΄ έχει

Αν πάρεις πλούσια κι όμορη
πάντα θ΄ αμφιβάλλεις
και θα σου τρώει τα λεφτά
η μόδα και ο μπακάλης

Αν ήταν οι χαρές ευρώ
κι οι λύπες καλητσούνια
πάντα χορτάτος θα μούνα
με χρέη ως τα μπούνια

Πάρε γυναίκα πλούσια
αν θέλεις να σε δέρνει
πάρε γυναίκα πάμπτωχη
αν θέλεις να σε γδέρνει

Πάρε παχειά για να σου λέν
μ'οδοστρωτήρα μοιάζει
αδύναμη να περπατεί
να βηχοτρεμουλιάζει

Πάρε γυναίκα νευρική
να σε αναταράσσει
πάρε υπομονετική
μιά ώρα να σε σκάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: