Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Χυλόπιτα (και τι εννοεί ο άνδρας)

10 Ατάκες ενός Αντρα για να ρίξει Χυλόπιτα (και τι εννοεί)
  1. Σε βλέπω σαν αδελφή μου
    (Είσαι άσχημη)
  2. Εχουμε μια μικρή διαφορά ηλικίας........
    (Είσαι άσχημη)
  3. Δεν με ελκύεις με 'αυτόν' τον τρόπο
    (Είσαι άσχημη)
  4. Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτήν την εποχή
    (Είσαι άσχημη)
  5. Εχω ήδη ερωτικό δεσμό
    (Είσαι άσχημη)
  6. Δεν βγαίνω ραντεβού με γυναίκες από την δουλειά μου
    (Είσαι άσχημη)
  7. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω
    (Είσαι άσχημη)
  8. Ασχολούμαι με την καριέρα μου
    (Είσαι άσχημη)
  9. Δεν θέλω να δεσμευτώ
    (Είσαι άσχημη)
  10. Ας μείνουμε φίλοι
    (Είσαι απελπιστικά άσχημη)                        

Δεν υπάρχουν σχόλια: