Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Facebook Status!!!

Δεν χρειάζεται να σου αρέσω. Δεν είμαι ενημέρωση κατάστασης στο Facebook!
To καλύτερο με την τηλεπάθεια είναι…ξέρεις εσύ…
Τακτ είναι να λες σε κάποιον να πάει στον διάολο και ο καημένος να ανυπομονεί για το ταξίδι.
Οι φίλοι έρχονται και φεύγουν – οι εχθροί συσσωρεύονται.

Η μέρα έχει 24 ώρες. Το κασόνι έχει 24 μπύρες. Τυχαίο; Δεν νομίζω!
Μπορώ να μεγαλώνω μαριχουάνα στο Farmville και να την πουλάω στο Mafia Wars;
Για να μην προσλάβω ποτέ άτυχους ανθρώπους πετάω στα σκουπίδια τα μισά βιογραφικά πριν τα διαβάσω.
Ο λόγος που οι γιατροί γράφουν ακαταλαβίστικα είναι για να κάνουν σημειώσεις όπως “αυτός έχει ιδιωτική ασφάλεια”.
Ελπίζω η ζωή να μην είναι ένα μεγάλο ανέκδοτο γιατί εγώ δεν το έπιασα.
Βοήθησε το περιβάλλον – αυτοκτόνησε τώρα!
Αφού την λέμε “τουριστική σεζόν” γιατί δεν μπορούμε και να τους πυροβολάμε;
Μου αρέσει να ζω μόνος, να πίνω διπλά και να κοιμάμαι τριολέ.
Οι άντρες είναι σαν τις δημόσιες τουαλέτες – είτε πιασμένοι ή γεμάτοι σκατά.
Ή σταματήστε την διαφθορά ή αφήστε με να συμμετέχω!

Δεν είμαι αρνητικός, απλά επιλεκτικός στα λίγα θετικά που παρατηρώ.
Πέτυχα μια γάτα στον δρόμο σήμερα.   Δεν ήταν εύκολο αλλά έστριψα τελευταία στιγμή και την μπέρδεψα.
Ανεβάστε το IQ σας – φάτε προικισμένα παιδιά!
Έχω την καρδιά ενός μικρού παιδιού.   Σε ένα βάζο στο γραφείο μου!
Για να μείνει μυστικό κάτι που το ξέρουν τρεις άνθρωποι, οι δυο πρέπει να είναι νεκροί.
Αν δεν μπορεί να είσαι καλό παράδειγμα, τουλάχιστον γίνε προειδοποιητικά απαίσιος!
Για να διαλέξω το λιγότερο κακό ανάμεσα σε δυο επιλογές, παίρνω πάντα αυτό που δεν έχω ξαναδοκιμάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: