Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Tα πιο αστεία Facebook Status!!


Facebook Status 1

Κοιτάζα για διακοπές:
Γύρος Γαλλίας 1650€
Γύρος Β. Ιταλίας 730€
Γύρος Πελοποννήσου 460€
Γύρος λίμνης Μαραθώνα 70€
...Τελικά διάλεξα γύρο με πίτα 1,80€

--------------------------------------

Oταν χωρίζει ένα ζευγάρι,πάντα φταίνε και οι 2...
... Μάνα και Κόρη.

--------------------------------------

O ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ..
ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΜΩΣ.. ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ??

--------------------------------------

Η Χονολουλού τα έχει όλα. Αμμο για τα παιδιά, ήλιο για τη σύζυγο, καρχαρίες για την πεθερά.

--------------------------------------

Χαμογέλα το πρωί.. Κάνει τους άλλους να αναρωτιούνται τι έκανες εχθές βράδυ...

--------------------------------------

Θέλω να πεθάνω ήρεμα, στο ύπνο μου, σαν τον παππού μου.
Όχι πανικοβλημένος σαν τους επιβάτες του...

--------------------------------------

ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ-H...

--------------------------------------

ΠΟΙΑ FERARRI ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ?!
Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΑΠΟ 0 ΣΤΑ 100 ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΛΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!!!

--------------------------------------

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη …σταματά στον Ισθμό και φάε ένα σουβλάκι

--------------------------------------

Κάποιοι άνδρες αγαπούν τόσο τη γυναίκα τους που για να μην τη φθείρουν, χρησιμοποιούν γυναίκες άλλων

--------------------------------------

έκαψα όλα μου τα κύτταρα να σε σκέφτομαι και δεν μου έμεινε ούτε ένα να σε θυμάμαι


Δεν υπάρχουν σχόλια: