Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

14 τρόποι να αποφύγετε έναν πέφτουλα


1. -Δεν σε έχω ξαναδεί κάπου αλλού στο παρελθόν;
-Ναι,γι αυτό έπαψα να πηγαίνω πια εκεί!
2. -Λοιπόν,με τι ακριβώς ασχολείσαι; 
-Είμαι μίμος γυναικών.
3. -Είναι ελεύθερη αυτή η θέση δίπλα σου; 
-Ναι,και σύντομα θα είναι κι αυτή η θέση ελεύθερη αν καθήσεις.


4. -Λοιπόν τι λες,πάμε σπίτι μου; 
-Δεν ξέρω,χωράνε δύο άνθρωποι στη σπηλιά σου;

5. -Θα ήθελα πολύ να σε πάρω τηλέφωνο κάποια στιγμή. Ποιό είναι το τηλέφωνό σου; 
-Είναι στον τηλεφωνικό κατάλογο.
-Δεν ξέρω το όνομά σου όμως.
-Είναι κι αυτό στον τηλεφωνικό κατάλογο επίσης!

6. -Ξέρω πως να ευχαριστώ μια γυναίκα. 
-Ωραία,τότε ξεκουμπίσου!

7. -Μήπως έχουμε ξαναγνωριστεί; 
-Ναι,είμαι ρεσεψιονίστ στο ίδρυμα αφροδίσιων νόσων!

8. -Θέλω να δώσω όλο μου το είναι για σένα. 
-Συγγνώμη,δεν δέχομαι φθηνά δώρα!

9. -Μπορώ να καταλάβω ότι με θέλεις. 
-Ναι έχεις τόοοσο δίκιο.. Σε θέλω... να ξεκουμπιστείς!

10. -Γλύκα, τι λες; Να κάνουμε μια γύρα σε όλα τα στέκια της περιοχής; 
-Συγγνώμη,αλλά βγαίνω με άτομα μόνο του ανθρώπινου είδους.

11. -Το σώμα σου είναι σαν  ναός. 
-Συγγνώμη,αλλά οι επισκέψεις στον ναό για σήμερα τελείωσαν.

12. -Θα έκανα τα πάντα για σένα. 
-Τέλεια! Ας ξεκινήσουμε με την υπερχρέωση της πιστωτικής σου κάρτας!

13. -Θα πήγαινα μέχρι το τέλος του κόσμου για σένα. 
-Αλήθεια; Θα έμενες κι όλας εκει για μένα για πάντα;

14. -Σπίτι μου ή σπίτι σου; 
-Και στα δύο. Εγώ σπίτι μου κι εσύ σπίτι σου!



Δεν υπάρχουν σχόλια: