Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Παραδοξολογίες


παραδοξολογιες

Παράδοξοι, απροσδόκητοι και, μερικές φορές, προκλητικοί αφορισμοί

Τίποτε δεν είναι πιο εκνευριστικό από το να μη σε καλούν κάπου, που με κανέναν τρόπο δεν θα καταδεχόσουν να πας.
Η θηλυκή μου πλευρά είναι λεσβία.
Ανώνυμος
Δεν ξέρω αν είμαι Χριστιανός, αλλά Ορθόδοξος είμαι οπωσδήποτε.
Ο Χρόνος είναι αυτό που εμποδίζει τα πάντα να συμβούν ταυτοχρόνως.
Αμφιβάλλω, άρα μπορεί να υπάρχω.
Ανώνυμος
Όταν είναι κανείς μέσα στα σκατά μέχρι το λαιμό, δεν του μένει τίποτε άλλο παρά να τραγουδήσει.
Καπιταλισμός είναι η εκμετάλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο, ενώ σοσιαλισμός είναι ακριβώς το αντίθετο.
Ποια είναι αυτά τα παιδιά, και γιατί επιμένουν να με φωνάζουν «μαμά»;
Ανώνυμο
Στο Μεσαίωνα, στη Γερμανία, αν ήθελες να μάθεις πρόσθεση και πολλαπλασιασμό, έπρεπε να πας στο πανεπιστήμιο. Αν ήθελες να μάθεις διαίρεση όμως, υπήρχε μόνο ένα μέρος: η Χαϊδελεμβέργη.
Ανώνυμος
Όλα αυτά είναι μαλακίες. Παρόλα αυτά, χύνω.
Μην περιμένετε πολλά πράγματα από το τέλος του κόσμου.
Αν ο κόσμος ήταν τέλειος, δεν θα ήταν.
Στην άλλη ζωή, θα καθόμαστε και θα μιλάμε για τις παλιές καλές μέρες που ευχόμασταν να ήμαστε νεκροί.
Το ημερολόγιο είναι η γραφειοκρατία του χρόνου.
Αν θες να φτιάξεις μια μηλόπιτα εκ του μηδενός, πρέπει πρώτα να δημιουργήσεις το Σύμπαν.
Άμα μια καμήλα πετάει, δεν πρόκειται να γελάσει κανείς αν δεν πάει πολύ μακριά.
Ανώνυμος
Αν φανταστείς τον Δημιουργό σαν κάποιον κακόγουστο φαρσέρ, αμέσως ο Κόσμος αποκτά νόημα.
Είμαι ένας Φοίνικας που τρέχει πίσω από εμπρηστές.
Αν μπορούσε κανείς να δει τις γυναίκες 20 χρόνια μετά, δεν θα τις παντρευόταν 20 χρόνια πριν.
Σκοτώστε τη μάνα σας όσο είναι ακόμα νέα.
Μου θυμίζετε κάποιον που δεν ξέρω.
Ανώνυμος
Η φιλοσοφία του σκύλου: αν δεν μπορείς να το γαμήσεις ή να το φας, τότε κατούρα το.
Μια αλλόκοτη αίσθηση: να κάθεσαι στη τουαλέτα τρώγοντας μια σοκολάτα.
Αν μια χελώνα δεν έχει το καβούκι της, θεωρείται άστεγη ή γυμνή;
Προσοχή: οι μέρες στο ημερολόγιο είναι πιο κοντά απ’ ό,τι φαίνεται.
Από αυτοκόλλητο αυτοκινήτου
Είναι καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.
Τα μισά από τα ψέματα που μου λένε, δεν είναι αλήθεια.
Ξέρετε, παιδιά, ο πυρηνικός αντιδραστήρας μοιάζει πολύ με γυναίκα. Απλά πρέπει να διαβάσεις τις οδηγίες χρήσης και να πατήσεις τα κατάλληλα κουμπιά.
Το διάστημα δεν είναι καθόλου μακριά. Είναι μια ώρα δρόμος με το αυτοκίνητο, αν οδηγείς προς τα πάνω.
Μπορείς να δεις πολλά, απλώς ακούγοντας.
Τόσα πολλά βόδια,
τόσες πολλές κουράδες...
Παροιμία των αρχαίων Σουμερίων.
Δεν φαντάζομαι την Ζαν ντ’ Αρκ παντρεμένη, μητέρα και ίσως -ποιος ξέρει- απατημένη από τον άντρα της.
Αν η ισοπαλία είναι σαν να φιλάς την αδερφή σου, η ήττα είναι σαν να φιλάς τη γιαγιά σου χωρίς τη μασέλα της.
George Brett, Αμερικανός παίκτης του μπέηζμπωλ
Σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, τα πάντα περιπλέκονται από την παρουσία της αντίπαλης ομάδας.
Έχω ακούσει κάποιους να λένε ότι θα ήθελαν να είναι κορίτσια -και μάλιστα ωραία κορίτσια- από την ηλικία των δεκατριών μέχρι εκείνη των είκοσι δύο, και μετά να γίνουν άντρες.
Το λουλούδι στο βάζο χαμογελάει, αλλά δεν γελάει πια.
Γλείψε με γιατί λιώνω.
Ανώνυμος
Χαϊδέψτε έναν κύκλο, και θα γίνει φαύλος.
H Mάργκαρετ Θάτσερ δεν μ’ αρέσει. Oύτε σαν γυναίκα, ούτε σαν άντρας.
Αν ο Μποτιτσέλι ζούσε σήμερα, θα δούλευε στη Vogue.
Χάος, πανικός και αταξία. Το έργο μου εδώ έχει τελειώσει.
Από αυτοκόλλητο αυτοκινήτου
Κάποιοι άνθρωποι μένουν ζωντανοί μόνο επειδή είναι παράνομο να τους σκοτώνεις.
Ανώνυμος
Είσαι στη Γη. Δεν υπάρχει θεραπεία γι’ αυτό.
Τα μάτια: τα μόνα υδάτινα σημεία σε μια έρημο κρέατος.
Για το καρότο, το κουνέλι αποτελεί την απόλυτη ενσάρκωση του Κακού.
Η τραγωδία είναι πιο χυδαία από τη φαρσοκωμωδία.
Υπάρχουν τρία είδη καιρών που δυσαρεστούν ιδιαίτερα τους κηπουρούς: ο ξερός καιρός, ο βροχερός καιρός και ο καιρός γενικώς.
Ψαρεύοντας έρχεται η θάλασσα.
Κανείς δεν πηγαίνει πια εκεί. Έχει πολύ κόσμο.
Σοσιαλιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλους τους άλλους.
Ανώνυμος
Πρόγνωση καιρού για απόψε: σκοτάδι.
Γράψε κάτι, οτιδήποτε, ακόμα και αν είναι σημείωμα αυτοκτονίας.
Δεν είμαι φυτοφάγος επειδή αγαπώ τα ζώα. Είμαι φυτοφάγος επειδή μισώ τα φυτά.
Μην ανησυχείς μήπως έρθει το τέλος του κόσμου σήμερα. Είναι ήδη αύριο στην Αυστραλία.
Είναι κακής ποιότητας μνήμη αυτή που δουλεύει μόνο προς τα πίσω.
Είμαι εναντίον τις χρήσης του θανάτου σαν τιμωρία. Είμαι επίσης εναντίον της χρήσης του σαν ανταμοιβή.
Το «αδύνατο» έχει μια κάποια ακεραιότητα που λείπει από το «απίθανο».
Η πραγματικότητα είναι συχνά ανακριβής.
Ο θεός αγαπά τους νεκρούς.
Μια κάψουλα καλό LSD αξίζει πέντε δολάρια και μ’ αυτά τα λεφτά μπορείς ν’ ακούσεις την Ουράνια Συμφωνία με τον Θεό να τραγουδάει σόλο και το Άγιο Πνεύμα στα ντραμς.
Θα εκδικηθώ τον εαυτό μου με τον πιο βάναυσο τρόπο που μπορείς να φανταστείς. Θα τον ξεχάσω.
Οι δεινόσαυροι επιστρέφουν. Ζητούν το πετρέλαιό τους πίσω.
Ποτέ μην ανοίγεις δουλειές σε μια χώρα που έχει πράσινο στη σημαία της ή που δεν φοράνε παλτό το χειμώνα.
Ήθελε να είναι η νύφη σε κάθε γάμο και ο νεκρός σε κάθε κηδεία.
Σχόλιο για τον Θήοντορ Ρούζβελτ, από την κόρη του Άλις.
Κάτω από το λιθόστρωτο είναι η παραλία.
Σύνθημα του Μάη του ‘68
Δεν μπορώ να υποφέρω έναν γυμνό ηλεκτρικό γλόμπο περισσότερο από ό,τι ένα αγενές σχόλιο ή μια χυδαία πράξη.
Η γυναίκα μου λέει να σηκωθώ και να πάω στη δουλειά, αλλά οι φωνές μέσα στο κεφάλι μου μού λένε να κάτσω σπίτι και να καθαρίσω τα όπλα μου.
Ανώνυμος
Υπάρχουν 10 τύποι ανθρώπων: Αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό αριθμητικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
Ανώνυμος
Οι καθρέφτες καλά θα έκαναν να σκέπτονταν προτού επιστρέψουν τα είδωλα.
Δεν μ’ αρέσει το σπανάκι, και ευτυχώς που δεν μ’ αρέσει, γιατί αν μου άρεσε θα το έτρωγα, και το απεχθάνομαι εντελώς.
Η σπάθη του Δαμοκλέους κρέμεται πάνω από το κουτί της Πανδώρας.
Ανώνυμος
Ο κατάλληλος χρόνος να μη γίνεις πατέρας είναι 18 χρόνια πριν από έναν πόλεμο.
Πρέπει να πληρώσετε για τις αμαρτίες σας. Αν ήδη έχετε πληρώσει, παρακαλώ αγνοήστε αυτήν την ειδοποίηση.
Το ουίσκι μυρίζει σαν ψόφιος κοριός. Το αντίθετο όμως δεν ισχύει .
Ανώνυμος
Δόξα τω Θεώ, είμαι άθεος.
Κάποιες φορές μ’ αρέσει να βγάζω το κεφάλι μου απ’ το παράθυρο, να κοιτάζω τον ουρανό και να χαμογελώ… για μια δορυφορική φωτογραφία.
Και μην παίρνετε ναρκωτικά, δεν φτάνουν για όλους.
Δεν είμαι ο τύπος που προσεύχεται, αλλά αν υπάρχεις εκεί πάνω, σε παρακαλώ σώσε με... Σούπερμαν
Το καρφί υποφέρει όσο και η τρύπα.
Ολλανδέζικη παροιμία
Είμαι τόσο σπουδαίος, που ακόμα κι εγώ παθαίνω γλωσσοδέτη όταν πρόκειται να μιλήσω στον εαυτό μου.
Στη Βρετανία έχουμε Καλβινιστικό πιστεύω, Παπική λειτουργία και Αρμενικό κλήρο.
William Pitt, 1708-1778, Βρετανός πρωθυπουργός
Είναι πολύ συζητήσιμο αν είναι καλό πράγμα να αναστηθείς εκ νεκρών.
Σήμερα ο καιρός είναι πούστης.
Ανώνυμος
Ο μέσος τουρίστας θέλει να πάει σε μέρη που δεν υπάρχουν τουρίστες.
Απέκτησα μια καινούργια σκιά. Έπρεπε να απαλλαγώ από την παλιά. Δεν έκανε ό,τι έκανα.
Ένα αποτελεσματικό αστυνομικό κράτος δεν χρειάζεται αστυνομία.
Αυτή τη στιγμή έχω πάθει αμνησία και déjà vu ταυτοχρόνως. Έχω την εντύπωση πως το έχω ξαναξεχάσει αυτό.
Τώρα ο Ρουβίκωνας κυλάει γαλήνια και χύνεται στη Στύγα.
Ποιος έσβησε τη γόπα στο ταβάνι;
Ανώνυμος
Αυτή τη νύχτα κοιτώντας τ’ αστέρια, έφτασα στο συμπέρασμα πως υπάρχουν πολύ περισσότερα άστρα απ’ όσα χρειάζονται.
Ο δικός μου ο γιατρός είναι στη Δράμα και είναι κτηνίατρος.
Πώς ξέρει ο άνεμος από ποια κατεύθυνση πρέπει να φυσήξει;
Ο Ντίκενς, όπως ξέρετε, ποτέ δεν μπήκε στον κόπο να φτιάξει δική του ιστοσελίδα.
Η λίθινη εποχή δεν τελείωσε επειδή τελείωσαν οι λίθοι.
Ανώνυμος
Το προνόμιο των νεκρών: δεν πεθαίνουν ποτέ.
Θέλω ένα σπίτι που να έχει ξεπεράσει όλα του τα προβλήματα. Δεν θέλω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου ανατρέφοντας ένα σπίτι νέο και χωρίς εμπειρία.
Στο ρολόι ήμουν μία παρά τέταρτο, ντυμένος πολύ σπορ. Eπήρα και ολίγους σπορ, πτύων τας φλουδ, και χαζεύων τα βαπόρ.
Αν δεν πηγαίνεις στις κηδείες των άλλων, δεν θα ‘ρθουν κι εκείνοι στη δική σου. 
Μια προφορική συμφωνία δεν αξίζει ούτε όσο το χαρτί όπου γράφτηκε.
Οι υπολογιστές είναι σαν τους θεούς της Παλιάς Διαθήκης: πολλοί κανόνες, κανένα έλεος.
Αν τα τρίγωνα δημιουργούσαν ένα θεό, θα του έδιναν τρεις πλευρές.
Πού κάθονταν τα χελιδόνια πριν την εφεύρεση του τηλεφώνου;
Μια αγριόχηνα πετάει ακολουθώντας ένα χάρτη που η Βασιλική Γεωγραφική Εταιρεία δεν μπορεί να τροποποιήσει.
Ο κόσμος είναι μεσαίου μεγέθους.
«Δεν βλέπεις τους ανθρώπους στα καλύτερά τους σ’ αυτήν τη δουλειά», είπε ο Θάνατος.
Οι Μαύρες Τρύπες είναι το πηλίκο όταν ο Θεός διαιρεί το Σύμπαν δια του μηδενός.
Ανώνυμο
Όταν το Ένα έκανε έρωτα με το Μηδέν, οι σφαίρες σφιχταγκάλιασαν τις στερεές τους γωνίες και οι πρώτοι αριθμοί κράτησαν την αναπνοή τους.
Ο πρώτος νόμος των τρυπών: αν βρεθείς μέσα σε μία, σταμάτα το σκάψιμο.
Ποτέ μην αγγίζεις σκατά, ούτε με γάντι. Το γάντι γίνεται πιο σκατένιο, το σκατό δεν γίνεται πιο γαντένιο.
Όλοι πρέπει να κάνουμε αυτό που μας δίνει χαρά, είτε αυτό είναι να μαζεύουμε σταφύλια είτε να βάζουμε πλυντήριο.
Μια μοναδική τρύπα είναι αρκετή για να γίνει ένα σουρωτήρι.
Αν αφαιρέσουμε πέντε από δέκα, μένουν πέντε. Δεν άξιζε τον κόπο.
Όταν έγινα δύο χρονών, είχα πραγματικά πανικοβληθεί, επειδή η ηλικία μου είχε διπλασιαστεί μέσα σε ένα χρόνο. Σκέφτηκα ότι αν αυτό συνεχιστεί, όταν θα φτάσω τα έξι, θα είμαι ενενήντα χρονών
Πρέπει να πιστεύουμε στην ελεύθερη βούληση. Δεν έχουμε άλλη επιλογή.
Καλιγούλας: «αυτό που δεν θα καταλάβετε ποτέ είναι πως είμαι ένας άνθρωπος απλός».
Αγαπώ τα βουνά, το βιολοντσέλο μου και το σκύλο μου.
Από το ημερολόγιο του Χες, διοικητή του Άουσβιτς
Θα σας πω κάτι: Σιχαίνομαι την πολυτέλεια.
Giorgio Armani
Η ζώνη μου κρατάει το παντελόνι μου, αλλά οι θηλιές του παντελονιού κρατάνε τη ζώνη μου. Δεν ξέρω τι γίνεται εκεί κάτω. Ποιος είναι ο αληθινός πρωταγωνιστής;
Το πρόβλημα όταν είσαι θεός είναι ότι δεν μπορείς να προσευχηθείς σε κανέναν.
Οι κάτοικοι της νήσου Φίτζι παραπονούνται ότι το κρέας του λευκού έχει πολύ αλμυράν γεύσιν και είναι σκληρόν, νομίζουν δε, ότι δεν αξίζει τον κόπον να φάγουν ένα Ευρωπαίον ναυτικόν, αφού οι Πολυνήσιοι είναι νοστιμώτεροι.
Μια μέρα, ο Τρουρλ ο κατασκευαστής μοντάρισε μια μηχανή που μπορούσε να κατασκευάσει οτιδήποτε άρχιζε με το γράμμα «ν».
Όταν η Τσέβγια ήταν εφτά χρονών, είχε κατανοήσει πλήρως πώς λειτουργεί ο κόσμος. Τώρα ήταν οκτώ, και είχε κάποιες απορίες.
Τελικά, το σήμερα είναι παντοτινό. Το χθες είναι ακόμα σημερινό και το αύριο είναι ήδη σημερινό.
Αν έχεις δουλέψει σκληρά και έχεις πετύχει, δεν σημαίνει απαραίτητα πως πέτυχες επειδή δούλεψες σκληρά, όπως το ότι είσαι ψηλός και με μακριά μαλλιά, δεν σημαίνει πως θα ήσουν νάνος αν ήσουν φαλακρός.
Μπορώ να σας πω ότι ο Θεός είναι ζωντανός γιατί του μίλησα σήμερα το πρωί.
Ακόμη κι ο Ναπολέων είχε το Γουωτεργκέιτ του.
Μην ανησυχείτε για τον πόλεμο. Έχει τελειώσει πια, εκτός από τους πυροβολισμούς.
Μοιάζεις με κυνηγό ταλέντων για νεκροταφείο.
Οι νόμοι σ’ αυτήν την πόλη είναι ρατσιστικοί. Όλοι οι νόμοι είναι ρατσιστικοί. Ο νόμος της βαρύτητας είναι ρατσιστικός.
Η γλώσσα είναι ένας εξωγήινος ιός από το διάστημα.
Πολλά χρόνια αργότερα, καθώς αντιμετώπιζε το εκτελεστικό απόσπασμα, ο συνταγματάρχης Αουρελιάνο Μπουενδία θυμήθηκε εκείνο το μακρινό απόγευμα, όταν ο πατέρας του τον πήρε μαζί του για να ανακαλύψει τον πάγο.
(Η πρώτη φράση από τα "100 Χρόνια Μοναξιάς")
Τα πρωτόνια δίνουν σε ένα άτομο την ταυτότητά του, τα ηλεκτρόνια την προσωπικότητά του.
Το μακιγιάζ μπορεί μόνο να σε κάνει όμορφη εξωτερικά, αλλά δεν μπορεί να σε βοηθήσει αν είσαι άσχημη εσωτερικά. Εκτός αν φας το μακιγιάζ.
Δεν σκέφτομαι τίποτα. Δεν φοβάμαι τίποτα. Δεν ελπίζω τίποτα. Είμαι πίθηκος.
Ανώνυμος
Η κυριώτερη αιτία της εξατμίσεως του νερού είναι η φωτιά κάτω απ' το κατσαρολάκι.
Μαθητικός μαργαρίτης, Γυμνάσιο Λαγκαδά, 1983
Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.
Σύνθημα τοίχου
Υπάρχουν νύχτες που οι λύκοι είναι σιωπηλοί και μόνο το φεγγάρι ουρλιάζει.
Τα καθαρτικά είναι τα αφροδισιακά της τέταρτης ηλικίας.
Χαμογελάει πολύ. Αλλά νομίζω ότι μάλλον υπάρχουν σκουλήκια μέσα του που τον κάνουν να χαμογελάει.
Ο Waldo ήταν ένας από εκείνους τους ανθρώπους που βελτιώνονται πάρα πολύ με τον θάνατο.
Ο χρόνος είναι σαν ναρκωτικό. Υπερβολική δόση θα σε σκοτώσει.
Τα προφυλακτικά δεν είναι απολύτως ασφαλή. Ένας φίλος μου φορούσε ένα και τον χτύπησε λεωφορείο.
Το χειρότερο πράγμα στη ζωή ενός ανθρώπου είναι όταν πρέπει να δολοφονήσει ένα αγαπημένο του πρόσωπο επειδή είναι ο διάβολος.
Έχετε συνειδητοποιήσει ότι αν δεν υπήρχε ο Έντισον θα βλέπαμε τηλεόραση κάτω από το φως των κεριών;
Το να πέφτεις στο κρεβάτι με ομόφυλό σου δεν είναι κακό. Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί στο σεξ, αλλά θα πρέπει να βάζουμε το όριό μας στις κατσίκες.
Ο κουνιάδος μου ήταν ναυαγοσώστης σε πλυντήριο αυτοκινήτων.
Έκανα τον γιο μου καταθλιπτικό και πεσιμιστή και έτσι μου κοστίζει τα μισά.
Αυτοκτόνησε επιτέλους!
Σύνθημα τοίχου με υπογραφή "Κύκλος Αδιαφορίας"
Αν ο Ρούζβελτ ζούσε σήμερα, θα στριφογύριζε στον τάφο του.
Πόσο μακριά πρέπει να είναι τα πόδια ενός ανθρώπου; Αρκετά μακριά για να ακουμπάνε στο έδαφος.
Βεβαίως υπήρξαν περιστατικά τραυματισμών και θανάτων στην πυγμαχία αλλά κανένα από αυτά δεν ήταν σοβαρό.
Ένας Αμερικανός παράγων της πυγμαχίας
Ο καλύτερος τρόπος να πιάσεις ένα λαγό, είναι να κρυφτείς πίσω από έναν θάμνο και να βγάλεις έναν ήχο σαν καρότο.
Ανώνυμος
Ο φεμινισμός ενθαρρύνει τις γυναίκες ν’ αφήσουν τους άντρες τους, να σκοτώσουν τα παιδιά τους, να ασχοληθούν με τη μαγεία, να καταστρέψουν το κράτος και να γίνουν λεσβίες.
Παντρέψου με και δεν θα ξανακοιτάξω άλλο άλογο στη ζωή μου!
Δεν υπάρχουν πια ανθρωποφάγοι σ’ αυτή τη χώρα, από τότε που φάγαμε τον τελευταίο.
Oι άνθρωποι με θεωρούν παράξενο. Αλλά δεν είναι έτσι. Έχω την καρδιά ενός μικρού παιδιού. Είναι σ’ ένα βάζο, πάνω στο γραφείο μου.
Λυπάμαι, αλλά το FBI αδυνατεί να επέμβει σε περιστατικά στοματικού έρωτα, εκτός αν αυτά, κατά κάποιον τρόπο, παρεμποδίζουν το ομοσπονδιακό εμπόριο.
Όποιος μισεί τα παιδιά και τα ζώα, δεν μπορεί να είναι και τόσο κακός.
(αποδίδεται εσφαλμένα στον W.C. Fields, τον οποίο είχε υπόψη του ο Rosten όταν το είπε)


http://www.gnomikologikon.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: