Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ένα λεξικό για να μιλάμε την ίδια γλώσσα...


Επειδή οι γυναίκες και οι άνδρες σε μία σχέση συνήθως άλλα λένε και άλλα εννοούν, διαβάστε το λεξικό και συνειδητοποιήστε το τι ακριβώς συμβαίνει!

ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
  • Ναι = Όχι
  • Όχι = Ναι
  • Λυπάμαι = Θα με θυμηθείς
  • Χρειάζομαι = Θέλω
  • Αποφάσισε εσύ = Η σωστή απόφαση είναι προφανής
  • Κάνε ότι καταλαβαίνεις = Αυτό θα μου το πληρώσεις
  • Πρέπει να μιλήσουμε = Έχω να σου κάνω παράπονα
  • Φυσικά κάν' το άμα θέλεις = Μη το τολμήσεις να το κάνεις!
  • Δεν τσατίστηκα = Φυσικά και τσατίστηκα!
  • Είσαι και πολύ άνδρας = Μήπως είναι καιρός να ρίξεις κανένα ξύρισμα;
  • Σήμερα είσαι πολύ ευγενικός μαζί μου = Μήπως, λέω μήπως, σκέφτεσαι πάλι το sex;
  • Σβήσε το φως = Έχω κυτταρίτιδα
  • Η κουζίνα δεν με βολεύει καθόλου = Θέλω καινούριο διαμέρισμα.
  • Χρειάζομαι νέες κουρτίνες = και χαλιά, έπιπλα, γούνα...
  • Ακουσα έναν θόρυβο = Έχω καταλάβει ότι σε πήρε ο ύπνος .
  • Μ' αγαπάς; = Θέλω να σε ρωτήσω για κάτι ακριβό.
  • Πόσο πολύ μ' αγαπάς; = Έκανα κάτι που μάλλον δε θα σ' αρέσει .
  • Όχι τίποτα! Ειλικρινά! = Απλά, είσαι και πολύ μαλάκας, ρε παιδάκι μου.


ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ 
  • Πεινάω = Πεινάω
  • Νυστάζω = Νυστάζω
  • Ωραίο Φόρεμα = Και γαμώ τις βυζάρες!
  • Και τι έγινε; = Ουφ ρε παιδάκι μου. Μη το κάνεις θέμα.
  • Ναι, ωραίο κούρεμα = Πριν το είχες καλύτερα το μαλλί.
  • Πάμε σινεμά; = Θέλω SEX!
  • Πάμε για φαγητό; = Θέλω SEX!
  • Να σε πάρω τηλέφωνο; = Θέλω SEX!
  • Πάμε για χορό; = Θέλω SEX!
  • Πιασμένη φαίνεσαι. Να σου κάνω μασάζ; = Θέλω να κάνουμε 'έρωτα'.
  • Καλά, τι σ' έπιασε τώρα; = Χμμμ... μάλλον δεν θα γαμήσουμε απόψε.
  • Βαριέμαι = Θέλεις να κοιμηθείς μαζί μου;
  • Σ΄ αγαπώ = Κάτσε να σε 'σκίσω' τώρα.
  • Κι εγώ σ' αγαπώ = Εντάξει. Το είπα... γδύσου τώρα.
  • Θέλεις να συζητήσουμε; = Θέλω να κάνω καλή εντύπωση για να πιστέψεις ότι είμαι άτομο με επίπεδο και ίσως τότε μου κάτσεις.
  • Θέλεις να με παντρευτείς; = Θέλω να είσαι παράνομη όταν σε τσακώσω με άλλους στο κρεβάτι!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: