Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ευφυολογήματα 2




Ανθρώπινες σχέσεις
Αν δεν μπορείς να πεις κάτι καλό για κάποιον άλλο, να το ακούσουμε.
Ανώνυμος
Οι επισκέπτες πάντα δίνουν χαρά. Μερικοί όταν έρχονται, άλλοι όταν φεύγουν.
Sam Ewing, 1949-, Αμερικανός παίκτης μπέηζ μπωλ

  
  Αγάπη & Έρωτας
Αν η αγάπη είναι η απάντηση, θα μπορούσατε να επαναδιατυπώσετε την ερώτηση;
Αν αγαπάς κάποιον άσ’ τον να φύγει. Αν γυρίσει πίσω, εντάξει. Αν δεν γυρίσει, μάλλον βρήκε κάτι καλύτερο.
Bill Grieser
  
  Άντρας & Γυναίκα
Γυναίκα δίχως άντρα είναι σαν ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Τίποτα στην εξωτερική εμφάνιση του άνδρα δεν εκνευρίζει τη γυναίκα περισσότερο από την έλλειψη χρημάτων.
Ανώνυμος
Με την πρώτη φορά που είχε την ευκαιρία, ο Αδάμ έριξε το φταίξιμο στη γυναίκα.
Ο πόλεμος ανάμεσα στα δύο φύλα είναι ο μόνος στον οποίο τα αντίπαλα μέρη κοιμούνται τακτικά με τον εχθρό.
Σε ένα κόσμο πιο δίκαιο, θα μπορούσε κανείς να ανταλλάξει μια γυναίκα σαράντα χρονών με δύο εικοσάρες.
Υποστήριξα τις απιστίες του άντρα μου τόσο όσο αγάπησα τον εραστή μου.
Γιατί μια γυναίκα που έχει πολλούς άντρες είναι τσούλα; Και γιατί ένας άντρας που έχει πολλές γυναίκες δεν είμαι εγώ;
Για να σαγηνεύσω τους άντρες φοράω ένα καινούργιο άρωμα. Λέγεται «μυρωδιά καινούργιου αυτοκινήτου».
Οι άντρες θέλουν από τις γυναίκες το ίδιο πράγμα που ζητάνε από τα εσώρουχά τους: λίγη υποστήριξη, ζεστασιά, άνεση, ελευθερία.
Αν ένας άντρας στέκεται στη μέση ενός δάσους και μιλάει, και δεν υπάρχει καμιά γυναίκα τριγύρω να τον ακούει, πάλι θα έχει άδικο;
Ο άντρας δεν ελέγχει τη μοίρα του. Οι γυναίκες της ζωής του το κάνουν αυτό για λογαριασμό του.
Παίρνω τη γυναίκα μου μαζί μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο της επιστροφής.
Η πρώτη μου γυναίκα ήταν πολύ ανώριμη. Έμπαινε στο μπάνιο και … βύθιζε τα καραβάκια μου
Δεν έχω φιλενάδα αλλά ξέρω μια γυναίκα που θα γινόταν έξαλλη αν το άκουγε αυτό.
Καμιά γυναίκα δεν αντέχει ένα χαρτοπαίκτη σύζυγο, εκτός αν κερδίζει συνέχεια.
Πετυχημένος άντρας είναι αυτός που βγάζει περισσότερα λεφτά απ’ όσα μπορεί να ξοδέψει η γυναίκα του. Πετυχημένη γυναίκα είναι αυτή που βρήκε έναν τέτοιο άντρα.
Οι άντρες φτάνουν στην σεξουαλική τους ακμή στα δεκαοκτώ. Οι γυναίκες στα τριάντα πέντε. Δεν έχετε την αίσθηση ότι ο Θεός μας κάνει πλάκα;
  
  Φλερτ
Αν σ’ αρέσει να κυνηγάς γκόμενες, πρέπει να ξέρεις ότι χρειάζεσαι χρόνο και χρήμα. Ως γνωστόν όμως, ο χρόνος είναι χρήμα. Συνεπώς, χρειάζεσαι μόνο χρήμα, αλλά περισσότερο.
Μια κοπέλα βροντούσε την πόρτα του ξενοδοχείου μου όλη τη νύχτα. Τελικά την άφησα να βγει έξω.
  
  Ερωτισμός
Είδα μια πολύ παλιά ταινία. Η πρωταγωνίστρια έλεγε «όχι».
Οι ενάρετες γυναίκες είναι απαρηγόρητες για τα αμαρτήματα που δεν τις βαρύνουν.
Υπάρχουν πολλά μηχανικά ερωτικά βοηθήματα για να δημιουργήσουν ερωτική επιθυμία στη γυναίκα και το κυριότερο από αυτά είναι η Mercedes-Benz.
Μόνο τα καλά κορίτσια κρατούν ημερολόγιο. Τα κακά δεν έχουν χρόνο.
Έξω από κάθε λεπτό κορίτσι υπάρχει ένας χοντρός που προσπαθεί να μπει μέσα.
Ο κύριος λόγος που ο Αϊ-Βασίλης είναι τόσο κεφάτος είναι επειδή ξέρει πού κάθονται όλα τα άτακτα κορίτσια.
Μια τυπική σταρ του Χόλυγουντ επιθυμεί να τη θαυμάζει ένας Αμερικανός, να τη φλερτάρει ένας Ιταλός, να την παντρευτεί ένας Εγγλέζος και να την πηδάει ένας Γάλλος.
Το σορτσάκι της ήταν τόσο εφαρμοστό, που δυσκολευόμουν να αναπνεύσω.
Ό,τι είναι δημόσιο θα έπρεπε να είναι δωρεάν: το σχολείο, οι συγκοινωνίες και τα κορίτσια.
Οι γυναίκες είναι όπως τα πούρα: οι πρώτες ρουφηξιές είναι οι καλύτερες.
Στην εποχή του παραδείσου, ο διάβολος έκανε τη γυναίκα να ντυθεί, σήμερα την κάνει να γυμνώνεται... Αλίμονο! Κι αυτός ο διάβολος διεφθάρη από τότε.
Ποιο είναι το πιο ελαφρύ πράγμα στον κόσμο;
Το πέος. Σηκώνεται απλώς και μόνο με τη φαντασία!
Ανώνυμος
Τα μικρά κορίτσια αγαπούν τις κούκλες, τα μικρά αγόρια αγαπούν τα στρατιωτάκια. Τα μεγάλα κορίτσια αγαπούν τα στρατιωτάκια, τα μεγάλα αγόρια αγαπούν τις κούκλες.
Ανώνυμος
  
  Σεξ
Το σεξ ανάμεσα σ’ έναν άντρα και μια γυναίκα είναι υπέροχο, με την προϋπόθεση ότι βρίσκεσαι ανάμεσα στο σωστό άντρα και στη σωστή γυναίκα.
Έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι ο άνθρωπος για πρώτη φορά στάθηκε στα πόδια του, προκειμένου να ελευθερώσει τα χέρια του για να αυνανισθεί.
Το σεξ στα 90 είναι σα να προσπαθείς να χτυπήσεις την μπάλα του μπιλιάρδου με σχοινί.
Το σεξ είναι ένας από τους εννέα λόγους για μετενσάρκωση. Οι υπόλοιποι οκτώ είναι άνευ σημασίας
Οι άνθρωποι είναι τα μόνα ζώα που μπορούν να κάνουν τηλεφωνικό σεξ.
Διαβάζω τόσο πολλά άσχημα πράγματα για το σεξ, που σκέφτομαι να σταματήσω το διάβασμα.
Ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο πράγμα στο στοματικό σεξ; Η θέα.
Η γυναίκα μου πάντα γελάει όταν κάνουμε έρωτα, ανεξάρτητα από το τι διαβάζει.
Είμαι υπέρ της επαναφοράς του μαστιγώματος, αλλά μόνο μεταξύ συναινούντων ενηλίκων.
Δεν πρόκειται για προγαμιαίο σεξ, όταν δεν πρόκειται να παντρευτείς μ’ αυτόν που κάνεις σεξ.
Μην ανησυχείς. Μοιάζει ανώμαλο μόνο την πρώτη φορά.
Ανώνυμος
Νυμφομανής είναι μια γυναίκα που έχει την ίδια εμμονή με το σεξ που έχει ο μέσος άντρας.
Αν πήγαινα με όλες τις γυναίκες που λένε ότι έχω, δεν θα είχα καιρό για ψάρεμα.
Είναι δύσκολο για μένα να συνηθίσω αυτήν την εποχή. Θυμάμαι τότε που ο αέρας ήταν καθαρός και το σεξ βρόμικο.
Μια φωνή μέσα μου έλεγε: «ηρέμησε, δεν είσαι ο πρώτος γιατρός που κοιμάται με έναν ασθενή του!» και μια άλλη απαντούσε: «μα είσαι κτηνίατρος!»
Είχα την εντύπωση ότι το «Βαθύ Λαρύγγι» ήταν μια ταινία για μια καμηλοπάρδαλη.
Έχω καιρό να κάνω έρωτα. Δεν θυμάμαι πια ποιος δένει ποιόν.
Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο πιο αγαπημένο μου όργανο.
Το σεξ είναι βρόμικο μόνο όταν γίνεται σωστά.
Όταν ένας άντρας λέει πρόστυχα λόγια σε μια γυναίκα, είναι σεξουαλική παρενόχληση. Όταν μια γυναίκα λέει πρόστυχα λόγια σ’ έναν άντρα, είναι 4 ευρώ το λεπτό.
Πριν κάνουμε έρωτα, ο άντρας μου παίρνει ένα παυσίπονο.
Το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι ένα ωραίο πράγμα. Μεταξύ πέντε, είναι φανταστικό.
Το σεξ είναι μια κενή εμπειρία, αλλά για κενή εμπειρία, είναι αρκετά καλή.
Ξέρεις αυτό το βλέμμα που έχουν οι γυναίκες όταν θέλουν να πηδηχτούν; Ούτε εγώ!
Το πρόβλημα είναι ότι ο Θεός έδωσε στον άνδρα ένα μυαλό και ένα πέος και αίμα που φτάνει για να λειτουργεί μόνο το ένα από τα δύο.
Για να σταματήσετε να τον παίρνετε από πίσω, πάρτε του μια πίπα.
Διαφημιστικό σλόγκαν της πίπας Herb, αρχές δεκαετίας του ‘70.
Αν ο Θεός δεν ήθελε να αυνανιζόμαστε, θα έκανε τα χέρια μας πιο κοντά.
Θυμάμαι την πρώτη φορά που έκανα έρωτα... Κράτησα και την απόδειξη.
Το καλό με τον αυνανισμό είναι ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να ντυθείς κατάλληλα.
Πιστεύω πως το σεξ είναι ένα από τα πιο ωραία, φυσιολογικά, ολοκληρωμένα πράγματα που μπορεί να αγοράσει κανείς.
Αυτός που τσιγκουνεύεται στα προφυλακτικά, τα ξοδεύει σε pumpers.
Διαφημιστικό προφυλακτικών
Το σεξ είναι σαν τα μαθηματικά: προσθέτεις το κρεβάτι, αφαιρείς τα ρούχα, διαιρείς τα πόδια και εύχεσαι να μην πολλαπλασιαστείς.
Feras Yaghmour
Μου θυμίζει κάτι που συνήθιζε να λέει ο παππούς μου:«πάω επάνω να πηδήξω τη γιαγιά σου». Ήταν ένας τίμιος άντρας και δεν θα έλεγε ποτέ ψέματα σε ένα τετράχρονο παιδάκι.
Έχετε προσέξει ότι οι περισσότερες γυναίκες που είναι αντίθετες στην έκτρωση είναι γυναίκες που δεν θα ήθελες να πηδήξεις με τίποτα; Υπάρχει ισορροπία στη Φύση.
Στη Μινεσότα είναι τόσο κρύο κάποια βράδια, που πρέπει να φορέσεις δυο προφυλακτικά.
Υπάρχει ιατρική κρίση. Γιατροί αναφέρουν ότι ένα νέο είδος προφυλακτικού από λατέξ προκαλεί αλλεργικό πρήξιμο. Δεν καταλαβαίνω όμως ποιο είναι το πρόβλημα.
Οι άντρες φτάνουν στην σεξουαλική τους ακμή στα δεκαοκτώ. Οι γυναίκες στα τριάντα πέντε. Δεν έχετε την αίσθηση ότι ο Θεός μας κάνει πλάκα;
Η ζωή στο Λούμποκ του Τέξας μου έμαθε 2 πράγματα: Το ένα είναι ότι ο Θεός μας αγαπάει και θα καούμε στα καζάνια της κόλασης. Το άλλο είναι ότι το σεξ είναι το πιο απαίσιο και βρώμικο πράγμα στη γη και πρέπει να το φυλάμε για κάποιον που αγαπάμε αληθινά.
Δεν ξέρω την ερώτηση, αλλά το σεξ είναι σίγουρα η απάντηση.
Θα ήθελα να γνωρίσω αυτόν που εφηύρε το σεξ και να τον ρωτήσω τι καινούριο ετοιμάζει.
Ανώνυμος
Προσπάθησα να βάλω συνθηματικό στο hotmail τη λέξη «πέος». Μου απάντησε ότι δεν ήταν αρκετά μεγάλο.
Ανώνυμος
Γίνε δημιουργικός! Επινόησε μια ανωμαλία.
Ανώνυμος
Αναρωτιέμαι αν το σεξ στον ουρανό θεωρείται νεκροφιλία.
Ανώνυμος
Ποτέ δεν πήδηξα δεκάρι, αλλά μια βραδιά πήδηξα πέντε δυάρια.
Το μόνο κακό με το να είσαι άθεος είναι ότι δεν έχεις κανέναν να επικαλεστείς στη διάρκεια ενός οργασμού.
Ανώνυμος
Η γυναίκα μου σταμάτησε να προσποιείται ότι έρχεται σε οργασμό εδώ και χρόνια. Αυτό δεν με πειράζει καθόλου, γιατί έτσι έπαψα κι εγώ να προσποιούμαι ότι με ένοιαζε.
Ανώνυμος
Μείνε μαζί μου έγκυος είμαι πολύ φερέγγυος.
Στίχος λαϊκού σουξέ του Λ. Πανταζή
Δεν έχει σημασία τι κάνεις στην κρεβατοκάμαρά σου από τη στιγμή που δεν το κάνεις στο δρόμο και δεν τρομάζεις τα άλογα.
Mrs. Patrick Campbell, 1865-1940, Αγγλίδα ηθοποιός
Η τελευταία φορά που μπήκα μέσα σε μια γυναίκα ήταν όταν επισκέφτηκα το άγαλμα της Ελευθερίας.
Μετά τον έρωτα, το 10% των αντρών γυρνάει στο δεξί πλευρό και κοιμάται. Ένα άλλο 10% γυρνάει στο αριστερό πλευρό και κοιμάται. Οι υπόλοιποι ντύνονται και πάνε στο σπίτι τους.
Ρωτήθηκα τι θα ήθελα να λένε για μένα 100 χρόνια από σήμερα. Απάντησα: «…και είναι ακόμα σεξουαλικά ενεργός!»
  
  Ομοφυλοφιλία
Νομίζω πως όλοι οι άντρες, σε κάποιες στιγμές της ζωής τους, έχουν αμφιβολίες για τον ανδρισμό τους. Ειδικά τις στιγμές που αγγίζουν το πέος ενός άλλου άντρα.
Jim Rosenberg, Αμερικανός blogger
Πούστευε και μη ερεύνα.
Εγώ Άγγλος εγεννήθην και ως τοιούτος θα αποθάνω.
  
  Γάμος
Όλες οι γυναίκες θα ‘πρεπε να παντρεύονται, αλλά κανένας άντρας.
Εάν θέλετε να παντρευτείτε όμορφη, έξυπνη και πλούσια, θα πρέπει να παντρευτείτε τρεις φορές.
Ανώνυμος
Με πάντρεψε ένας δικαστής. Θα ‘πρεπε να ‘χα ζητήσει ένα σώμα ενόρκων.
Διγαμία είναι όταν έχει κανείς δυο γυναίκες. Όταν έχει μία είναι μονοτονία.
Το μυστικό ενός ευτυχισμένου γάμου παραμένει μυστικό.
Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα 41 χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου, χάθηκα.
Οι άντρες τη βγάζουν στα μπαρ για δυο λόγους: είτε δεν έχουν στο σπίτι γυναίκα για να πάνε είτε έχουν.
Πάντα να παντρεύεσαι νωρίς το πρωί. Έτσι αν ο γάμος δεν πάει καλά, δεν θα έχεις χαραμίσει ολόκληρη τη μέρα.
(Παντρεύτηκε 8 φορές)
Το να πάρεις διαζύγιο επειδή δεν αγαπάς τον άντρα σου είναι σχεδόν τόσο ανόητο όσο το να τον παντρευτείς επειδή τον αγαπάς.
Δεν ήξερα ποτέ τι είναι ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα, αλλά τότε ήταν πια αργά.
Ένας γάμος αποτελείται από δύο ανθρώπους που είναι έτοιμοι να ορκιστούνε πως μόνο ο άλλος ροχαλίζει.
80% των παντρεμένων απατούν τις γυναίκες τους στην Αμερική. Οι υπόλοιποι τις απατούν στην Ευρώπη.
Παντρεύτηκε τόσες φορές που έχει σημάδια από το ρύζι στο πρόσωπό της.
Ερωτεύτηκα δυο πράσινα μάτια. Το λάθος μου είναι ότι παντρεύτηκα ολόκληρο το κορίτσι.
Καλύτερα να είσαι κερατάς παρά χήρος. Οι γραφειοκρατικές διαδικασίες είναι λιγότερες.
Καμιά γυναίκα δεν παντρεύεται από συμφέρον. Προτού παντρευτεί έναν εκατομμυριούχο, τον ερωτεύεται.
Ήταν ο τέλειος γάμος. Εκείνη δεν ήθελε, κι εκείνος δεν μπορούσε.
Έχω παντρευτεί δυο φορές. Δυο καταστροφές: Η πρώτη μου γυναίκα έφυγε. Η δεύτερη έμεινε.
  
  Γονείς
Μην ξεχάσετε την ημέρα της μητέρας. Ή, όπως τη λένε στο Χόλυγουντ, την ημέρα της τρίτης γυναίκας του μπαμπά.
Ο ρόλος του πατέρα στη σημερινή μικροαστική οικογένεια είναι πολύ μικρός, ιδιαίτερα αν παίζει γκολφ.
Ο πατέρας μου δεν σήκωσε ποτέ το χέρι του σε κανένα από τα παιδιά του, εκτός αν επρόκειτο για αυτοάμυνα
Τέτοιες στιγμές, εύχομαι να ζούσαν οι γονείς μου και να ήταν εδώ. Ο πατέρας μου θα ευχαριστιόταν πολύ με αυτά που τόσο γενναιόδωρα είπατε για μένα, και η μητέρα μου θα τα πίστευε.
Πουλόβερ: Ένα ρούχο που φοράει το παιδί όταν η μητέρα του κρυώνει.
Αν έχεις ένα παιδί είσαι γονιός. Αν έχεις δυο παιδιά είσαι διαιτητής.
  
  Γυναίκα
Η γυναικεία διαίσθηση είναι το αποτέλεσμα της απουσίας σκέψης για εκατομμύρια χρόνια.
Ότι αι γυναίκες προωρίσθησαν να διευθύνουν το σπίτι των αποδεικνύεται και από τον ορνιθώνα, ο οποίος λέγεται κοτέτσι και όχι κοκορέτσι.
Γιατί στους τυφώνες δίνονται γυναικεία ονόματα;
Γιατί έρχονται θερμοί και υγροί και φεύγουν με σπίτια και αυτοκίνητα.
Ανώνυμος
(βεβαίως τώρα πλέον δίνουν και αντρικά ονόματα στους τυφώνες)
Η γυναίκα είναι το τελευταίο πράγμα που έκανε ο Θεός. Αναγκάστηκε να την φτιάξει Σάββατο βράδυ. Η κούραση είναι εμφανής.
  
  Παιδιά
Θέλω να κάνω παιδιά, αλλά οι φίλες μου με φοβίζουν. Μια φίλη μου κοιλοπονούσε επί 36 ώρες. Εγώ δεν θέλω να κάνω επί 36 ώρες ούτε κάτι που είναι καλό.
Αν κάνω φασαρία με δέρνουν κι αν είμαι ήσυχος μου βάζουν θερμόμετρο.
Ένας πεντάχρονος
Θα ‘θελα να ‘ξερα ποιος βάζει τις βιταμίνες στο σπανάκι, στο καρότο και στο ρετσινόλαδο και δεν τις βάζει στα παγωτά, στα πατατάκια και στις καραμέλες.
Ένας εφτάχρονος
Όταν βλέπω το χαμόγελο στα προσωπάκια των παιδιών, ξέρω ότι είναι έτοιμα να μου ορμήσουν ζητώντας κάτι.
Πήγε 1 η ώρα το πρωί. Καλύτερα να γυρίσω σπίτι και να αφιερώσω χρόνο και στα παιδιά μου.
Τα παιδιά είναι απρόβλεπτα. Ποτέ δεν ξέρεις ποια ασυνέπεια σου θα πιάσουν την επόμενη φορά.
Ποτέ μην κάνεις παιδιά, μόνο εγγόνια.
Ποτέ μη δανείζεις το αυτοκίνητό σου σε κάποιον που έχεις γεννήσει.
Έχετε ιδέα πόσα παιδιά χρειάζονται για να σβήσουν το φως στην κουζίνα; Τρία. Χρειάζεται ένα για να πει «ποιο φως;» και άλλα δύο για να πουν «δεν το άναψα εγώ!»
Μην κάνετε λάθος σχετικά με το λόγο που αυτά τα μωρά είναι εδώ: είναι εδώ για να μας αντικαταστήσουν.
Το όνομα του παιδιού σου πρέπει να τελειώνει πάντα σε φωνήεν, έτσι ώστε όταν θα το φωνάζεις να φτάνει ο ήχος μακριά.
Νομίζω ότι ο μόνος λόγος που εγώ και η γυναίκα μου αποφασίσαμε να κάνουμε παιδιά είναι ο ίδιος που έκανε τον Ναπολέοντα να εισβάλει στη Ρωσία: φαινόταν καλή ιδέα εκείνη τη χρονική στιγμή.
Πώς είναι δυνατόν, μέσα σε τόσο λίγο καιρό, ένα παιδί που φοβάται το σκοτάδι να γίνεται ένας έφηβος που θέλει να μείνει έξω όλη τη νύχτα;
Ανώνυμος
Το να φωνάζεις, όταν θέλεις τα παιδιά σου να σε υπακούσουν, είναι σαν να κορνάρεις όταν οδηγείς, με τα ίδια συνήθως αποτελέσματα.
Ανώνυμος
Γενικά, τα παιδιά μου αρνούνται να φάνε οτιδήποτε δεν έχει χορέψει στην τηλεόραση.
-Πιστεύετε πως τα εγγόνια μας θα δούνε καλύτερες μέρες;
-Ξέρω κι εγώ; Είναι ικανά για όλα αυτά τα μαλακισμένα
Πώς λέγεται μια οικογένεια με τρία παιδιά; Τρίαθλον.
Περνάμε τους δώδεκα πρώτα μήνες της ζωής των παιδιών μας μαθαίνοντάς τους να περπατάνε και να μιλάνε, και τους επόμενους δώδεκα λέγοντάς τους να κάτσουν κάτω και να βγάλουν το σκασμό.
Κάπου στην υδρόγειο, κάθε δέκα δευτερόλεπτα, μια γυναίκα γεννάει ένα παιδί. Πρέπει να τη βρούμε και να τη σταματήσουμε.
  
  Φιλία
Θέλεις ένα φίλο στην Ουάσινγκτον; Πάρε ένα σκύλο.
  
  Συναναστροφές
Δεν πρέπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από τις παρέες τους. Ας μην ξεχνάμε πως ο Ιούδας είχε ανεπίληπτους φίλους.
Αν θες να πετάς ψηλά σαν αετός, απόφευγε να τρέχεις τριγύρω με γαλοπούλες.
  
  Εμπιστοσύνη
Πιστεύω πως όλοι πρέπει να έχουν όπλα. Οι πολίτες πρέπει να έχουν ακόμα και μπαζούκας και εκτοξευτές ρουκετών. Πιστεύω επίσης πως μόνο εγώ πρέπει να έχω πυρομαχικά. Διότι δεν εμπιστεύομαι κανέναν από τους άλλους με τίποτε πιο επικίνδυνο από ένα λάστιχο.
Μείνε μαζί μου έγκυος είμαι πολύ φερέγγυος.
Στίχος λαϊκού σουξέ του Λ. Πανταζή
  
  Υπόληψη
Να ζεις με τέτοιον τρόπο ώστε να μην έχεις πρόβλημα να πουλήσεις τον παπαγάλο σου στον κουτσομπόλη της γειτονιάς.
Έγραψα το σενάριο μόνη μου. Πρόκειται για μια κοπέλα που έχασε την τιμή της και δεν της έλειψε ποτέ.
  
  Ομιλία
Το να ξέρεις τι να πεις βοηθάει λίγο, το να ξέρεις τι να μην πεις βοηθάει πολύ.
Κάποιοι πολιτικοί μπορούν να μιλούν με τις ώρες για ένα θέμα, ενώ κάποιοι άλλοι δεν χρειάζονται καν θέμα.
Πριν μιλήσω, έχω κάτι σημαντικό να σας πω.
Ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που τρώει χωρίς να πεινάει, πίνει χωρίς να διψάει και μιλάει χωρίς να έχει τίποτα να πει.
Η γυναίκα μου έχει μια μικρή δυσκολία στην ομιλία: κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να σταματάει για να πάρει ανάσα.
Πάνε δυο χρόνια που δεν έχω μιλήσει στη γυναίκα μου, επειδή δεν θέλω να την διακόψω.
Είναι τόσο απλό να είσαι σοφός… Απλώς σκέψου κάτι ανόητο να πεις, και μην το πεις.
  
  Σιωπή
Ο Θεός σωπαίνει. Τώρα αν μπορούσε και ο άνθρωπος να βγάλει το σκασμό…
  
  Μυστικά
Έχει και τα πλεονεκτήματά του να είσαι Πρόεδρος: Την επόμενη μέρα που εκλέχτηκα, έβαλα να χαρακτηρίσουν τους βαθμούς μου στο Γυμνάσιο Άκρως Απόρρητους.
  
  Συγχώρεση
Όταν ήμουν παιδί, προσευχόμουν στο Θεό για ένα ποδήλατο. Μετά κατάλαβα ότι ο Θεός δεν δουλεύει έτσι, γι’ αυτό έκλεψα ένα ποδήλατο και προσευχήθηκα στο Θεό για να με συγχωρέσει.
  
  Έπαινος & Κολακεία
Τέτοιες στιγμές, εύχομαι να ζούσαν οι γονείς μου και να ήταν εδώ. Ο πατέρας μου θα ευχαριστιόταν πολύ με αυτά που τόσο γενναιόδωρα είπατε για μένα, και η μητέρα μου θα τα πίστευε.
  
  Δώρα
Για να σταματήσετε να τον παίρνετε από πίσω, πάρτε του μια πίπα.
Διαφημιστικό σλόγκαν της πίπας Herb, αρχές δεκαετίας του ‘70.
  
  Συμβουλές
Δεν υπάρχει ανθρώπινο πρόβλημα που δεν θα μπορούσε να λυθεί αν οι άνθρωποι έκαναν αυτό που τους συμβούλευα.
  
  Συμβιβασμός
Αυτές είναι οι αρχές μου. Και αν δεν σου αρέσουν… εντάξει, έχω κι άλλες.
  
  Προσβολές
Με αποκαλείς «γλείφτη», λες και αυτό είναι κάτι κακό!
  
  Προδοσία
Οι πραγματικοί φίλοι σού την φέρνουν από μπροστά.
  
  Συγκρούσεις
Όλοι οι πόλεμοι, οι καβγάδες, οι συγκρούσεις, έχουν την προέλευσή τους στο πρωτόγονο ένστικτο να τις βγάλουμε έξω και να μετρήσουμε ποιος την έχει πιο μεγάλη.
  
  Εχθροί
Ο πόλεμος ανάμεσα στα δύο φύλα είναι ο μόνος στον οποίο τα αντίπαλα μέρη κοιμούνται τακτικά με τον εχθρό.
  
  Μοναξιά
Υπάρχει μοναξιά στην κορυφή, αλλά τρως καλύτερα.
Ανώνυμος


http://www.gnomikologikon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: