Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"10 μικρές ηλίθιες ατάκες"

Είναι συχνό το φαινόμενο της απομυθοποίησης κάποιων σταρ. Είναι όμως ακόμη πιο διασκεδαστικό όταν οι ίδιοι απομυθοποιούνται. Παρακάτω παρουσιάζουμε 10 ηλίθιες ατάκες δια στόματος ξένων επωνύμων όπως αυτές δημοσιεύθηκαν στο MrSockMonkkey.com. Αυτή τη στιγμή μαίνεται μια μάχη μεταξύ των 10 υποψηφίων σχετικά με το ποιος έχει πει την μεγαλύτερη «κοτσάνα» κάτι που θα το αποφασίσει το κοινό ψηφίζοντας. Αν θέλετε καταθέστε και εσείς την ψήφο σας επισκεπτόμενη τον παραπάνω σύνδεσμο.


Brooke Shields

«Το κάπνισμα σκοτώνει. Αν πεθάνεις,

χάνεις ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής σου»



George Bush

«Έχω τις δικές μου απόψεις για κάποια ζητήματα,

ισχυρές απόψεις, αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί τους»



Christina Aguilera

«Λοιπόν, που πρόκειται να λάβει χώρα το φεστιβάλ των κανών φέτος;»



Linda Evangelista

«Ο θεός με έκανε τόσο όμορφη. Αν δεν ήμουν (τόσο όμορφη) τότε θα γινόμουν δασκάλα σε κάποιο σχολείο»



Arnold Shwarzenegger

«Πιστεύω ότι ο γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων είναι ένα ζήτημα μεταξύ άνδρα και γυναίκας»



Dan Quayle

«Το Ολοκαύτωμα ήταν μια αποτρόπαιη περίοδος στην ιστορία του έθνους μας. Εννοώ στην ιστορία του τρέχοντος αιώνα. Αλλά όλοι ζήσαμε σε αυτόν τον αιώνα. Εγώ δεν έζησα σε αυτόν τον αιώνα»



Jessica Simpson

«Δεν είμαι ανορεξική. Είμαι από το Τέξας. Υπάρχουν ανορεξικοί άνθρωποι στο Τέξας; Εγώ δεν έχω ακούσει να υπάρχουν. Και αυτό περιλαμβάνει και εμένα»



Alicia Silverstone

«Πιστεύω ότι η ταινία ‘Clueless’ ήταν μια ταινία με μεγάλο βάθος. Πιστεύω ότι ήταν βαθιά με σημαντική δόση ελαφρότητας. Πιστεύω ότι η ελαφρότητα πρέπει να προέρχεται από μεγάλο βάθος για να είναι πραγματική ελαφρότητα»



Tara Reid

«Έκανα τη Jessica Simpson να μοιάζει με rock επιστήμονα»

«I make Jessica Simpson look like a rock scientist»(προς αποφυγή παρεξηγήσεων)



Ivana Trump

«Το να γράφεις φαντασία είναι απίθανο. Μπορείς να δημιουργήσεις σχεδόν τα πάντα»

«Fiction writing is great. You can make up almost anything»




* Οι ατάκες μεταφράσθηκαν στα ελληνικά από την ομάδα του Newsfilter. Μπορείτε να βρείτε τις αυθεντικές ακολουθώντας τον σύνδεσμο στην αρχή του άρθρου.



** Κάποιες ατάκες παρατίθενται στα ελληνικά και αγγλικά. Αυτό συμβαίνει είτε γιατί η μετάφραση δεν καθιστά απολύτως εμφανή την κοτσάνα είτε για να μη θεωρηθεί ότι έγινε λάθος στη μετάφραση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: