Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες από παλιές ελληνικές ταινίες (κι όχι μόνο) 4

(Στο λεωφορείο ένας κύριος με ένα καλάμι ψαρέματος στέκεται δίπλα στον Ορέστη Μακρή)

Ορέστης Μακρής: Τράβα το καλάμι σου παιδί μου, μη μου ψαρέψεις κανένα μάτι!

Η Θεία απ' το Σικάγο


(Στο λεωφορείο. Στρίμωγμα.)

Ορέστης Μακρής: Που πάτε κύριε;
Κύριος: Στο διάδρομο.
Ορέστης Μακρής: Μα δε βλέπετε ότι δεν έχει χώρο;
Κύριος: Καλά κύριε. Μην κάνατε έτσι. Δε σας πιάσαμε και απ' τη μύτη!
Ορέστης Μακρής: Μόνο απ' τη μύτη δε μ' έπιασες. Απ' όπου αλλού, με έπιασες παιδάκι μου!

Η Θεία απ' το Σικάγο



Ορέστης Μακρής: Ροκ εντ ρολ; Δεν είναι αυτός ο χορός που αρπάζει ο καβαλιέρος τη ντάμα και της φέρνει το κεφάλι κάτω και τα πόδια πάνω; Ωραίος χορός... Θα ήθελα κι εγώ πολύ να τον χορέψω... Αλλά μ' αυτόν που τον εφηύρε! Να τον πιάσω...

Η Θεία απ' το Σικάγο



Ορέστης Μακρής: Καλλιόπη Πάπας. Δηλαδή Παππά λεγότανε, αλλά φαίνεται πως εκεί κάτω όπου βρουν παπά τον κάνουν Πάπα!

Η Θεία απ' το Σικάγο



Γεωργία Βασιλειάδου: Η ανηψιά μου κι εγώ είμαστε πάρα πολύ στενοχωρημένες γι' αυτό που συνέβη, κύριε. Είμαστε very very... πώς το λέτε εδώ στην Ελλάδα; Χολοσκασμένες!

Η Θεία απ' το Σικάγο


(Δοκιμάζουν μαγιώ)

Τζένη Καρέζη: Μα δεν είναι πολύ τολμηρό Θεία;
Γεωργία Βασιλειάδου: Ε και; Δεν έχεις ακούσει που λένε «Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς»;

Η Θεία απ' το Σικάγο


(Δοκιμάζουν μαγιώ)

Ελένη Ζαφειρίου: Βρε Καλλιόπη, όλα έξω τα έχουν τα κορίτσια!
Γεωργία Βασιλειάδου: Τι λες καημένη! Αλίμονο από μας που πρέπει να τα έχουμε όλα μέσα...

Η Θεία απ' το Σικάγο


(Στην παραλία)

Ανηψιά: Πώπω άντρες!
Γεωργία Βασιλειάδου: Γιατί, φοβάσαι;... Κανονικά δηλαδή αυτοί έπρεπε να φοβούνται. Αν ήξεραν τι τους περιμένει...

Η Θεία απ' το Σικάγο



Ελληνοαμερικάνος: Εσύ Ανάργυρε [Λουμπαρδόπουλος σ.σ.] χάνεσαι εδώ στην Ελλάδα. Αν ερχόσουν στην Αμερική...
Βασίλης Λογοθετίδης: Ξέρω, ξέρω. Θα είχα γίνει Λουμπ...

Η κάλπικη λίρα



Βαγγέλης Πρωτόπαππας: Όταν έχεις λεφτά Ανάργυρε μπορείς να αφήσεις τη συνείδησή σου να κοιμάται μόνη της κι εσύ να κοιμάσαι με την καλύτερη ερωμένη.

Η κάλπικη λίρα


[Γίνεται μια κηδεία. Περνάει μια άσχετη κυρία]

Κυρία: Καλέ, ποιος πέθανε;
Πιτσιρίκος: Δεν ξέρεις κυρία μου;
Κυρία: Όχι, ποιος;
Πιτσιρίκος: Αυτός που είναι μες στην κάσα!

Η κάλπικη λίρα


(Ο Φωτόπουλος είναι σ' ένα απόμερο κέντρο με το κορίτσι του και εμφανίζεται ο Φέρμας ως πλανόδιος έμπορος ξηρών καρπών.

Νίκος Φέρμας: Έχω και φυστίκι Αιγίνης πολύ φρέσκο... Έχω και φυστίκι αράπικο... Παίζω και μονά ζυγά...
Φωτόπουλος: Φύγε να χαρείς την καλαθούνα σου που μου την έχωσες μες στη μύτη...

Η καφετζού


(Ο Φωτόπουλος προσπαθεί να κλείσει το καφενείο του και τσακώνεται μ' ένα μεθυσμένο. Με τις φωνές έρχεται ένας αστυφύλακας.)

Μεθυσμένος: Αυτό (χικ) που μου είπες (χικ) εμένα, αύριο (χικ) να το θυμηθείς...
Μίμης Φωτόπουλος: Φύγε ρε!
Μεθυσμένος: Αυτό (χικ) που μου είπες εμένα (χικ)...
Μίμης Φωτόπουλος: Καλά, εγώ θα το θυμάμαι, δε μου λες, εσύ θα το θυμάσαι;
Μεθυσμένος: Μπαρδόν;

Η καφετζού


(Ο Φωτόπουλος προσπαθεί να κλείσει το καφενείο του και τσακώνεται μ' ένα μεθυσμένο. Με τις φωνές έρχεται ένας αστυφύλακας.)

Μίμης Φωτόπουλος: Ρε, θα φύγεις;
Μεθυσμένος: Αυτό (χικ) που μου είπες (χικ) εμένα, αύριο (χικ) να το θυμηθείς...
Αστυφύλακας: Τι γίνεται εδώ;
Μίμης Φωτόπουλος: Τίποτα κύριε πόλισμαν. Ο φιλαράκος απο 'δω έχει πιει καμιά πενηνταριά ποτηράκια παραπάνω...
Αστυφύλακας: Για πάμε λίγο στο τμήμα όλοι μαζί.
Μίμης Φωτόπουλος: Μισο λεπτό να κλείσω το μαγαζί.
Μεθυσμένος: Αν δραπετεύσει (χικ), είσαι υπεύθυνος...

Η καφετζού



Μεθυσμένος: Γιατί (χικ) να μου το πει εμένα αυτό (χικ) κύριε πόλισμαν;
Αστυφύλακας: Ε, τι σου είπε;
Μεθυσμένος: Δε θυμάμαι. Αλλά (χικ) γιατί να μου το πει;

Η καφετζού


(Στο κρατητήριο)

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Ένα ποντίκι! Μα, επάνω μου είπαν ότι δεν έχει ποντίκια!
Δημήτρης Παπαμιχαήλ: Ε, τότε να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω!

Η κόρη μου σοσιαλίστρια


(Μόλις είδε το ποντίκι, η Βουγιουκλάκη πήδηξε στην αγκαλιά του Παπαμιχαήλ)

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Που έιναι το ποντίκι;
Δημήτρης Παπαμιχαήλ: Το φωνάξανε μέσα για ανάκριση...

Η κόρη μου σοσιαλίστρια



Αλίκη Βουγιουκλάκη: Είναι ωραίος ο μουσακάς;
Τρώγων: Μμμμ μμμμ...
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Για να μουγκρίζει αυτός, καλός θα είναι...

Η κόρη μου η σοσιαλίστρια



Γεωργία Βασιλειάδου: Ποιο δόντι σε πονάει;
Χωρικός: Ο κάτω δεξιός τραπεζίτης.
Γεωργία Βασιλειάδου: Εμ, βέβαια. Τραπεζίτης και αριστερός γίνεται;

Η κυρά μας η μαμή



Γεωργία Βασιλειάδου: Τα μαυρομάτικα ματιάσματα, καθώς και τα μαυρομάτικα φασόλια δεν είναι τίποτα. Το γαλανό μάτι όμως είναι άτιμο μάτι. Φτάνει μέχρι το μεδούλι...

Η κυρά μας η μαμή



Ορέστης Μακρής: Μπα, έχει και γιο η μαμή;
Ελένη Ζαφερίου: Ναι, ο νεαρός που ήρθε τελευταία.
Ορέστης Μακρής: Ο φοιτητής της ιατρικής; Μπα, δεν το 'ξερα ότι στο πανεπιστήμιο έβαλαν και έδρα ξεματιάσματος...

Η κυρά μας η μαμή



Επισκέπτρια: Πώς είναι ο κύριός σου Ασημίνα;
Υπηρέτρια: Καλά είναι. Μόνο που είναι άρρωστος στο κρεβάτι και πονάει πολύ.
Επισκέπτρια: Εμ τότε τι μαύρα καλά ειναι; Κι η κυρία σου είναι μέσα;
Υπηρέτρια: Όξω ήτανε, αλλά μπήκε μέσα...

Η κυρά μας η μαμή



Χωρικός: Εσείς στη Ρούμελη δεν έχετε θάλασσα;
Νίκος Τσούκας: Όχι ακόμα. Προβλέπεται όμως...

Η νεράιδα και το παλικάρι



Ρένα Βλαχοπούλου: Δε μου λες βρε παιδί μου, ποιος είναι αυτός ο Χούλιο Μπάλμας;
Σωτήρης Τζεβελέκος: Κυνηγός.
Ρένα Βλαχοπούλου: Και τι σόϊ κυνηγός έιναι αυτός που κοιμάται μέχρι τις έντεκα η ώρα;
Σωτήρης Τζεβελέκος: Κυνηγός αριστερός [εννοεί ποδοσφαιριστής].
Ρένα Βλαχοπούλου: Αριστερός; Και δεν τον έχει πιάσει ακόμα η ασφάλεια;

Η Ρένα είναι οφ σάϊντ



Τάσος Γιαννόπουλος: Είναι αυθάδης κύριε πρόεδρε. Όταν της έκανα σήμα να σταματήσει, εβγαλε κι αυτή το χέρι της και μου έριξε μια μούτζα να! Πεντάλφα, βασιλικιά που λένε...

Η σωφερίνα


(Στο διάλειμμα της δίκης, η Καίτη Λαμπροπούλου πάει να βάλει λίγο πούδρα στο πρόσωπό της)

Νίκος Τσούκας [Αστυφύλακας]: Απαγορεύονται αυτά εδώ!
Καίτη Λαμπροπούλου: Γιατί; Τι έκανα;
Νίκος Τσούκας: Εδώ ειναι δικαστήριο. Η πλαστοπροσωπία διώκεται ποινικά!

Η σωφερίνα



Τάσος Γιαννόπουλος: Από που πας;
Βασίλης Αυλωνίτης: Από 'κει. [Δείχνει με το μάτι, αλλά είναι αλλοίθωρος]
Τάσος Γιαννόπουλος: Και γω από 'κει πάω, πάμε μαζί.
(Φεύγουν προς αντίθετες κατευθύνσεις)

Η σωφερίνα



Νίκος Τσούκας: Αχ κατακαημένα Γιάννενα...
Θάνος Κεφαλόπουλος: Τι πάθανε τα Γιάννενα;
Νίκος Τσούκας: Χάσανε από την Καλαμάτα εντός έδρας!
Θάνος Κεφαλόπουλος: Α, είπα κι εγώ... Δε μου λες, από τα Γιάννενα είσαι;
Νίκος Τσούκας: Όχι, απ' το Σουφλί!
Θάνος Κεφαλόπουλος: Και τότε γιατί τα υποστηρίζεις;
Νίκος Τσούκας: Μ' αρέσει η φωτογραφία τους...

Η ωραία του κουρέα



Γιάννης Γκιωνάκης: [Αναφερόμενος στο βοηθό του.] Τώρα θα μου πεις, τι τον κρατάω και δεν τον σκοτώνω; Ε, χαζούλης είναι, λεει και καμιά βλακεία και περνάει η ώρα...
Νίκος Τσούκας: Εγώ δεν είμαι πασατέμπος...

Η ωραία του κουρέα



Αιμιλία Υψηλάντη: Αυτός ο Ιονέσκο είναι καταπληκτικός. Κάθε σελίδα του και ένα ανθρώπινο πρόβλημα...
Θεία: Καλά, δε μου λες; Αριθμητική διαβάζεις;

Η ωραία του κουρέα



Θεία: Ποιος είναι αυτός ο πίθηκος;
Κατερίνα Γώγου: Τον βλέπεις θεία; Είναι ο Χάλι Νταίη!
Θεία: Το χάλι το βλέπω, το Νταίη δε βλέπω...
Κατερίνα Γώγου: Μα είναι απίθανος, είναι καταπληκτικός...
Θεία: Είναι και ακούρευτος...
Κατερίνα Γώγου: ...για χάρη του θα μπορούσα να σκίσω δέκα πουκάμισα!
Θεία: Το νοικοκυριό σου δε λέγεται...

Η ωραία του κουρέα



Αιμιλία Υψηλάντη: Ο γάμος μόνο βάσανα και πρόβληματα φέρνει, λεει ο Ιονέσκο. Εγώ αν αποφασίσω να παντρευτώ, ο άντρας που θα πάρω θέλω να είναι αφοσιωμένος στα βιβλία, στο διάβασμα...
Θεία: Εσύ θες διάβασμα!

Η ωραία του κουρέα



Θεία: Σας πληροφορώ πως εγώ θα παντρευτώ πρώτη απ' όλες. Και πολύ σύντομα μάλιστα.
Αιμιλία Υψηλάντη: Μπα; Και ποιος είναι ο ευτυχής θνητός;
Θεία: Γιατί θνητός; Ζωντανό θα πάρω!

Η ωραία του κουρέα



Μάρθα Καραγιάννη: Τι θα γίνει βρε Γιάννη; Ώσπου να παντρευτούμε θα έχει φτάσει ο άνθρωπος στη Σελήνη!
Γιάννης Γκιωνάκης: Ε, και δε χαίρεσαι βρε κουτό; Έτσι θα πάμε και τη Σελήνη του μέλιτος!

Η ωραία του κουρέα



Νίκος Τσούκας: Εμένα πότε θα με κουρέψεις αφεντικό;
Γιάννης Γκιωνάκης: Σε προπονώ για προβατίνα!

Η ωραία του κουρέα



Γείτονας: Θα το νοικιάσεις το δωμάτιο κυρά Αριστέα;
Γεωργία Βασιλειάδου: Κατά πρώτον δεσποινίς. Και κατά δεύτερον, ναι, θα το νοικάσω, να αυξήσουμε τα εισοδήματά μας, να βάλουμε και λίγο λίπασμα πάνω μας...

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Γιατί μας το έκανε αυτό ο μακαρίτης; Βάρεσε μια κλωτσιά και μετά έμεινε σα σανίδα.
Βασίλης Αυλωνίτης: Από μικρός είχε μανία με το ποδόσφαιρο...

Η ωραία των Αθηνών



Βασίλης Αυλωνίτης: Τι θα γίνει λεβέντες; Πάει ο τέταρτος μήνας χωρίς ενοίκιο. Αν δε με πληρώσετε το συντομότερο, τρώτε κλωτσιά.
Μίμης Φωτόπουλος: Μας βλέπω φουτμπόλ...

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Κοντά μου, οι νεαροί θα έχουν όλα τα ροκφόρ.

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Όταν βρέχει, τρέχουν τα λύκεια [λούκια θέλει να πει]
Νίκος Σταυρίδης: Ποια λύκεια; Των Ελληνίδων;

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Εγώ φεύγω τώρα. Και ότι ποθήσετε, ότι επιθυμήσετε, να μου βροντολογήσετε...

Η ωραία των Αθηνών


(Ο Φωτόπουλος πρέπει να παντρευτεί τη Βασιλειάδου)

Νίκος Σταυρίδης: Άντε Νώντα, να ζήσετε και προπαντώς καλούς απογόνους!
Μίμης Φωτόπουλος: Ναι, θα σου φυλάξω ένα κανελί με βούλες...

Η ωραία των Αθηνών


(Ο Φωτόπουλος μιλάει με το είδωλό του στον καθρέφτη)

Είδωλο: Νώντα, σκέψου το. Νώντα σώζεσαι. Τέρμα πια οι αλητείες. Θα έχεις το σπιτάκι σου, τη γυναικούλα σου, τη ζεστασιά σου...
Μίμης Φωτόπουλος: Γυναίκα είναι αυτή ή πολυομυελίτης;

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Εμείς εδώ τηρούμε την πετροπαράδοτη φιλοξενία...

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Άμα τα φάμε όλα αυτά θα γίνουμε εγγαστρίμυθοι...

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Θα γίνει το ολοκαύτωμα του ζαρκαδίου...

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Και να κλειστώ στο δωμάτιο μόνη με έναν άντρα;
Μίμης Φωτόπουλος: Θα σβήσω και το φως.
Γεωργία Βασιλειάδου: Θα είσαι φρόνιμος;
Μίμης Φωτόπουλος: Χάρακας!

Η ωραία των Αθηνών



Γεωργία Βασιλειάδου: Και θα μ' αφήσεις μόνη με τον ταξιτζή;
Μίμης Φωτόπουλος: Ε, τώρα δε φοβάται πια. Σε συνήθισε.

Η ωραία των Αθηνών



Δημήτρης Νικολαίδης: Βρε μυστήριο πράγμα αυτό με τα λεφτά... Αυτοί που ξέρουν να τα βγάλουν δεν ξέρουν να τα χαρούν κι αυτοί που ξέρουν να τα φάνε δεν μπορούν να τα μαζέψουν...

Θα σε κάνω βασίλισσα



Θανάσης Βέγγος: Έλα, λέγε τώρα τι σου χρωστάω να τελειώνουμε.
Γιώργος Τζιφός: Ό,τι καταλαβαίνεις.
Θανάσης Βέγγος: Λέγε εσύ και άσε τι καταλαβαίνω εγώ!
Γιώργος Τζιφός: Δώσε ένα εικοσάρι.
Θανάσης Βέγγος: Πώς το ΄πες αυτό ρε Βαγγέλη; Για τρελούς ψάχνεις;
Γιώργος Τζιφός: Γιατί κυρ Αντώνη, πολλά σου είπα;
Θανάσης Βέγγος: Τι έκανες ρε και θέλεις ένα εικοσάρι; Δυο πραγματάκια πήρες, τα φόρτωσες, και τα ξεφόρτωσες εδώ χάμω. Πόσο βάσταξε αυτή η δουλειά; Βάσταξε μισή ώρα;
Γιώργος Τζιφός: Άντε κυρ Αντώνη, δώσε ένα εικοσάρι τώρα να τελειώνουμε!
Θανάσης Βέγγος: Ένα εικοσάρι για μισή ώρα. Στην ώρα σαράντα και στο οχτάωρο, τέσσερεις οχτώ τριανταδύο, τρακόσες είκοσι. Και το μήνα, τρεις τριανταδύο εννενήντα έξι. Εννιά εξακόσες το μήνα; Ποιος είσαι εσύ ρε που παίρνεις εννιά εξακόσες το μήνα; Ρωτάς αν τα παίρνει ένας αντιναύαρχος εν ενεργεία; Για δέτε ρε έναν αντιναύαρχο εν ενεργεία!
Γιώργος Τζιφός: Έξι δραχμές μου δίνεις κυρ Αντώνη;
Θανάσης Βέγγος: Μάλιστα, έξι δραχμές! Στην ώρα δώδεκα και στο οχτάωρο οχτώ η δώδεκα ενενηνταέξι. Και το μήνα τρεις η ενενήντα έξι, διακόσες ογδόντα οχτώ. Δύο οχτακόσες ογδόντα το μήνα. Βρε, τόσα παίρνει ένας γυμνασιάρχης, που έχει μάλιστα να κάνει με τετρακόσιους αρκουδόμαγκες που τον σταυρώνουν από το πρωί ως το βράδυ. Γιατί εσύ έχεις την απαίτηση να παίρνεις πιο πολλά από το γυμνασιάρχη; Άλλο τούτο πάλι! Ο Βαγγέλης γυμνασιάρχης! Μνήστιτί μου κύριε!
Γιώργος Τζιφός: Άντε, βάλε δυο τάλιρα ακόμα να τελειώνουμε.
Θανάσης Βέγγος: Έλα, πάρε κι αυτό και είσαι εντάξει.
Γιώργος Τζιφός: Τι ΄ν΄ αυτό;
Θανάσης Βέγγος: Αν κάνεις λογαριασμό, θα δεις ότι είσαι πληρωμένος με μισθό τμηματάρχου! Πήγαινε τώρα γιατί έχουμε κι άλλες δουλειές... Κατάλαβες φίλε μου; Γίνανε κι οι χαμαλαραίοι τμηματάρχες...

Θα σε κάνω βασίλισσα



Θανάσης Βέγγος: Εγώ τώρα, εγώ Ελένη, ξέρεις πως είμαι τώρα; Εμένα τα μάτια μου κλείνουνε. Εγώ δηλαδή, για να καταλαβεις, θα ήθελα να πέσω έτσι μπρούμουτα, και να κοιμηθώ τρεις μήνες, μετά να γυρίσω ανάσκελα και να κοιμηθώ άλλους τρεις. Και μετά να τον πάρω καναδυό μήνες έτσι πλαγιαστός, για να συνέλθω...

Θα σε κάνω βασίλισσα



Θανάσης Βέγγος: Ε, και το αυτοκίνητο μπελάς είναι... Μπλέκεις με την τροχαία, απαγορεύεται το αριστερά, απαγορεύεται το δεξιά, απαγορεύεται η άνοδος, απαγορεύεται η κάθοδος... Ξεκινάς για το Τουρκολίμανο και βρίσκεσαι στο Μαραθώνα...

Θα σε κάνω βασίλισσα



Θανάσης Βέγγος: Ε, κι η θάλασσα... Τι της βρίσκετε μωρέ της θάλασσας; Όλο πλατς, πλουτς... Σαν να πετάς χάμω μια βρεμένη πατσαβούρα...

Θα σε κάνω βασίλισσα



Σούλη Σαμπάχ: Αν πηγαίναμε στην άνω Βαρυμπόμπη που έχει και αέρα να μας φυσήξει;
Θανάσης Βέγγος: Και πως έχει αέρα; Αέρα έχει και στον κάβο Μαλιά. Πρέπει να πάμε κι από κει;

Θα σε κάνω βασίλισσα



Λάμπρος Κωσταντάρας: Πολλά δολάρια... Ποτάμι ρέει το χρήμα [στην Αμερική]... Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις βρίσκεις από κάτω δολάρια...
Θανάσης Βέγγος: Κι εμείς εδώ το έχουμε αυτό, αλλά με κατσαρίδες!

Θα σε κάνω βασίλισσα



Καθαρίστρια: Γιατί έτσι πρωινός κυρ Αντώνη;
Θανάσης Βέγγος: Πάω για κυνήγι.
Καθαρίστρια: Και που είναι το ντουφέκι σου;
Θανάσης Βέγγος: Θα κυνηγήσω με ξώβεργες...

Θα σε κάνω βασίλισσα



Θανάσης Βέγγος: Οι γυναίκες είναι μπαμπέσικα πλάσματα Γιώργο μου...
Δημήτρης Νικολαίδης: Και για να μου πεις αυτό με ξύπνησες πρωί πρωί;

Θα σε κάνω βασίλισσα


(Ο Βέγγος πηγαίνει με το βυτιοφόρο του σε ένα ντραιβ ιν)

Υπάλληλος: Πού πάτε;
Θανάσης Βέγγος: Μέσα να δούμε ταινία!
Υπάλληλος: Μα, τρελαθήκατε;
Θανάσης Βέγγος: Γιατί υπάρχει ταμπέλα που να λεει πουθενά απαγορεύεται; Με αυτοκίνητο λέτε, με αυτοκίνητο ήρθα...
Υπάλληλος: Κι αυτοκίνητο είναι αυτό ρε; Αυτό είναι ολόκληρο βουνό!
Θανάσης Βέγγος: Αυτοκίνητο είναι. Με πρόωρη ανάπτυξη!

Θανάση σφίξε κι άλλο το ζωνάρι



Δημήτρης Νικολαίδης: Θέλω να γίνεις η σκιά της. Κατάλαβες;
Θανάσης Βέγγος: Κατάλαβα, θα με φάει ο ήλιος...

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Ο Λαυρέντης Διανέλλος χτυπάει αυγολέμονο. Ξαφνικά - υπό το μουσικό θέμα του Τζέημς Μποντ - εμφανίζεται το χέρι του Βέγγου στο παράθυρο της κουζίνας. Βουτάει το δάχτυλο στο αυγολέμονο και γράφει στο τζάμι ΘΒ.)

Θανάσης Βέγγος: Πράκτωρ ΘΒ από το γραφείο «η Όσφρησις».
Λαυρέντης Διανέλλος: Σας περίμενα, αλλά όχι και τόσο γρήγορα.
Θανάσης Βέγγος: Πράκτωρ ΘΒ σημαίνει ταχύτης κύριέ μου.
...

Θανάσης Βέγγος: Δε μου λέτε; Για ντολμαδάκια είναι το αυγολέμενο;
Λαυρέντης Διανέλλος: Ναι.
Θανάσης Βέγγος: Ντολμαδάκια; Ουά χα χα!!! (γέλιο Βέγγου)

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Διανέλλος και Βέγγος πέφτουν να κοιμηθούν στο ίδιο κρεβάτι και πριν περάσει ένα λεπτό ο Βέγγος αρχίζει να ροχαλίζει)

Λαυρέντης Διανέλλος: Ροχαλίζεις πάντα;
Θανάσης Βέγγος: Μμμ; Μόνο όταν κοιμάμαι...

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Παρακολουθώντας ένα ζευγάρι, ο Βέγγος μπαίνει σ' ένα υφασματάδικο και κάνει ότι είναι πελάτης κοιτάζοντας ένα τόπι ύφασμα)

Αυτός: Τι έχεις αγάπη μου;
Αυτή: Με παρακολουθούν. Κάποιος βαλτός από τον πατέρα μου.
Αυτος: Μην ανησυχείς αγάπη μου. Η Αθήνα είναι γεμάτη εξοχές. Θα πάρουμε το αυτοκίνητο και θα γυρίσουμε όλα τα απόμερα κεντράκια. Κι άς τον αυτόν να μας ψάχνει.
Θανάσης Βέγγος: Ααα, συνηθισμένο σχέδιο...
Πωλητής: [Νομίζει ότι λέει για το ύφασμα] Καθόλου κύριε! Τα υφάσματά μας είναι όλα πολύ πρωτότυπα σχέδια. Να σας δείξω όμως κάτι και άλλο και μετά αποφασίζετε. ...Λοιπόν αποφασίσατε; Να το κόψω;
Θανάσης Βέγγος: Ναι, κόφτο. Κόφτο κι άσε με ήσυχο.
(Το ζευγάρι φεύγει. Πάει να φύγει κι ο Βέγγος)

Πωλητής: Που πάτε κύριε. Να πληρώσετε το ύφασμα που με βάλατε και σας έκοψα.
Θανάσης Βέγγος: Το έκοψες; Ε, ξανακόλλα το!

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Ο Βέγγος παρακολουθεί ένα ζευγάρι και για κάλυψη δανείζεται μια σκούπα από τον οδοκαθαριστή και αρχίζει να σκουπίζει το δρόμο. Όπως είναι καλά ντυμένος με κουστούμι, διάφοροι τον κοιτάνε περιέργα)

Θανάσης Βέγγος: Μη με κοιτάς καθόλου. Αν πιάναμε όλοι από μια σκούπα, θα είχαμε μια Αθήνα κούκλα!

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Ο Βέγγος παρακολουθεί ένα ζευγάρι και για κάλυψη δανείζεται μια σκούπα από τον οδοκαθαριστή και αρχίζει να σκουπίζει το δρόμο)

Παρακολουθούμενος: Τι κάνεις εσύ εκεί;
Θανάσης Βέγγος: Βοηθάω το δήμαρχο στην επιχείρηση καθαριότητας.
Παρακολουθούμενος: Ναι, αλλά γεμίσαμε σκόνη.
Θανάσης Βέγγος: Καταβρέχτε... (Μονολογεί) Και που να 'ξερε ότι είμαι ο Σην Σκόνερι...

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Ο Βέγγος «επιτάσσει» ένα δίκυκλο για να ακολουθήσει το ζευγάρι που παρακουλουθεί, αλλά ο οδηγός τον πάει αλλού.)

Θανάσης Βέγγος: Τι είναι εδώ;
Δικυκλιστής: Λαχαναγορά.
Θανάσης Βέγγος: Και γιατί μ' έφερες εδώ Αντίχριστε;
Δικυκλιστής: Αφού είσαι μάπας!

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Ο Βέγγος τηλεφωνεί από ένα πρατήριο καυσίμων στον αρχηγό και δίνει αναφορά για την παρακολούθηση)

Θανάσης Βέγγος: ...η επιχείρηση αστραπή πηγαίνει κατ΄ ευχήν. Βρίσκομαι εκτός σχεδίου πόλεως και αναφέρω κρυπτογραφικώς ότι σπίνος και καρδερίνα έχουν φωλιάσει εις τεσσερακοστόν χιλίομετρον Εθνικής Οδού. Υπάρχει κι ένα τούνελ εκεί...
(Ο υπάλληλος τον κοιτάει περίεργα)

Θανάσης Βέγγος: Μισό λεπτό, αλλάχτε κώδικα γιατί παρακολουθούμαι. Να απαλλαγώ από το βλέμμα του Βούδα...
(Χτυπάει ένα κλάξον που κρατάει πίσω από την πλάτη του. Ο υπάλληλος βγαίνει έξω νομίζοντας ότι ήρθε πελάτης)

Θανάσης Βέγγος: Ομιλείτε ελεύθερα. Τρίτος άνθρωπος ψάχνει να βρει αόρατον αυτοκίνητον...

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


(Περιποιούνται το Βέγγο που έχει ένα μαυρισμένο μάτι)

Θανάσης Βέγγος: Εδώ τον είχα, στο χέρι μου...
Δημήτρης Νικολαίδης: Κι ύστερα;
Θανάσης Βέγγος: Ύστερα είχα το χέρι του εδώ, στο μάτι μου...

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ



Θανάσης Βέγγος: Αυτό εδώ το παράθυρο να χτιστεί αμέσως με τούβλο μπατικό.
Μίτση Κωσταντάρα: Μα τι λέτε τώρα;
Θανάσης Βέγγος: Κάντε αυτό που σας λέω, να μη σας χτίσω και τις πόρτες...

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ



Γυναίκα: Κανείς δε μπορεί να με βοηθήσει εμένα.
Θανάσης Βέγγος: Αφού σου λέω μπορώ, μπορώ. Δοκίμασέ με!
Γυναίκα: Αφήστε με. Σας λέω, δεν μπορεί κανείς να κάνει τίποτα για μένα!
Θανάσης Βέγγος: Α, σε παρακαλώ! Μην είσαι ισχυρογνώμων. Χαίρω καλής φήμης εγώ. Έχω βοηθήσει κόσμο και κοσμάκη. Και δε μπορώ να βοηθήσω εσένα;

ΘΒ Φαλακρός πράκτωρ


Δεν υπάρχουν σχόλια: