Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"Ιστορικές Γυναικίες Ατάκες"

«Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» – Εύα
«Και Μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο» – Πηνελόπη



«Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε» – Μήδεια
«Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό» – Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου
«Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!» – Η γυναίκα του Ιούδα !
“Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό…» – Εύα Μπράουν 1940
«Αγάπη, σήμερα λέω πάρουμε το κάμπριο» – Τζάκι Κέννεντι 1963
«..και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχος και εμείς όχι» – Κυρία Ούλμπριχτ 1961
«Γιώργο ο αχαϊρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο για να μπει!» – Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973
“Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά – με διαφορετικές όμως πτήσεις” – Η Κυρία Μπίν Λάντεν

Δεν υπάρχουν σχόλια: