Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες παιδιών

atakes.jpg
Είμαι σίγουρη πως έχει τύχει σε πολλά άτομα του κλάδου μου και γενικά του κλάδου των παιδαγωγών, να ακούνε ατάκες παιδιών που μπορούν να μας λύσουν από τα γέλια!
Αυτό θα κάνω παρακάτω…. Θα παρουσιάσω κάποιες ατάκες που άκουσα στον παιδικό σταθμό που δουλεύω αλλά και ατάκες που έχω ακούσει από άλλους, όχι απαραίτητα μικρών παιδιών, αλλά γυμνασιόπαιδων και λυκειόπαιδων!

Στον παιδικό σταθμό
1. Την ώρα προσέλευσης των παιδιών στο νήπιο, μπαίνει μια μητέρα με τον γιο της, πηγαίνουν προς την αίθουσα των νηπίων, αφήνει το παιδί το παγουράκι με το νερό του στο γνωστό σημείο που βάζουν όλα τα παιδιά τα παγουράκια τους και γυρνώντας να φύγουν από την τάξη για να έρθουν στην μπροστινή αίθουσα που μαζεύονται όλα τα παιδιά πρωτού χωριστούν στα τμήματά τους, βλέπει ένα χαρτόνι κρεμασμένο στον φελοπίνακα με τις μέρες της εβδομάδας. Σε κάθε μέρα χωριστά, υπάρχουν 5 διαφορετικά ονόματα παιδιών. Το όνομα του γιου της κυρίας αντιστοιχεί στην μέρα Παρασκευή μαζί με άλλα 4 ονόματα.
Μητέρα: Μιχάλη (ο γιος), γιατί είναι γραμμένο το όνομά σου στην Παρασκευή;
Γιος: Ε γιατί είμαι…. (παύση) ….. το ΜΑΖΕΥΤΗΡΙ της τάξης!
Μητέρα: Τι είσαι παιδί μου;
Γιος: Ε, μαζεύω τα πράγματα της τάξης βρε μαμά! 24.gif
Μαζευτήρι = ο επιμελητής της τάξης
2. Πρωί…. γύρω στις 7:15, έρχεται η μαμά με τον γιο στο νήπιο. Αφού αφήνει τον γιο της να πάει προς την τάξη του και να αφήσει τα πράγματά του, κάθεται στην μπροστινή αίθουσα με την παιδαγωγό και της εξιστορεί τί της είπε ο γιος της την προηγούμενη μέρα στο σπίτι:
Γιος: Μαμά, η δασκάλα μου είναι πολύ όμορφη, φοράει πολύ ωραία ρούχα και βάφεται πολύ ωραία… blush.gif
Μητέρα: Και που το ξέρεις αυτό παιδί μου; (κοιτάζοντας με απορία το παιδί της)
Γιος: Ε, δεν τη βλέπεις βρε μαμά και συ; hehe.gif
3, Μετά το μεσημεριανό τους, την ώρα που η καθαρίστρια σκουπίζει τα τραπεζάκια από τα ψίχουλα και τοποθετεί τα καρεκλάκια πάνω στα τραπεζάκια…. Δίπλα σε ένα τραπεζάκι βρίσκεται ο Γιώργος με την Λίλη…
Γιώργος: Λίλη πρόσεχε μη ρίξεις τις καρέκλες κάτω!
Λίλη: (κάνει μια κίνηση και ρίχνει 2 καρέκλες κάτω)
Γιώργος: Τι έκανες ρε Λίλη μου; Τι έκανες βρε μωρό μου;;;;;




Ζήτησα πρόσφατα από μαθητές μου της Ε’ Δημοτικού σε ένα τεστ, να περιγράψουν ένα συγκεκριμένο πείραμα (υλικά, περιγραφή, συμπέρασμα).
ένας τσακαλάκος μου γράφει στα υλικά που θα χρησιμοποιήσει:
-δυό ποτήρια
-1 μπρίκι
-νερό
-ζάχαρη
-έναν φίλο μου [!]
Η εξήγηση, απλή. Ο μαθητής θεώρησε ότι για την πραγματοποίηση του πειράματος χρειάζεται και βοήθεια από δεύτερο άτομο, οπότε τί καλύτερο από ένα φίλο;!; Τί κι αν εμείς όταν λέμε “υλικά” εννοούμε άψυχα αντικείμενα;
Γενικώς πιστεύω ότι οι μαθητές πάντα έχουν μια ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ εξήγηση για όσα περιγράφουν, όσο αστεία και να μας φαίνονται εμάς, που έχουμε μάθει το “σωστο” τρόπο να περιγράφουμε κάτι.
Ας γελάμε όσο θέλουμε με τις περιγραφές και τα “λάθη” τους, αλλά προσοχή, ποτέ να μη το κάνουμε μπροστά τους: δεν βοηθά κανέναν κάτι τετοιο, ούτε το μαθητή που θα αισθανθεί μειονεκτικά και σύντομα θα σταματήσει τις προσπάθειες του να εκφράζεται (φοβούμενος το λάθος) και άρα να μαθαίνει, ούτε εμάς που λέμε ότι θέλουμε μια καλή σχέση επικοινωνίας μαζί τους…
Καλλυ σινναιχια!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

dimosieythike sto http://astropeleki.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: