Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"Ατάκες από τον Ελληνικό Κινηματογράφο" 3

Λάμπρος Κωσταντάρας: Που είναι η κυρία σου παιδί μου;
Οικιακή βοηθός: Εξήλθεν έξω!
Λάμπρος Κωσταντάρας: Πάλι καλά που δεν εξήλθε μέσα...
Η γυναίκα μου τρελάθηκε




Γεωργία Βασιλειάδου: Και θα μ' αφήσεις μόνη με τον ταξιτζή;
Μίμης Φωτόπουλος: Ε, τώρα δε φοβάται πια. Σε συνήθισε.
Η ωραία των Αθηνών

Παύλος Λιάρος: Αλήθεια τι γίνεται, θα βάλουμε καμιά μπουκιά στο στόμα μας σήμερα;
Λάμπρος Κωσταντάρας: Ξέρω ΄γω; Εγώ μια φορά έφερα μαζί μου λίγο τυρί, λίγο ζαμπόν, λίγο σαλάμι. ¶νοιχτο ρε Κίμων. (Το πετάει στον Παύλο Λιάρο)
Παύλος Λιάρος: (Το πετάει στον Γιάννη Παπαδόπουλο) ¶νοιχτο ρε Αντρέα!
Γιάννης Παπαδόπουλος: (Το πετάει στο μικρό) Ίσα ρε Μπάμπη! ¶νοιχτο!
Λάμπρος Κωσταντάρας: (Παίρνει ένα ύφος που υποδηλώνει «Σε ποιον τοίχο να χτυπήσω το κεφάλι μου;»)
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι

Λάμπρος Κωσταντάρας: Στην κουζίνα υπάρχει τίποτα; [για φαί] Για ρίξε μια ματιά ρε Κίμωνα, στο ντουλάπι, στην κουζίνα, στο ψυγείο, όλο και κάτι θα υπάρχει.
Παύλος Λιάρος: Ρε Αντρέα, ρίξε μια ματιά στην κουζίνα να δεις αν υπάρχει τίποτα.
Γιάννης Παπαδόπουλος: ¶ντε ρε Μπάμπη! Σάλτα μια στιγμούλα μέχρι την κουζίνα.
Μικρός: Σε σένα το ΄πανε!
Γιάννης Παπαδόπουλος: Βρε κάνε εκείνο που σου λένε!
Παύλος Λιάρος: Εσένα δηλαδή θα σου κοβότανε η μέση δηλαδή να πεταχτείς μέχρι την κουζίνα;
Λάμπρος Κωσταντάρας: ¶ντε βρε παιδιά! Αηδία καταντήσαμε εδώ μέσα!
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι

Λάμπρος Κωσταντάρας: Βρε συ! Τι κάνεις; Τσίρκο είν΄ εδώ μέσα; Πού πας;
Γιος: Δε μου είπατε να πάω στο φούρνο;
Λάμπρος Κωσταντάρας: Και γιατί να πας με τη μηχανή παιδάκι μου; Δυο βήματα είναι ο φούρνος.
Γιος: Κι αφού την έχω γιατί να πάω με τα πόδια;
Λάμπρος Κωσταντάρας: ¶ει στο διάολο! Να γλυτώσουμε κι απ΄ τα καυσαέρια!
Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι

Αλέκος Αλεξανδράκης: Τι δουλειά κάνεις εδώ;
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Χειροτεχνία.
Αλέκος Αλεξανδράκης: Δηλαδή;
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Απλώνουν αυτοι τα ξερά τους, εγώ τους τα μαζεύω, και ούτω καθ' εξής...
Το δόλωμα
------------------------------------------------------------------------

Γεωργία Βασιλειάδου: Και θα μ' αφήσεις μόνη με τον ταξιτζή;
Μίμης Φωτόπουλος: Ε, τώρα δε φοβάται πια. Σε συνήθισε.
Η Ωραία των Αθηνών

Δημήτρης Νικολαίδης: Ώστε θέλεις δουλειά; Τι δουλειά;
Θανάσης Βέγγος: Ό,τι να ΄ναι. Και τα πόδια μου πιάνουνε, και τα χέρια μου πιάνουνε, και το μυαλό μου κόβει...
Δημήτρης Νικολαίδης: Γράμματα ξέρεις;
Θανάσης Βέγγος: Πως αμέ! Δώδεκα!
Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης
------------------------------------------------------------------------

(Ο Βέγγος φτιάχνει φάρμακο για έναν πελάτη)

Βέγγος: Έτοιμο. Δε μου λες, παιδιά έχεις;
Πελάτης: Ναι, δώδεκα!
Βέγγος: Το μεγαλύτερο αγόρι πόσο είναι;
Πελάτης: Εικοσιένα.
Βέγγος: Α, εντάξει. Θα δουλέψει και θα ζήσει τα υπόλοιπα...
Πελάτης: Φέρ' το να το πιω.
Βέγγος: Τι; Εδώ θα το πιεις; Δεν πας πρώτα σπίτι σου να φιλήσεις τη
γυναίκα σου και τα παιδιά σου, να κάνεις και τη διαθήκη σου;

Πολυτεχνίτης και Ερημοσπίτης

-------------------------------------------------------------------------
(Κοιτάνε μια κοπέλα που ταϊζει ένα σάντουιτς σ' έναν απίστευτα
ευτραφή
κύριο).

Ηλιόπουλος: Τη βλέπεις αυτή; ...Ε, μην κοιτάς έτσι... Πολλά λεφτά σου
λέω. Πολλά λεφτά...
Αλεξανδράκης: Εφοπλίστρια;
Ηλιόπουλος: Όχι. Κτηνοτρόφος.
Αλεξανδράκης: Κτηνοτρόφος;
Ηλιόπουλος: Έχει παντρευτεί αυτό το κτήνος... και το τρέφει.

Το δόλωμα
---------------------------------------------------------------------------

-Πες της βρε ένα γλυκό λόγο!
-...Θες ένα αχλάδι, αγάπη μου;
-...Όχι, λατρεία μου...
(Τζένη, Τζένη)

Αυτό θα πει πάθος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: