Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες από παλιές ελληνικές ταινίες (κι όχι μόνο) 3

Ψηφοφόρος: Μαρτζώκος.
Θανάσης Βέγγος: Τι θέλετε;
Ψηφοφόρος: Ήρθα για μια ανάλυση ούρων!
Θανάσης Βέγγος: Τι 'ν' αυτά που λέτε κύριε Μαρτζώκο! Εδώ είναι πολιτικό γραφείο. Δεν είναι ιατρείο. Λάθος πόρτα κάνατε...
Ψηφοφόρος: Καθόλου. Εγώ τον κύριο Φερέκη τον ψήφισα!
Θανάσης Βέγγος: Τον ψηφίσατε; Κι επειδή τον ψηφίσατε πρέπει να φροντίζει για τα ούρα σας; Τέλος πάντων. Φέρτα εδώ. Θα τα φροντίσουμε.
Ψηφοφόρος: Να μου τα προσέχετε.
Θανάσης Βέγγος: Ναι, θα τα βάλουμε στα πούπουλα!

Ζητείται ψεύτης



Ντίνος Ηλιόπουλος: Έχω μια συστατική επιστολή για να αναλάβω το ιδιαίτερο γραφείο του κύριου Φερέκη.
Άννα Κυριακού: Α, για ιδιαίτερος, ε; Και τι προσόντα έχετε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Επιτρέψτε μου να συστηθώ. Θόδωρος Πάρλας, γνωστός ως Ψευτοθόδωρος.
Άννα Κυριακού: Μπα. Και καμαρώνετε, βλέπω!
Ντίνος Ηλιόπουλος: Μα είναι να μην καμαρώνω; Εγώ κυρία μου δεν έιμαι ένας τυχαίος ψεύτης όπως τόσοι και τόσοι άλλοι τίμιοι και ευυπόλυπτοι πολίτες. Εγώ είμαι ένας ψεύτης με ταλέντο.

Ζητείται ψεύτης



Άννα Κυριακού: Δηλαδή το καυχιέστε που είστε ψεύτης;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ναι, γιατί απορείτε;
Άννα Κυριακού: Κι όλα αυτά μου τα 'πατε για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη μου;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Γιατί όχι; Είμαι ένας πολύ ειλικρινής ψεύτης. Για την ακρίβεια ο πιο ειλικρινής που θα μπορούσατε να βρείτε.
Άννα Κυριακού: Και τι επάγγελμα κάνατε ως τώρα;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ψευδομάρτυς!
Άννα Κυριακού: Μπα, και δε σας άρπαξε κανένας δικαστής;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Τι λέτε κυρία μου, εδώ με τρόμαξαν δικαστές και δικηγόροι!
Άννα Κυριακού: Κι από αυτό το επάγγελμα ζούσατε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Όχι, όχι, έκανα το δημοσιογράφο.
Άννα Κυριακού: Και σε ποια εφημερίδα γράφατε τα ψέματά σας;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Στην "Αλήθεια"!

Ζητείται ψεύτης



Άννα Κυριακού: Κι αφου τα καταφέρνατε τόσο καλά στην πατρίδα σας γιατί ήρθατε στην Αθήνα;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Οι φίλοι μου με φάγανε. Πήγαινε στην Αθήνα που έχουν πολύ μεγαλύτερη πέραση τα ψέματα για να προκόψεις!
Άννα Κυριακού: Κι έτσι ήρθατε στην Αθήνα!
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ναι, μάλιστα. Πήγα κατ' ευθείαν σ' ένα φτασμένο πατριώτη μου αλλά αυτός δε με χρειάζεται.
Άννα Κυριακού: Γιατί;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Είναι δικηγόρος, είναι πιο ψεύτης κι από μένα!

Ζητείται ψεύτης



Άννα Κυριακού: Λυπάμε κύριε Θόδωρε, αλλά εγώ προσωπικά αντιπαθώ τα ψέματα.
Ντίνος Ηλιόπουλος: Τι λέτε κυρία μου; Γυναίκα και να αντιπαθεί τα ψέματα, γίνεται ποτέ; Οι γυναίκες είναι γενημένες ψεύτρες! Έπειτα, μαντάμ, το ψέμα είναι ταλέντο, είναι δώρο Θεού, είναι δυνατόν να το αντιπαθείτε; Απόδειξη ότι οι μεγαλύτεροι συγγραφείς του κόσμου είναι μεγάλοι ψεύτες...

Ζητείται ψεύτης



Ντίνος Ηλιόπουλος: Μπορώ τώρα να δω τον κύριο Φερέκη;
Άννα Κυριακού: Δυστυχώς απουσιάζει.
Ντίνος Ηλιόπουλος: Μα τι λέτε κυρία μου. Αφού η υπηρεσία σας είπε πριν λίγο ότι ήταν εδώ.
Άννα Κυριακού: Τέλος πάντων, ποιον θα πιστέψετε, την υπηρεσία μου ή εμένα;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Μάλλον την υπηρεσία σας!
Άννα Κυριακού: Ακούστε κύριε μου. Πολύ θάρρος δεν πήρατε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Κυρία μου, εγώ δεν ήρθα εδώ για να εισπράξω ψέματα. Για να πουλήσω ήρθα!
Άννα Κυριακού: Μα σας είπα κύριε ότι ο άντρας μου απουσιάζει.
Ντίνος Ηλιόπουλος: Να το λέτε κυρία μου αλλά να μην επιμένετε. Τι διάβολο, συναγωνισμό θα μου κάνετε; Στο κάτω κάτω έχουμε και επαγγελματικό φιλότιμο.

Ζητείται ψεύτης



Ντίνος Ηλιόπουλος: Όχι κύριε. Ο κύριος Φερέκης δεν είναι εδώ. Έχει ανέβει στα ανάκτορα! Όταν γυρίσει θα σας δεχτεί.
Γραμματέας: Ποιός ήτανε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ενας. Δεν έχει σημασία. Εγώ με τα ανάκτορα που του είπα, τον θάμπωσα!

Ζητείται ψεύτης



Ντίνος Ηλιόπουλος: Θέλω να βγάλω δική μου εφημερίδα... τη Νέα Αλήθεια που θα συγκλονίσει τον κόσμο στις ψευτιές!

Ζητείται ψεύτης



Ντίνος Ηλιόπουλος: Ήταν ψηλός, μετρίου αναστήματος, παχουλός πολύ... προς το αδύνατο, με μια μουστακάρα... να έτσι, ένα μουστακάκι...

Ζητείται ψεύτης



Παντελής Ζερβός: Καλημέρα σας κυρία μου.
Ψηοφοφόρος: Καλημέρα σας κύριε Φερέκη. Ήρθα για την υπόθεσή του κουνιάδου μου που ήταν τελώνης στην Αλεξανδρούπολη και ήθελε να τον μεταθέσετε στην Αθήνα!
Παντελής Ζερβός: Α, ναι. Αυτή την υπόθεση την έχει αναλάβει ο ιδιαίτερος μου. Και δεν έγινε ο διορισμός;
Ψηφοφόρορος: Ξέρετε, ο καημένος πέθανε εχθές!
(Μπαίνει ο Ηλιόπουλος μέσα, που δεν ξέρει για το θάνατο του κουνιάδου)

Ντίνος Ηλιόπουλος: Α, καλημέρα σας κυρία μου. Εντάξει, έγινε η μετάθεση.
Τηλεφώνησα στον κουνιάδο σας και σήμερα το πρωί πήρα και απάντηση: "Ευχαριστώ απείρως ΣΤΟΠ Έρχομαι Αθήνα".
Ψηφοφόρος: Σας τηλεγράφησε; Αφού πέθανε!
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ααα, σας το 'πανε; Μα έτσι απότομα; Τσ τσ, τι άγαρμπος κόσμος!

Ζητείται ψεύτης



Περικλής Χριστοφορίδης: Τι γίνεσαι Θόδωρε; Πώς πάει;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Δε βαριέστε κύριε Χαρίλαε, ρουτίνα... Ένα ψεματάκι στον ένα, ένα ψεματάκι στον άλλο. Δηλαδή λιανική πώληση...

Ζητείται ψεύτης


(Ο Ηλιόπουλος κάνει πως μιλάει στο τηλέφωνο με το βουλευτή για ένα ρουσφέτι που του ζήτησε μια κυρία που είναι μπροστά. Έχει γυρισμένη την πλάτη στην πόρτα. Κάποια στιγμή μπαίνει ο βουλευτής από την πόρτα και τον κοιτάζει άγρια. Ο Ηλιόπουλος δεν τον έχει δει.)

Ντίνος Ηλιόπουλος: Ναι κύριε Φερέκη. Μάλιστα κύριε Φερέκη.
(Γυρνάει και τον βλέπει)

Ντίνος Ηλιόπουλος: Α, χα χα χα! Ξέρετε γιατί γελάω κύριε Φερέκη; Μόλις τώρα μπήκε ο δίδυμός σας αδελφός, ο γιατρός. Και η κυρία νομίζει πως είστε εσείς!

Ζητείται ψεύτης



Γυναίκα: Γιατί δε μιλάτε;
Θάνασης Βέγγος: Πως, πως, προσπαθώ...
Γυναίκα: Αρκεί η προσπάθεια
Θάνασης Βέγγος: Θέλετε τσίχλα;
Γυναίκα: Όχι ευχαριστώ.
Θάνασης Βέγγος: Κάνει και φουσκάλες!

Ζήτω η τρέλα



Αλίκη Βουγιουκλάκη: Ώρε μάνα μου κάτι σουβλάκια...
Σουβλατζής: Να σου βάλω δυο-τρία; Πώς τα θες; Με γύρο, με πίτα;
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς τα θέλω; Τσάμπα!

Η Αλίκη δικτάτωρ



Αλίκη Βουγιουκλάκη: Και τι βιβλία ειν' αυτά;
Νίκος Γαλανός: Φιλοσοφικά.
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Ααα, δεν είναι ελληνικά;

Η Αλίκη δικτάτωρ


(Η Βουγιουκλάκη παίζει το Σαρλό δικτάτορα στα πιτσιρίκια)

Πιτσιρίκι: Μανούλα, τι θα πει δικτάτωρ;
Μάνα: Βλέπε την παράσταση και μη μιλάς.
Πιτσιρίκι: Μα πες μου, τι θα πει δικτάτωρ!
Μάνα: Βούλωστο σου λέω, μη μιλάς!
Πιτσιρίκι: Μα θέλω να μάθω τι θα πει δικτάτωρ!
Μάνα: Σκάσε! Βούλωστο και μη μιλάς!

Η Αλίκη δικτάτωρ



Λάμπρος Κωσταντάρας: Που είναι η κυρία σου παιδί μου;
Οικιακή βοηθός: Εξήλθεν έξω!
Λάμπρος Κωσταντάρας: Πάλι καλά που δεν εξήλθε μέσα...

Η γυναίκα μου τρελάθηκε



Λάμπρος Κωσταντάρας: Γιατί ειν' εδώ αυτό το βάζο; Δεν ειν' η θέση του εδώ!
Μαίρη Αρώνη: Έχεις δίκιο. Δεν ειν' εδώ η θέση του!
(Το πετάει κάτω και το σπάει)

Η γυναίκα μου τρελάθηκε



Λάμπρος Κωσταντάρας: Τι κάνεις εσύ εδώ;
Οικιακή βοηθός: Σκουπίζω.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Και που ειν' η σκούπα;
Οικιακή βοηθός: Σκουπίζω θεωρητικώς!

Η γυναίκα μου τρελάθηκε



Μέλπω Ζαρόκωστα: Τι δουλειά κάνετε δεσποινίς;
Δεσποινίς: Εργάζομαι ως χορεύτρια.
Μέλπω Ζαρόκωστα: Χορεύτρια; Σε κέντρο;
Μαίρη Αρώνη: Όχι σε μπακάλικο!

Η γυναίκα μου τρελάθηκε



Άρης Μαλλιαγρός: Αισθάνομαι τελείως ηλίθιος έτσι όπως βρίσκομαι εδώ.
Μαίρη Αρώνη: Επιτέλους άρχισες να καταλαβαίνεις τον εαυτό σου...

Η γυναίκα μου τρελάθηκε



Μαίρη Αρώνη: Βρήκαν δυο μικρούλες και αμέσως πήγαν να κανονίσουν επαφή...
Μέλπω Ζαρόκωστα: Τι; Πάω να του βγάλω τα μάτια!
Μαίρη Αρώνη: Κάτσε κάτω... Τι ωφελεί να έχεις έναν άντρα αόμματο;

Η γυναίκα μου τρελάθηκε



Κώστας Δούκας (φωνάζει): Βάρδα ρε Καραβάγγο! Ειδοποία ρε ότι ξαναπιάνουμε δουλειά!

Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα



Σταύρος Ξενίδης: Εγώ είμαι στρατιωτικός και τα λέω τσεκουράτα...

Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα



Γιώργος Κωσταντίνου: Βελόνα και κλωστή Αντωνάκη...

Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα



Γιώργος Κωσταντίνου: Για πρόσεξε κυρία Ελένη, γιατί εγώ είμαι τρελός. Σήμερα παντρευτήκαμε, σήμερα χωρίζουμε! Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω!
Μάρω Κοντού: Άκου να σου πω Αντωνάκη! Δε θα μου βγάλεις ξυνή τη μέρα του γάμου μας! Πάρε το καπελάκι σου κι ώρα καλή στην πρύμνη σου κι αέρα στα πανιά σου! [Του φοράει το καπέλο κολάρο]
Γιώργος Κωσταντίνου: Ααααα! Με καπέλωσε! Φεύγω...

Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα



Γιώργος Κωσταντίνου: Δε μου λες σωφέρ; Άκουσα καλά; Είπε σκασμός Αντωνάκη;
Γιώργος Τζιφός: Όχι, είπε σκασμός Αντωνάκη «μου»!... Έτσι είναι κύριε... Τώρα μπήκε η κουλούρα... Τώρα σταματάνε οι γλύκες κι αρχίζει η παντόφλα...
Γιώργος Κωσταντίνου: Δε μου λες; Παθώς είσαι;
Γιώργος Τζιφός (κουνάει το κεφάλι με ύφος απελπισίας): Παθώς και μαθώς...

Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: