Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες από παλιές ελληνικές ταινίες (κι όχι μόνο)

Δημήτρης Χορν: Εγώ να ζηλέψω εσένα; Μα εγώ είμαι νέος! Ζηλεύει η άνοιξη τη βαρυχειμωνιά;

Αλίμονο στους νέους



Σώτος: Για να μπλέξει κανείς μαζί σου πρέπει να είναι βλάκας ή ηλίθιος.
Στάθης Ψάλτης: Κι εσύ τι απ' τα δύο είσαι;

Βασικά καλησπέρα σας



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Πήγαινε να πάρεις κρασί.
Νεαρός γιος: Καλά. Τι βαράς ντε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Βαράω προκαταβολικά γιατί το ξέρω ότι θ΄ αργήσεις!
Νεαρός γιος: Ε, τότε ν΄ αργήσω για να ΄μαι και ξοφλημένος!

Γαμπρός απ΄ το Λονδίνο



Λίλλη Παπαγιάννη: Εδώ παιδάκι μου δεν είναι εταιρεία. Είναι αντρολίβαδο! Σύμβουλοι, μηχανικοί, αρχιτέκτονες. Τόσοι άνδρες μέσα στην εταιρεία και δεν σε συγκίνησε κανείς;

Δεσποινίς διευθυντής



Δημήτρης Παπαγιαννόπουλος: Δε μου λες; Εσύ θα άντεχες αν έβλεπες τη γυναίκα σου πάνω στο τραπέζι να χορεύει;
Βασίλης Αυλωνίτης: Τώρα, να σου πω... Εγώ θα άντεχα. Το τραπέζι δε θ΄ άντεχε, γιατί η κυρά Παναγιώτα είναι εκατόν πενήντα κιλά...

Διπλοπενιές



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Έτσι που καταντήσαμε δε μπορώ να χαρώ τίποτα. Απ΄ τη μια η κόρη μου αρραβωνιάστηκε αυτό το σαχλαμάρα που όλο σαλιαρίζει, απ΄ την άλλη εσύ το ΄χεις ρίξει στην κοσμική ζωή και στο χαρτί... Τι απόμεινε για το φουκαρά τον Αποστόλη; Όχι, σε ρωτάω, τι απόμεινε;
Μπεάτα Ασημακοπούλου: Εγώ Στόλη μου, δε σου φτάνω εγώ;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Εσύ παντρεύτηκες τους βαλέδες και τους μπαλαντέρ!

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Άντε ρε Κωστάκη... Που σε έστειλα, στο Βόρειο Πόλο; Ή το κάνεις επίτηδες για να με εκνευρίζεις... Άντε καημένε, πάρε κανένα τηλέφωνο, στείλε κανένα τηλεγράφημα να δω κι εγώ πόσα χιλιάρικα εισέπραξες... Άντε και μου ΄πρηξες το συκώτι...
Υπηρέτρια: Καλέ κύριε, μονολογούτε, μονολογούτε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ναι ρε. Μονολογούμε, μονολογούμε! Εσύ τι θες;
Υπηρέτρια: Τίποτις. Ήρθα να σας πω τι μεγάλη επιτυχία έχει το πάρτι μας.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Βρε άντε πήγαινε από ΄δω θεότρελη! Όλα τα ΄χει η Μαριωρή, ο φερετζές της λείπει!
Υπηρέτρια: Καλά λένε λοιπόν πως είστε γρουσούζης και ανάποδος!

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Μπεάτα Ασημακοπούλου: Πάμε. Αλλά όχι μ΄ αυτά τα μούτρα!
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Γιατί, τι έχουν τα μούτρα μου; Τώρα τα 'πλυνα!
Μπεάτα Ασημακοπούλου: Δε θέλω να καταλάβουνε τις οικονομικές μας στενοχώριες. Να είσαι πιο χαρούμενος!

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Απαιτώ αυτή η κουδόυνα να φύγει από ΄δω μέσα!
Κώστας Βουτσάς: Ναι, μη σου πέσει η υπόληψη! Κι ύστερα τι έχει η κουδουνίτσα; Γυαλιστερή, γυαλιστερή!
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Σου ζήτησα εγώ γυαλιστερή γυαλιστερή κουδούνα;
Κώστας Βουτσάς: Ε, εσένα θα σου φέρουμε αγυάλιστη!

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τι κάνεις εδώ παιδάκι μου;
Τζένη Καρέζη: Τραγουδάω...
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Στη σκάλα τραγουδάει κανείς;
Τζένη Καρέζη: Γιατί; Στη σκάλα του Μιλάνου πώς τραγουδάνε;

Δεσποινίς διευθυντής



Αλέκος Αλεξανδράκης: Ο Άρης γύρισε;
Ρένα Βλαχοπούλου: Από τώρα το παιδί;
Υπηρέτρια: Διονύσης

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Απαιτώ αυτή η κουδόυνα να φύγει από ΄δω μέσα!
Κώστας Βουτσάς: Ναι, μη σου πέσει η υπόληψη! Κι ύστερα τι έχει η κουδουνίτσα; Γυαλιστερή, γυαλιστερή!
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Σου ζήτησα εγώ γυαλιστερή γυαλιστερή κουδούνα;
Κώστας Βουτσάς: Ε, εσένα θα σου φέρουμε αγυάλιστη!

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τι κάνεις εδώ παιδάκι μου;
Τζένη Καρέζη: Τραγουδάω...
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Στη σκάλα τραγουδάει κανείς;
Τζένη Καρέζη: Γιατί; Στη σκάλα του Μιλάνου πώς τραγουδάνε;

Δεσποινίς διευθυντής



Αλέκος Αλεξανδράκης: Ο Άρης γύρισε;
Ρένα Βλαχοπούλου: Από τώρα το παιδί;
Υπηρέτρια: Διονύσης

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Απαιτώ αυτή η κουδόυνα να φύγει από ΄δω μέσα!
Κώστας Βουτσάς: Ναι, μη σου πέσει η υπόληψη! Κι ύστερα τι έχει η κουδουνίτσα; Γυαλιστερή, γυαλιστερή!
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Σου ζήτησα εγώ γυαλιστερή γυαλιστερή κουδούνα;
Κώστας Βουτσάς: Ε, εσένα θα σου φέρουμε αγυάλιστη!

Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τι κάνεις εδώ παιδάκι μου;
Τζένη Καρέζη: Τραγουδάω...
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Στη σκάλα τραγουδάει κανείς;
Τζένη Καρέζη: Γιατί; Στη σκάλα του Μιλάνου πώς τραγουδάνε;

Δεσποινίς διευθυντής



Αλέκος Αλεξανδράκης: Ο Άρης γύρισε;
Ρένα Βλαχοπούλου: Από τώρα το παιδί;
Αλέκος Αλεξανδράκης: Ε βέβαια. Δεν ξημέρωσε ακόμα!

Ένα κορίτσι για δύο


(Έχουν κλειστεί μέσα στον ανελκυστήρα)

Αλέκος Συσσοβίτης: Αν γλυτώσουμε από 'δω θα με παντρευτείς;
Κατερίνα Λέχου: Μου κάνεις πρόταση γάμου τώρα; Αν ναι, να το ξέρω για να κλάψω...

Είσαι το ταίρι μου



Μάνα: Μη μου θυμώνεις γιε μου. Μάνα είμαι, έχω το ακαταλόγιστο...

Είσαι το ταίρι μου



Βίκυ Σταυροπούλου: Όλο το πρωί είμαι μ' ένα φρούτο...
Τούλα: Τι φρούτο;
Βίκυ Σταυροπούλου: Καρπούζι!

Είσαι το ταίρι μου



Άρης Σερβετάλης: Κάτι μου λέει πως εμείς οι δυο θα γίνουμε αχώριστοι... Δε μου λες, τι ώρα ξυπνάς τις Κυριακές;
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος: Αν δεν έχω δουλειά, το μάτι μου δεν ανοίγει πριν από τις δύο...
Άρης Σερβετάλης: Α, ωραία.
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος: Κι εσύ;
Άρης Σερβετάλης: Εγώ τις Κυριακές ξυπνάω ... το πρωί της Δευτέρας!

Είσαι το ταίρι μου


(Τα φρικιά φίλοι του Λάζαρου συζητούν)

Φρικιό 1: Τι θα πει «Σερσέ λα φαμ»;
Φρικιό 2: Τι κοιτάς εμένα; Εγώ ήμουνα πρώτη Δέσμη. Δεν κάναμε Αρχαία...

Είσαι το ταίρι μου


(Ο υπηρέτης φέρνει ένα δίσκο με φαγητά πάνω στο ειδικό τρόλεϊ)

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Για κοίτα! Αυτός έβγαλε τα φαγιά περίπατο!

Ένα αστείο κορίτσι



Νίκος Τσούκας: Έχω υπηρετήσει πολλούς τρελούς αλλά αυτός πάει για ρεκόρ...

Ένα αστείο κορίτσι



Θανάσης Βέγγος: Ελπιδάκι; Μήπως είσαι απ΄ τη Θεσσαλονίκη;
Ελπίδα: Όχι, απ΄ τον Πειραιά, γιατί;
Θανάσης Βέγγος: Αχ, γιατί μου το χαλάς; Μισό λεπτό ν΄ αλλάξουν τα λόγια... [Τραγουδάει] Ρωμιός αγάπησε Ρωμιά, Ρωμιά και Πειραιώτισσα...

Ένα ασύλληπτο κορόιδο



Γιατρός: Βήξτε, παρακαλώ... Πιο δυνατά... Μα, πιο δυνατά, δεν έχετε δύναμη;
Κώστας Βουτσάς: Δύναμη έχω, γρίππη δεν έχω!

Ένας άφραγκος Ωνάσης



Χρήστος Ευθυμίου: Θα μου πεις κύριε πρόεδρε, έγκλημα με ζαχαρίτσα γίνεται; Δεν γίνεται... Αλλά τέτοιος βλάκας είμαι, τέτοιο έγκλημα πήγα να κάνω...

Ένας βλάκας και μισός


(Ο Κωσταντάρας διατηρεί σχολή μανεκέν)

Λάμπρος Κωσταντάρας: Ίσιο το κορμί, ψηλά το κεφάλι, κίνησις αρμονική, βήμα ανάλαφρο, ύφος αρχοντικόν. Και κυρίως σοβαρότης. Όχι τσαχπινιές, όχι νάζια και καμώματα. Το μανεκέν δεν είναι μπαλαρίνα του μουσικού θεάτρου. Το μανεκέν είναι ένα πλάσμα που φορώντας μια ξένη τουαλέτα ενσαρκώνει μια ξένη προσωπικότητα. Όταν θα βρίσκεστε επάνω στην πασαρέλα των επιδείξεων, εσείς δε θα είσαστε εσείς. Εσείς θα είσαστε μια άλλη κυρία που θα φορά το φουστάνι που φοράτε αυτή τη στιγμή εσείς...
Μαθήτρια #1: Τι λεει;
Μαθήτρια #2: Δεν ξέρω, αλλά είναι σπουδαίος δάσκαλος...

Ένας τρελός γλεντζές


(Τον φιλάει)

Θανάσης Βέγγος: Δε μου λες Κατερίνα, το ήθελες και το έκανες αυτό ή το έκανες κατά λάθος;
Κλειώ Σκουλούδη: Και βέβαια το ήθελα. Εγώ ό,τι κάνω το μελετάω πρώτα.
Θανάσης Βέγγος: Δηλαδή ήτανε φιλί εκ προμελέτης!

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Μπαίνει ένας πελάτης στο κουρείο. Ο Βέγγος φοράει ένα φέσι)

Παναγιώτης Καραβουσιάνος: Αυτό το φέσι τι το φόρεσες;
Θανάσης Βέγγος: Δεν το φόρεσα εγώ. Εσύ μου το φόρεσες. Τρία χρόνια έχεις να με πληρώσεις...

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Την ώρα που ξυρίζει τον πελάτη, ο Βέγγος ακούει τις αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού)

Παναγιώτης Καραβουσιάνος: Δεν αλλάζεις σταθμό να ακούσουμε κανένα μπουζούκι;
Θανάσης Βέγγος: Άμα θες μπουζούκια να πας στου Ζαμπέτα!

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Την ώρα που ξυρίζει τον πελάτη, ο Βέγγος ακούει τις αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού)

Ραδιόφωνο: Η Ευφροσύνη, χήρα Μπαλωμένου, αναζητεί αβάπτιστο παιδί, αγόρι, με ελιά στο μάγουλο και κάτω απ΄ τη μασχάλη. Χάθηκε στην υποχώρηση του Εσκί Σεχίρ...
(Ο Βέγγος ψάχνει τα μάγουλα και τις μασχάλες του)

Παναγιώτης Καραβουσιάνος: Τι ψάχνεσαι ρε Θανάση; Εσύ δε μου είπες ότι η η μάνα σου πέθανε μόλις σε γέννησε; Εκτός κι αν ζωντάνεψε και ψάχνει να σε βρει!
Θανάσης Βέγγος: Έχεις δίκιο, αυτό μου διέφυγε τελείως... (Πάει να τον ξυρίσει)
Παναγιώτης Καραβουσιάνος: Εεε, δεν είπαμε και το μαγουλό μου να γίνει η σφαγή του Εσκί Σεχίρ...

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Ο Βέγγος, κουρέας, μόλις αποξύρισε έναν πελάτη)

Πελατης: Ξέχασες να μου βάλεις κολώνια.
Θανάσης Βέγγος: Α, με συγχωρείτε, μου τελείωσε. Θέλετε να σας βάλω λίγο ξύδι; Λίγο κολλυριο στα μάτια;

Ένας τρελός τρελός Βέγγος



Ράφτης: [Μετράει] Μάλιστα. Μέση 52. Αν έχετε και στήθος 65...
Θανάσης Βέγγος: ...βγαίνω σταρ Ελλάς, ξέρω...

Ένας τρελός τρελός Βέγγος

Δεν υπάρχουν σχόλια: