Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Δεν υπάρχει αυτή η συνέντευξη"

Poios Sakis tora?? Auto einai to neo sex-symbol….


Ο Αλέξανδρος ήταν μεγάλη ανακάλυψη. Είχαμε γνωριστεί πριν από έξι μήνες στο Κηφισίας Live, τότε που τραγουδούσε στο λαϊκό πρόγραμμα του μαγαζιού μαζί με την Πόπη Μαλιωτάκη. Μου μίλησε για την καριέρα του, τις εκπομπές του (είχε εκνευριστεί πάρα πολύ που δεν ήξερα το Μη Μου Πεις, που «κάνει θραύση στην περιφέρεια», όπως μου είπε), για την πορεία που έχει στο χώρο, για το επιχειρηματικό του μυαλό. Λίγο καιρό μετά, ήρθε η ώρα να μάθει όλη η Ελλάδα τον Αλέξανδρο.

Πώς διατηρείς αυτό το σώμα;
Το σώμα μου είναι η αρχή και το ήμισυ του παντός. Γυμνάζομαι αρκετά, αλλά όχι τόσο πολύ όσο πιστεύει ο κόσμος που με σταματάει στο δρόμο και με βλέπει από την τηλεόραση. Το αποτέλεσμα που βλέπετε είναι αποτέλεσμα χρόνων και έτσι το μόνο που χρειάζομαι πια είναι σαράντα λεπτά προπόνηση καθημερινά. Δεν παίρνω αναβολικά, δεν παίρνω χαπάκια, δεν κάνω κάτι extreme, αυτό που βλέπετε είναι φυσικό. Το σώμα μου είναι πλασμένο για να είναι έτσι και το δικό μου σώμα είναι πλασμένο για να είναι εντυπωσιακό. Δεν πάνε σε όλους τα μούσκουλα, πρέπει να το ’χεις για να τα ’χεις.

Πότε το κατάλαβες αυτό;
Από τότε που γεννήθηκα. Όταν τελείωσα την κολύμβηση, στη Β’ Λυκείου, αποφάσισα να δώσω εξετάσεις και να περάσω στο πανεπιστήμιο επειδή ήθελα να αποκτήσω και μόρφωση, πέρα από αυτή την εντυπωσιακή εικόνα που βλέπετε. Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων, ξεκίνησα το bodybuilding. Ξέρεις τι μου αρέσει; Που, όπου και να πάω στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ο κόσμος κοιτάει το κορμί μου σαν κάτι το μοναδικό.

Αισθητικά σου αρέσει αυτό που βλέπεις στον καθρέφτη;
Είμαι ερωτευμένος με το κορμί μου! Γενικότερα, είμαι ερωτευμένος με τον εαυτό μου και μου αρέσει, γιατί, μαζί με μένα, είναι ερωτευμένη μαζί μου και όλη η Ελλάδα.

Πάντοτε ήθελες να ασχοληθείς με τη showbiz;
Όχι. Τελείωσα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο, έκανα master στα οικονομικά, ξεκίνησα να κάνω την πρακτική μου όταν ήμουν φοιτητής στο λογιστικό γραφείο του θείου μου, ήμουν γρήγορος και πανέξυπνος. Αν δεις τώρα πώς χειρίζομαι το computer, θα πεις «Δεν είναι δυνατόν!». Μέσα λοιπόν από το λογιστικό γραφείο, κάποιος πολύ γνωστός άνθρωπος της showbiz επικαλέστηκε τη βοήθειά μου στα λογιστικά του και τότε, το 1997, μου έγινε η πρόταση να συμμετάσχω σε μια πολύ γνωστή επίδειξη μόδας με διάσημα μοντέλα, σε μια εποχή που ήταν πολύ δύσκολο να περπατήσεις δίπλα σε τόσο τρανταχτά ονόματα. Εγώ είχα αυτό το κάτι, αυτό τον αέρα. Αυτό ήταν η αρχή για όλα. Ήμουν τυχερός γιατί σε αυτή την επίδειξη, εκείνη τη μέρα, ήταν ο διευθυντής του καναλιού που με ανέδειξε, του New Channel, και μου έκανε πρόταση να κάνω τη δική μου μουσική εκπομπή. Την επόμενη μέρα βρέθηκα στο κανάλι με δική μου δίωρη εκπομπή.

Πόσα χρόνια κάνεις εκπομπές στην τηλεόραση;
Είμαι δεκατρία χρόνια στην ελληνική τηλεόραση και τίποτα δεν έγινε τυχαία. Από το New Channel πήγα στο Tempo και ύστερα στο Seven. Ακόμη και τώρα να σταματήσω την τηλεόραση, είναι τέτοιο το φιζίκ μου, που δεν ξεχνιέμαι. Τώρα εργάζομαι στις μεταγλωττίσεις, τραγουδάω τα βράδια σε νυχτερινά μαγαζιά τα τελευταία επτά χρόνια –επιλεκτικά, δίπλα από διάσημα ονόματα– και φυσικά έχω την καθημερινή μου εκπομπή, της οποίας τα τελευταία πέντε χρόνια είμαι και παραγωγός. Αυτό το έκανα γιατί δεν ήθελα οι άλλοι να βγάζουν λεφτά στις δικές μου πλάτες κι έτσι τα τελευταία έξι χρόνια συνεργάζομαι με όλα τα περιφερειακά κανάλια στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Η εκπομπή που παρουσιάζω τώρα με την Εμμανουέλα Σπανού, το Μη μου Πεις, μεταδίδεται 96 φορές τη μέρα σε 52 κανάλια, μαζί με τις επαναλήψεις, επτά μέρες την εβδομάδα. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, τι δύναμη έχω; Έχω συζητήσει πολλές φορές για να είμαι σε μεγάλο κανάλι, αλλά τι να το κάνω, όταν μεταδίδομαι παντού, σε όλη την περιφέρεια και με ξέρουν όλοι οι Έλληνες; Όποιο κανάλι και να ανοίξεις, βλέπεις Αλέξανδρο Πετρίδη. Δεν μπορεί να με πειράξει κανείς!

Σεξουαλικές παρενοχλήσεις έχει δεχτεί, κυρίως στην αρχή της πορείας σου;
Πολλές! Ακόμη και τώρα δέχομαι σεξουαλικές παρενοχλήσεις, αλλά εγώ δεν λυγίζω σ’ αυτά, δεν με ενδιαφέρουν. Θέλω να με σέβονται! Εγώ είμαι άντρας brutal, ένας άντρας γνήσιος. Στο εξωτερικό με ανέδειξαν σε φωτογραφήσεις που έκανα σε περιοδικά μόδας ως «the master of the Greece». Είμαι το πρότυπο του Έλληνα, αυτό που βλέπουμε στα αρχαία αγάλματα. Εμένα δεν μου αρέσουν οι άντρες οι μισοί, οι λεπτοί. Η γυναίκα πρέπει να ξαπλώνει στην αγκαλιά ενός άντρα που να μπορεί να την κλείσει μέσα στα μπράτσα του και να νιώθει σιγουριά.

Εσένα τι είδους γυναίκες σου αρέσουν;
Εγώ θέλω τη γυναίκα με δύναμη και να είναι θηλυκό, να έχει τσαμπουκά και να μου λέει «Σε γουστάρω τώρα, πάμε να φύγουμε μαζί». Εγώ τη στρίγκλα την κάνω αρνάκι μέσα σε μία εβδομάδα. Δίπλα στον Αλέξανδρο Πετρίδη καμιά γυναίκα δεν μπορεί να έχει πυγμή. Μόλις μιλήσω, τελειώνουν όλα.

Άντρες δεν σε έχουν πλησιάσει σεξουαλικά;
Όταν αντικρίζεις ένα τέτοιο σώμα, είναι φυσικό να σε πλησιάζουν οι πάντες, αλλά εγώ είμαι σαφής στις επιλογές μου. Δεν ασχολούμαι! Κι εγώ, αν ήμουν gay, θα με ήθελα. Αν κάποιος άντρας με πλησιάσει με άλλες προθέσεις και επιμένει με αγένεια, είμαι ικανός να παίξω ακόμη και ξύλο – και το έχω κάνει στο παρελθόν.

Λοιπόν; Έχεις κάνει σεξ με πολλές γυναίκες, Αλέξανδρε;
Αν καθίσουμε και τις μετρήσουμε, θα το χάσω. Δεν μπορώ να υπολογίσω. Με πολύ λίγες έκανα σχέση, αλλά όποτε αυτό συνέβαινε ήμουν πιστός. Αν δεν με διεγείρει πάρα πολύ μια γυναίκα, δεν μπορώ να κάνω σεξ μαζί της, γιατί είμαι μπουχτισμένος από σεξ. Όλα αυτά είναι αληθινά, το πολυπληθές κοινό μου με ξέρει, δεν έχω τίποτα να κρύψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: