Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"21 λόγοι που σ' αγαπώ"

Σ ' αγαπώ γιατί:

  1. Μπορώ να είμαι ο εαυτός μου όταν είμαι μαζί σου.
  2. Με κάνεις να νιώθω, έτσι όπως δεν είχα νιώσει ποτέ πριν σε γνωρίσω. 
  3. Το κάθε χάδι σου, με κάνει να τρέμω.
  4. Μπορώ να σου πω τα πάντα, χωρίς να αισθάνομαι άσχημα.

     
  5. Εσύ και εγώ μαζί, μπορούμε να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά.
  6. Η πιο όμορφη σκέψη είναι η δική σου.
  7. Γιατί νιώθω μερικές φορές ότι ένα λεπτό από τη σχέση μας, αξίζει όσο όλη η ζωή μου πριν σε γνωρίσω.
  8. Νοιάζομαι για σένα, περισσότερο από τον ίδιο μου τον εαυτό.
  9. Είσαι ένα κομμάτι από τα όνειρα μου.
  10. Κάθε σου σκέψη μου δίνει ένα γλυκό χαμόγελο και με παρασύρει.
  11. Η αγάπη μας με κάνει να αισθάνομαι ότι τα καλύτερα έρχονται.
  12. Απλά δεν μπορώ να σου αντισταθώ.
  13. Βγάζεις από μέσα μου τον καλύτερο εαυτό μου.
  14. Έχεις απίστευτο χιούμορ.
  15. Κάθε φορά που σε κοιτώ, η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.
  16. Είσαι το άτομο που κρατάει το κλειδί της καρδιάς μου.
  17. Μου έχεις μάθει τι πραγματικά σημαίνει αγάπη.
  18. Πάντα μου λες αυτό που έχω ανάγκη να ακούσω.
  19. Αποτελούμε το καλύτερο σενάριο των ονείρων μου.
  20. Και φυσικά, η εξυπνάδα σου, γιατί φάνηκες αρκετά έξυπνος/η για να με ερωτευτείς :-)
  21. Αγάπη μου !  www.onlylove.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: