Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Αντζελα Δημητρίου- 57 Ατάκες

1. - Κυρία Δημητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα; - Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοβαρά.
(Ο δημοσιογράφος εννοούσε αν τα τραγούδια δεν έχουν εκδοθεί)

2. Τελευταία διαβάζω πολύ ποίηση και ο αγαπημένος μου ποιητής, είναι ο Καζαντζάκης. Το θεωρώ εθνικό μας ποιητή

3. Φέτος το καλοκαίρι είχα πάει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι με θέα τον Ατλαντικό και ήταν υπέροχα

4. Μ'αρέσει να κάθομαι στο Σούνιο και να αγναντεύω τον Ατλαντικό

5. -Αν σας πρότειναν να κάνετε μια ταινία, ποια θα διαλέγατε; -Θέλω να παίξω τον Τιτανικό, είναι πολύ ρομαντικό


6. -Κυρία Δημητρίου, διαβάζετε; -Ναι το ξερώ

7. Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω Αραβικά, δεν είμαι Αραβίδα

8. -Αυτές οι αντιγραφές κυκλοφορούν ευρέως -Συγνώμη κύριε Ευαγγελάτε, αυτόν τον Εβραίο, δεν πρέπει κάποιος να τον συλλάβει;

9. Εγώ δεν έχω πατήσει το πόδι μου ποτέ στην Τουρκία. Μόνο στην Κωνσταντινούπολη πήγα

10. Ουδέν καλό αμπιγιέζ καλού

11. Δόξα το Θεό, είμαι άθεη

12. Θέλοντας να βρίσει κάποιον δημοσιογράφο, λέει: -Είστε αναιδής και πράος

13. Ναι μου αρέσουν οι Τουρκάλες και οι Τούρκαλοι

14. Εγώ έναν άνθρωπο φοβάμαι στη ζωή μου, τον Θεό

15. Από τους Γάλλους σκηνοθέτες του σινεμά, ξεχωρίζω και θαυμάζω ιδιαιτέρα τον Νουβελ Βανγκ

16. Με κατηγορούν ότι δεν λέω ποιοτικά τραγούδια. Δηλαδή τι να τραγουδήσω, Λόρκα;

17. Έχω ωραίο ντεκολτέ και το δείχνω, τι να κάνω; Το δείχνω όμως φίνα και όχι φτηνά

18. Τα πειρατικά CD κυκλοφορούν στην μαύρη αγορά και ξέρεις Νίκο, γιατί τα λένε έτσι; Ε; Γιατί τα πουλάνε μαύροι

19. -Πείτε μας πως σας φάνηκε η Τουρκική κουζίνα -Δεν ξερώ, εγώ στο σπίτι μου έχω Ιταλική

20. Σε συνέντευξη στην Άννα Παναγιωταρεα: -Έχετε κάνει κανένα σφάλμα που το μετανιώσατε; -Φυσικά. Σε αυτή τη ζωή κανείς δεν είναι άσφαλτος

21. Δεν έχω συναντήσει άτομα του δικού μου βεγγαλικούς (αντί για βεληνεκούς)

22. -Κυρία Δημητρίου, γνωρίζετε τον Πικάσο; -Αυτό το κίτρινο ανθρωπάκι στα Πόκεμον;

23. -Στην Αίγυπτο το τραγούδι σας είναι νούμερο 1 και μετά είναι εκείνο της Σελίν Ντιόν -Η Σελίν το ξέρει;

24. Έχω επισκεφθεί την Τουρκία και θα επισκεφθώ και όλες τις Αραβικές χώρες

25. Η κόρη μου όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει αναισθητικός

26. -Ποια η γνώμη σας για τις μειονότητες; -Α δεν ξερώ χρυσό μου, εγώ έχω μόνο πλεονεκτήματα

27. Πρέπει να ευγνωμονούμε τον Θεό που είμαστε Έλληνες και έχουμε αυτή την τόσο ωραία Ελληνική μυθολογία από τους αρχαίους, όπως ο Όμηρος και ο Αίσωπος

28. Το σπίτι μου το έχω κάνει υπέροχο, κανονικό μαυσωλείο

29. Η νύχτα είναι πιο λαμπερή από την μέρα, λόγω τα φωτά

30. Η παράσταση αυτή με ξαναέκανε παιδί πάλι από την αρχή... αλλά είμαι παιδί

31. Στην Τουρκία έχω πουλήσει 100000 πωλήσεις

32. -Υπογράψατε για τις ταυτότητες; -Όχι, δεν ήξερα που να πάω. Ρώτησα να μου πουν αλλά δεν μου είπε κανείς

33. -Πως διατηρείτε την σιλουετα σας; -Τρώω είδη υγιεινής

34. -Μα δεν τίθεται θέμα -Όχι, το τίθω εγώ

35. Από τους εν ζωή καλλιτέχνες, χάρηκα που συνεργάστηκα με τον αείμνηστο Στέλιο Διονυσίου

36. Έχω τόσα πολλά ρούχα που είναι αδύνατον να τα τακτοποιήσω μόνη μου. Αυτή είναι δουλειά της γκαρνταρομπιστ

37. Όταν το καμαρίνι της γέμισε με κατσαρίδες;, είπε: -Να φωνάξουν τον απολυμαντέρ

38. Θαυμάζω πολύ τον Γκάντι. Έκανε τόσα για την Κίνα

39. Από νέους, μου αρέσουν, η Τσαλιγοπούλου, ο Μπάσης, η Πρωτοψάλτη... Δεν είναι νέα καλλιτέχνης η Πρωτοψάλτη; Ε δεν είναι και γερασμένη η γυναικά

40. Με κατηγορούν ότι έχω αυλή. Και αυτό μου το προσάπτουν. Αφού έχω μικρό παιδί, που θα παίζει;

41. Για μένα οι θαυμαστές μου, κόβουν τις φλέβες μου

42. Δεν έχω ένα σωματοφύλακα, έχω δυο, γιατί φοβάμαι και τους έχω για μια ώρα ανάγκης. Τον κακομοίρη τον John Lennon πως τον φάγανε δηλαδή;

43. Τα παλιά μου ρούχα τα κάνω κειμήλιο στην ντουλάπα μου

44. -Έχετε αρκετά χρήματα κυρία Δημητρίου; -Ναι, αρκετά -Έχετε γυρίσει ποτέ στην φτώχια; -Βεβαίως... έχω πάει και τους έχω δει στο εργοστάσιο το οποίο δούλευα

45. -Πως ψηφίζετε κυρία Δημητρίου; -Εγώ ψηφίζω στην πατρίδα μου το Περιστέρι

46. Ας τα αφήσουν αυτά ότι είπα για Ατλαντικό και Αλλαντικό. Δεν μου αρέσουν τα Αλλαντικά

47. Ο γιος μου μου λέει, αν σε χάσω θα τρελαθώ γιατί θα είσαι μια κινητή μάνα που θα τη βλέπω παντού, στις τηλεοράσεις, στο ραδιόφωνο...

48. -Κυρία Δημητρίου τι πιστεύετε για την ΟΝΕ; -Είναι παρά πολύ καλό συγκρότημα με μέλλον

49. Οι 7 Έλληνες στους 10 προτιμούν αυτό και οι άλλοι 4 το άλλο

50. Η επιτυχία εξαπλώνεται πάνω μου

51. -Πριν την εκπομπή πήραν τηλέφωνο και ρώτησαν πως σε μια τέτοια εκπομπή έχουμε καλεσμένη την Άντζελα Δημητρίου -Βέβαια, αφού σε τέτοιες εκπομπές δεν επιτρέπεται να έρχονται λαϊκά πρόσωπα και να συζητούν στην στρογγυλή τράπεζα

52. -Κύρια Δημητρίου τι θα βρει κανείς άμα ψάξει στην βιβλιοθήκη σας; -Μπα, μη νομίζεις πως κρύβω εκεί πράγματα. Έχω θυρίδα στην τράπεζα

53. Πάμε να πούμε ένα τραγούδι που απογείωσε την καριέρα μου στο Ναδίρ

54. -Εσείς κυρία Δημητρίου θέλετε να κάνετε μια δήλωση; -Βεβαίως και θα κάνω. Γιατί να μην κάνω; Όλοι κάνουνε... εγώ να μείνω αδήλωτη;

55. Επιτέλους ας με αφήσουν να έχω μια ήσυχη και προσωπική ζωή

56. Είδα στην τηλεόραση κάτι βρακοσυλλεκτες. Πολύ στενοχωρήθηκα που φτάνουν στο σημείο να ψάχνουν στα σκουπίδια να βρουν εσώρουχα

57. Είμαι ασφαχτή


dimosieythike sto  http://www.bisbos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: