Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"Ατάκες από τον Ελληνικό Κινηματογράφο" 2

Θα το μετανιωωώσεις. Χούφτωσ’ την, χούφτωστ’ την!
Δ.Παπαγιαννόπουλος στο “Κάτι Κουρασμένα Παλικάρια”

Ήταν πολλά τα λεφτά, Άρη.
Σπύρος Καλογήρου στη “Λόλα” (1964)

Ξέρεις από βέσπα;
Ο Βέγγος στο “Τρελός, Παλαβός και Βέγγος” (1967)



Καλέ μου άνθρωπε… και Πελάαατες μου…
Ο Βέγγος σε διάφορες ταινίες του

Φέρτε μου τη Μαρίνα να τη σκίσω!
Νίκος Ρίζος στο «Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός» (1961)

Βεβαίως, βεβαίως. Του Θεμιστοκλέους, βεβαίως, βεβαίως.
Χρήστος Τσαγανέας στο «Ξύλο βγήκε απ’ τον Παράδεισο»

Σας χαιρέτησα; Δε σας χαιρέτησα! Χαίρεται, τι κάνετε, καλά ευχαριστώ!
Ο Γιάννης Βογιατζής ως Μικές (καταρχήν, ραδιοφωνική ατάκα)

Καατίνα, σαλαμάκι.
Ο Κώστας Βουτσάς στο «Ο Γόης» (1969)

Περιπεράστε παρακαλώ.
Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου σε διάφορες ταινίες

Και μετά, θα κάαααθεσαι
Μίμης Φωτόπουλος

Αμ πως; / Αμ ποϊς και
Α σουπή και
Τ’ άκουσες πουλί μου/ Τ’άκουσες πολί μου
Κώστας Χατζηχρήστος σε διάφορες ταινίες

Και τσίριο Μανώλης και τσίριο Μανώλης…
Γιάννης Λογοθετίδης στη «Σάντα Τσικίτα» (1953)

Είμαι η Κλεοπάτρα, η υπηρέτρια που ζητήσατε.
Ο Σταύρος Παράβας στο «η Κλεοπάτρα ήταν Αντώνης» (1966)

Η ανιψιά μου κι εγώ είμαστε πάρα πολύ στενοχωρημένες γι’ αυτό που συνέβη, κύριε. Είμαστε very very… πώς το λέτε εδώ στην Ελλάδα; Χολοσκασμένες!
Γεωργία Βασιλειάδου στη “Θεία από το Σικάγο”

Έχω και κότερο. Πάμε μια βόλτα;
Κώστας Βουτσάς στο «Κορίτσια για φίλημα» (1965)

Δε μου λες; Εσείς [κομπιάζει] εδώ φτιάχνετε ένα που είναι, έτσι όλο σαντιγύ, που έχει από κάτω σοκολάτα.. όχι, από πάνω σοκολάτα… και έχει πάλι το… και είναι όλο [κομπιάζει] μέσα σ΄ ένα γυάλινο μπωλ…
Γιώργος Κωνσταντίνου στο «Χτυποκάρδια στο θρανίο» («όλα τα λεφτά» είναι στην περιγραφή που προσπαθεί να κάνει χειρονομώντας)

Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα!
Η Σαπφώ Νοταρά στο «Αχ αυτή η γυναίκα μου» (1967) (με χαρακτηριστική μπάσα, άγρια φωνή)

Στέλλα φύγε, κρατάω μαχαίρι.
Γιώργος Φούντας στη «Στέλλα» (1955)

Αα, να ‘τα τα πουλάκια μου!
Ο θρυλικός Γκουσγκούνης σε μια από τις τσόντες του....
------------------------------------------------------------------------------------

Γεωργία Βασιλειάδου: Και να κλειστώ στο δωμάτιο μόνη με έναν άντρα;
Μίμης Φωτόπουλος: Θα σβήσω και το φως.
Γεωργία Βασιλειάδου: Θα είσαι φρόνιμος;
Μίμης Φωτόπουλος: Χάρακας!
Η Ωραία των Αθηνών


Γεωργία Βασιλειάδου: Και θα μ' αφήσεις μόνη με τον ταξιτζή;
Μίμης Φωτόπουλος: Ε, τώρα δε φοβάται πια. Σε συνήθισε.
Η Ωραία των Αθηνών

Δημήτρης Νικολαίδης: Ώστε θέλεις δουλειά; Τι δουλειά;
Θανάσης Βέγγος: Ό,τι να ΄ναι. Και τα πόδια μου πιάνουνε, και τα χέρια μου πιάνουνε, και το μυαλό μου κόβει...
Δημήτρης Νικολαίδης: Γράμματα ξέρεις;
Θανάσης Βέγγος: Πως αμέ! Δώδεκα!
Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης ......
---------------------------------------------------------------------------------

Και μια σύντομη αλλά ιστορική ατάκα που θα την αφιερώνω (...ξέρει ο ενδιαφερόμενος...)

Χουφτοστην Χούφτοστην!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: