Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες αντρών και γυναικών για να ρίξουν χυλόπιτα

Οι 10 ατάκες που λέει μια γυναίκα για να ρίξει χυλόπιτα και τι πραγματικά εννοεί:  

1. Σε βλέπω σαν αδελφό μου
(Μου θυμίζεις τον Κουασιμόδο στην Παναγία των Παρισίων)  

2. Έχουμε μια μικρή διαφορά ηλικίας
(Συνομήλικος της Ακρόπολης είσαι;)  

3. Δεν με ελκύεις με αυτόν τον τρόπο
(Είσαι ο πιο άσχημος τύπος που έχω δει ποτέ μου)  

4. Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτήν την εποχή
(Δεν θέλω να περάσω όλο το βράδυ μαζί σου γιατί θα ακούσεις όλα τα τηλεφωνήματα από τους άνδρες με τους οποίους βγαίνω)  

5.Έχω ήδη ερωτικό δεσμό
(Ο οποίος είναι ο αρσενικός μου γάτος και μια μεγάλη σακούλα ποπκόρν)  

6. Δεν βγαίνω ραντεβού με άνδρες από την δουλειά μου
(Άκουσε, φιλαράκο, δεν θα έβγαινα μαζί σου ακόμη και αν ήσουν ο τελευταίος άνδρας στο σύμπαν, πόσο μάλιστα στο κτίριο)  

7. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω
(Δεν φταίω εγώ, εσύ φταις)  

8. Ασχολούμαι με την καριέρα μου
(Ακόμη και κάτι τόσο βαρετό και μη ικανοποιητικό σαν την καριέρα μου είναι καλύτερο από το να βγω μαζί σου)  

9. Δεν θέλω να δεσμευτώ
(Έχω ξεκόψει κάτι κρύους σαν και σένα)  

10. Ας μείνουμε φίλοι
(Σε θέλω να είσαι κοντά μου για να σου λέω με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες όλα εκείνα που θα γίνονται με τους άλλους άντρες όταν κάνω έρωτα μαζί τους)


Οι 10 ατάκες που λέει ένας άντρας για να ρίξει χυλόπιτα και τι πραγματικά εννοεί: 

1. Σε βλέπω σαν αδελφή μου
(Είσαι άσχημη)  

2. Έχουμε μια μικρή διαφορά ηλικίας
(Είσαι άσχημη)  

3. Δε με ελκύεις με αυτόν τον τρόπο
(Είσαι άσχημη)  

4. Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτή την εποχή
(Είσαι άσχημη)  

5. Έχω ήδη ερωτικό δεσμό
(Είσαι άσχημη)  

6. Δε βγαίνω ραντεβού με γυναίκες από την δουλειά μου
(Είσαι άσχημη)  

7. Δε φταις εσύ, εγώ φταίω
(Είσαι άσχημη)  

8. Ασχολούμαι με την καριέρα μου
(Είσαι άσχημη)  

9. Δε θέλω να δεσμευτώ
(Είσαι άσχημη)  

10. Ας μείνουμε φίλοι
(Είσαι απελπιστικά άσχημη) 

 

dimosieythike sto  http://kazani.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: