Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"Τρελες ατακες για καμακι..."

Πόσες φορές έχετε βρεθεί στην κατάσταση να θέλετε να μιλήσετε σε κάποια
(κάποιον) και να μη ξέρετε τι να της (του) πείτε;
Για να βγητε απο την δυσκολη θεση...διαβαστε τα παρακατω..

- Μήπως είσαι κουρασμένη; Ερχόσουν στο μυαλό μου όλη μέρα.
- Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιό μου.
- Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;
- Αυτό το φόρεμα φαίνεται σπουδαίο επάνω σου! Επίσης και εγώ επάνω σου καλά θα έδειχνα!
- Ξαπλώνεις με αγνώστους; Όχι; τότε να σου συστηθώ, λέγομαι Ρούλης.
- Ε, μωρό, θες να φάμε πίτσα και να κοιμηθούμε; Όχι; Γιατί δεν σου αρέσει η πίτσα;
- Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!
- Θες να κάνουμε μαθηματικά; Θα προσθέσουμε εμένα και σένα, θα
αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!
- Ξέρεις τι μου αρέσει γύρω από σένα; Τα χέρια μου!
- Είμαι δωρητής οργάνων σώματος, μήπως σου χρειάζεται τίποτα;
- Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα.
- Α, ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της
θερμοκρασίας!;
- Μήπως έχεις τηλεκάρτα; θέλω να πάρω τη μητέρα μου και να τις πω ότι μόλις τώρα βρήκα τη γυναίκα των ονείρων μου.
- Πιστεύεις στο Θεό; Ωραία, γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου.
- Μοιάζεις με την τρίτη γυναίκα μου! Τι; Πόσες φορές παντρεύτηκα; Δύο!
- Λέγομαι και "καφές" γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα.
- Ο πληθωρισμός δεν είναι το μόνο πράγμα που σηκώνεται εδώ πέρα...
- Ξέρεις ότι είμαι μάγος; Λοιπόν, θα έρθεις στο σπίτι μου, θα το κάνουμε και
μετά θα εξαφανιστείς!
- Έχω και μια ρομαντική πλευρά. Πάμε στο δωμάτιό μου να δούμε αν θα τη βρεις;

- Μήπως λέγεσαι "Gillette"; Γιατί; Μα είσαι ό,τι καλύτερο για τον άνδρα!
- Έχασα το πάνινο αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;
- Bond. JamesBond
- Το χρώμα των μαλλιών σου ταιριάζει τέλεια με το χρώμα στο μαξιλάρι μου.
- Μήπως είσαι ο διακόπτης μου; Μόλις σε βλέπω, με ανάβεις!
- Μου φαίνεσαι γνωστή. Εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρά μου;
- Πότε πρέπει να επιστρέψεις στον Παράδεισο;
- Είσαι πολύ όμορφη, μήπως ξέρεις να μαγειρεύεις και να σιδερώνεις;
- Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!
- Είμαι καινούριος στην πόλη, μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για να βρω το σπίτι σου;

Καλα μιλαμε θαχετε επιτυχια 100%,ετσι??

NA ΚΑΙ 1 ΔΙΚΟ ΣΑΣ.... Αν σου αρέσω...χαμογέλασε!!!! :)))


dimosieythike sto  http://www.sakopetra.com

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ouuuuu naiii staandar...:p

Ανώνυμος είπε...

kala e einai gamates :D

Ανώνυμος είπε...

πες την αλήθεια, δεν έχεις γκόμενα...

Ανώνυμος είπε...

CKATAA EIN.:))

Ανώνυμος είπε...

File m oute mexri to periptero gia tsigara dn pas etc poso mallon na ri3eis gomena.. pff -.-

Ανώνυμος είπε...

καπια ειναι καλα αλλα καπια αλλα ειναι μαλακιες

Ανώνυμος είπε...

malakiec

Ανώνυμος είπε...

malakies mono to zilet a3izei

Ανώνυμος είπε...

epishs grapse: an sou aresw xamogelase

Ανώνυμος είπε...

βρήκα και άλλες εδώ http://free-time.pblogs.gr/2007/04/atakes-gia-kamaki-meros-3on-kai-teleftaio.html

e-atakes είπε...

eyxaristoume polu gia ta kala sas logia paidia!@!! antapodidoume kai anebazoume synexws :)

Ανώνυμος είπε...

οχι αξιζει ΓΑΜΑΕΙ