Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες από παλιές ελληνικές ταινίες (κι όχι μόνο) 2

(Τρώνε με τον πατέρα του στα αντίθετα άκρα ενός πολύ μακριού τραπεζιού)

Μπάτλερ: Τρώτε κύριε. Σας σέρβιρα.
Θανάσης Βέγγος: Πώς να φάω βρε παιδάκι μου. Βάλε μια καρέκλα δίπλα στον πατέρα. Με το τηλέφωνο θα μιλάμε;
Μπάτλερ: Δεν μπορώ να βάλω καρέκλα κύριε.
Θανάσης Βέγγος: Γιατί; Το απαγορεύει ο τουρισμός;

Ένας τρελός τρελός Βέγγος



Μπάτλερ: Μαθήματα αριστοκρατικής συμπεριφοράς: Θέλω να δω πως θα καθαρίσετε και θα φάτε τον αστακό.
Θανάσης Βέγγος: Γιατί βρε παιδάκι μου με αρχίζεις από τα δύσκολα; Τον αστακό ούτε ο καρχαρίας δεν μπορεί να τον φάει. Φέρε μου ένα γιαούρτι με το κουτάλι να δεις για πότε το τρώω...

Ένας τρελός τρελός Βέγγος



Μπάτλερ: Τρώμε πάντα κρατώντας το πηρούνι στο αριστερό και το μαχαίρι στο δεξί.
Θανάσης Βέγγος: Δε μου λες; Το σουβλάκι, για να το φάμε, το κρατάμε στο αριστερό ή στο δεξί;

Ένας τρελός τρελός Βέγγος



Μπάτλερ: Πάντα το πηρούνι στο αριστερό και το μαχαίρι στο δεξί. Ποτέ το πηρούνι στο δεξί.
Θανάσης Βέγγος: Γιατί, αν κρατήσω το πηρούνι με το δεξί, τι θα μου κάνουν; Φάκελο;

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Προσπαθεί να κόψει ένα μήλο με μαχαίρι και πηρούνι χωρίς να το πιάσει με τα χέρια, αλλά όλο του γλυστράει)

Θανάσης Βέγγος: Μα γιατί γλυστράει έτσι; Μπριγιόλ το άλειψες;

Ένας τρελός τρελός Βέγγος



Μπάτλερ: [Φέρνει κονιάκ.] Απόσταγμα οίνου πέντε αστέρων.
Θανάσης Βέγγος: Γιατί; Ταξίαρχος είναι;

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Έφιππος, περιμένοντας στο φανάρι)

Θανάσης Βέγγος: Έλα Σταμάτη! Πες του Γρηγόρη να ανάψει! Την χάνουμε την Κατίνα!

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Μπαίνει μέσα στο κέντρο διασκέδασης με το άλογο)

Σερβιτόρος: Μα που πάτε κύριε;
Θανάσης Βέγγος: Ε, τι φταίω εγώ; Ας κάνατε έξω χώρο για παρκάρισμα αλόγων! Και μη μου μιλάς εμένα έτσι! Εγώ θα φάω λεφτά εδώ μέσα! Ας είν' καλά ο πατέρας μου ο πλούσιος...

Ένας τρελός τρελός Βέγγος



Λαυρέντης Διανέλλος: Πριν σε βρω, αγαπούσες μια κοπέλα. Τώρα όμως πρέπει να την ξεχάσεις.
Θανάσης Βέγγος: Μα τι λες πατέρα; Εδώ ένα συνάχι και κάνει τον κύκλο του. Πόσο μάλλον ο έρωτας που είναι και βαρύ καρδιακό νόσημα...

Ένας τρελός τρελός Βέγγος


(Ένας σωρός γράμματα είναι πάνω στο κρεβάτι)

Κώστας Βουτσάς: Τι ειν΄ όλα αυτά;
Μάρω Κοντού: Αλληλογραφία των αναγνωστών μου.
Κώστας Βουτσάς: Και μου έκανες το κρεβάτι ποστ-ρεστάντ;

Επτά χρόνια γάμου



Δημήτρης Παπαμιχαήλ: Κοιμάσαι;
Γιώργος Τσιτσόπουλος: Όχι. Δεν μπορώ να κοιμηθώ...
Δημήτρης Παπαμιχαήλ: Σκέφτεσαι το κορίτσι σου;
Γιώργος Τσιτσόπουλος: Όχι! Έφαγα πολύ πεπόνι...

Η Αλίκη στο ναυτικό


(Μιλάει στο τηλέφωνο)

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τι έγινε ρε Αντώνη; Τους πιάσατε στα πράσα;
Γιάννης Βογιατζής: Όχι κύριε υπομοίραρχε, στο κρεβάτι τους πιάσαμε!
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ολοτσίτσιδους ρε; Μπράβο ρε Αντώνη. Και εις ανώτερα.

Η βίλα των οργίων


(Ο Κωσταντάρας είναι στο αυτόφωρο, φορώντας μόνο ένα σεντόνι)

Λάμπρος Κωσταντάρας: Κύριε διοικητά, δώστε μου κάτι να φορέσω.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Κι αυτά που φοράς πολύ είναι. Καλιγούλα!

Η βίλα των οργίων



Λάμπρος Κωσταντάρας: (Τηλεφωνεί) Τον κύριο υπουργό παρακαλώ...
Γιάννης Βογιατζής: Μόνο υπηρεσιακά τηλεφωνήματα επιτρέπονται.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Κι αυτό υπηρεσιακό είναι. Σε υπουργό τηλεφωνώ.
Γιάννης Βογιατζής: Εσείς όμως δεν είστε υπουργός.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Πρόσεξε καλά! Εμποδίζεις τον υπουργό να επικοινωνεί με τους φίλους του!
Γιάννης Βογιατζής: Εγώ εσάς εμποδίζω.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Το ίδιο κάνει!
Γιάννης Βογιατζής: Πουθενά δε λεει ο νόμος ότι είναι υπουργοί κι οι φίλοι του υπουργού.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Δεν το λεει; Ααα, θα τον καταργήσω κι αυτόν! Δε μου γλυτώνει.

Η βίλα των οργίων



Λάμπρος Κωσταντάρας: Βιολέτα, σε ικετεύω πουλάκι μου. Βρίσκομαι σε πολύ δύσκολη θέση.
Βιολέτα: Γυναικοδουλειά δεν είναι; Ε, βρίσκεσαι στην κανονική σου θέση!
Λάμπρος Κωσταντάρας: Εμπίπτω στο νόμο.
Βιολέτα: Πάντα εμπίπτεις στο νόμο εσύ, αλλά ο νόμος ποτέ δεν εμπίπτει σε σένα!

Η βίλα των οργίων



Νίκος Τσούκας: Κύριε υπομοίραρχε, πετύχαμε διάνα.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Διάνα, μα δε λογάτε που παν τα τέσσερα ζωντόβολα. Πόσες φορές θα σας το πω βρε! Βρε εμείς κρατάμε ολάκερη την κοινωνία στα χέρια μας. Έτσι σαν μια πιατέλα!
Νίκος Τσούκας: Μάλιστα κύριε υπομοίραρχε. Πιατέλα.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Και τι έχει μέσα η πιατέλα;
Νίκος Τσούκας: Τι έχει κύριε υπομοίραρχε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Λογιών λογιών μεζέδες.
Νίκος Τσούκας: Μάλιστα κύριε υπομοίραρχε.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Πορτοφολάδες, καφετζούδες, φονιάδες, παρδαλές, ψευτοάγιους, απ΄ όλα τα σχέδια.
Νίκος Τσούκας: Μάλιστα κύριε υπομοίραρχε.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Το λοιπόν, ποια είναι η δουλειά μας εμάς;
Νίκος Τσούκας: Ποια είναι κύριε υπομοίραρχε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τσιμπάμε τον έναν, τσιμπαμε τον άλλον, τσιμπάμε τον άλλον...
Νίκος Τσούκας: Ώσπου ν΄ αδειάσει η πιατέλα;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Όχι! Ζωντόβολο! Η πιατέλα δεν αδειάζει ποτέ. Εμείς τσιμπάμε κι η πιατέλα ξαναφουρνίζει μεζέδες.
Νίκος Τσούκας: Γιατί κύριε υπομοίραρχε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Δουλειά της της πιατέλας, εεε, της κοινωνίας. Η δουλειά η δική μας είναι να τσιμπάμε.

Η βίλα των οργίων



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Του λόγου σου, ποια είσαι;
Μιράντα Μυράτ: Του ναυάρχου.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ποιανού ναυάρχου;
Μιράντα Μυράτ: Του ναυάρχου Τσαχτσαρίδη, αν έχετε ακουστά.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Α, μάλιστα. Για μπες μέσα και περίμενε. Μ΄ εσένα έχουμε πολλά να πούμε.
Μιράντα Μυράτ: Πολλά; Ωχ, Θεέ μου κι είμαι καλεσμένη σε κάποια δεξίωση. Πόσο λέτε ν΄ αργήσω;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Κανά δυο χρονάκια!
Μιράντα Μυράτ: Πόσο είπατε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Βρε, μπες μέσα και περίμενε, που θα σου δώσουμε κι εξηγήσεις!
Μιράντα Μυράτ: Καλά, καλά, πηγαίνω. Αλλά να χαρείτε, μιλήστε μου στον πληθυντικό, θα με υποχρεώσετε.

Η βίλα των οργίων



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τι σαματάς είν΄ αυτός;
Νίκος Τσούκας: Ο ψευτοάγιος κύριε υπομοίραρχε. Θέλει να τον αφήσουμε.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Πες του να κάτσει φρόνιμα γιατί θα πέσει βούρδουλας.
Νίκος Τσούκας: Κι αν είναι αληθινός και μας κάψει;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ρε τράβα που σου λεω! Εξουσία είσαι! Εμείς μ΄ όλους μπορούμε να τα βάλουμε. Μ΄ όλους εξόν από το Θεό!

Η βίλα των οργίων



Ανδρέας Ντούζος: Θα μου το πληρώσεις ακριβά αυτό.
Μέλπω Ζαρόκωστα: Αχ, έλεος Αλέκο μου, έλεος!
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Εε, όχι σκοτωμούς! Τι θα το κάνουμε εδώ μέσα Αμέρικαν Μπαρ;
Μέλπω Ζαρόκωστα: Αχ, είμαι πολύ δυστυχισμένη κύριε υπομοίραρχε, πολύ δυστυχισμένη.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Κυρία δυστυχισμένη, δε σκεπάζετε τα τσιτσίδια σας και να πάτε να ντυθείτε; (Φεύγει)
Ανδρέας Ντούζος: Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι η Εύα με απάτησε...
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ε, υπομονή. Εύα είναι αυτή. Ούτε ο πρώτος είσαι, ούτε ο τελευταίος... Για συμπλήρωσε εδώ τη μήνυση.
Ανδρέας Ντούζος: Προηγουμένως θα ήθελα να υποβάλλω μερικές ερωτήσεις και σ' αυτόν.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Σε ποιον;
Ανδρέας Ντούζος: Στο Ζάβαλο
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τι; Εδώ μέσα; Όχι. Τι θα το κάνουμε εδώ μέσα; Αμέρικαν Μπαρ;

Η βίλα των οργίων



Χρήστος Πάρλας: Κύριε Ζάβαλε, είστε υπεύθυνο πρόσωπο κι ο κόσμος ενδιαφέρεται να μάθει πως ζείτε.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Σιγά μη θέλει να χωθεί και κάτω απ΄ το κρεβάτι μου!
Χρήστος Πάρλας: Ο κόσμος θέλει να μάθει για τις κοινωνικές προεκτάσεις των πράξεών σας.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Ποιες προεκτάσεις βρε παιδάκι μου; Εμένα μ΄ αρέσει να χαίρομαι τη ζωούλα μου. Μια ζωή έχω. Πληρώνω και τη χαίρομαι. Ενοχλώ κανέναν; Εσένα μπορεί να σου αρέσει να ρουφάς ναργιλέ! Πώς μπορώ να σου πω «Κύριε, παράτησε το μαρκούτσι γιατί έχει κοινωνικές προεκτάσεις;» Είμαστε ή δεν είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι κύριε μαρκούτση μου... κύριε αυτέ μου...

Η βίλα των οργίων



Λάμπρος Κωσταντάρας: Άκουσε Βιολέτα. Παίζεις άσχημο παιχνίδι. Αυτό το καρνέ είναι ατομική βόμβα! Μπορεί να γκρεμίσει τα στηρίγματα της κοινωνίας!
Βιολέτα: Εσένα δηλαδή.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Λίγο να φερθείς επιπόλαια και θα γίνεις αιτία παγκοσμίου καταστροφής. Άμα πέσουμε εμείς, γκρεμίζεται μαζί και η κοινωνία... Οπότε, θα βουλιάξουν μαζί και τα Βαλκάνια... Κι άμα βουλιάξουν τα Βαλκάνια, πάει η Ευρώπη. Κι ύστερα πάει η Ασία κι η Αμερική... Ολόκληρη η υδρόγειος...
Βιολέτα: Τότε γιατί δε με παντρεύεσαι να σώσεις την υδρόγειο;

Η βίλα των οργίων



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ώστε δεν χάσατε τίποτα, ε; Δεν μπορεί. Εδώ μέσα τριγυρίζει η Σιγανοπούλου. Κάτι θα σούφρωσε αυτή. Κάποια απάτη θα έκανε. Δεν αποκλείεται μάλιστα αυτή τη στιγμή να βρίσκεται εδώ μέσα.
Σούλη Σαμπαχ: Εγώ δεν την είδα.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τα δεν είδα, δεν ξέρω, δεν άκουσα κομμένα!

Η βίλα των οργίων



Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Ποιοι είστε εσείς; Ταυτότητες γρήγορα.
Άρης Μαλλιαγρός: Ταυτότητα; Αυτό έλειπε να ΄χω κι εγώ ταυτότητα.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Δεν έχεις ταυτότητα; Υπό κράτηση.
Μέλπω Ζαρόκωστα: Εμείς υπό κράτηση;
Άρης Μαλλιαγρός: Κύριε, είμαι ο Χριστόφορος Τσιμισκής!
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Δεν πα να 'σαι ο Γκραν Πάπας; Ταυτότητα έχεις παιδί μου; Δεν έχεις ταυτότητα; Ε, θα σε πάω μέσα. Προς εξακρίβωση.

Η βίλα των οργίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: