Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"ΑΤΑΚΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΖΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ"


1. Εγώ έναν άνθρωπο φοβάμαι στη ζωή μου, τον Θεό.  
2. Η επιτυχία εξαπλώνεται πάνω μου.  

3. - Μα δεν τίθεται θέμα.- Όχι, το τίθω εγώ!  

4. Λέγεται «Λα Μουνί», που πα' να πει «Η Νύχτα»...  

5. Το σπίτι μου το έχω κάνει υπέροχο, κανονικό μαυσωλείο.  


6. Παρακαλώ να χαμηλώσουν τα φώτα γιατί τώρα θα πω ένα τραγούδι off the record. (Μεταφράζεται «εκτός προγράμματος»...) 





7. Για να διατηρηθώ σε φόρμα τρώω μόνο είδη υγιεινής.  

8. Φέτος το καλοκαίρι είχα πάει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι με θέα τον Ατλαντικό και ήταν υπέροχα.  

9. - Κυρία Δημητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα;- Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοβαρά.  

10. - Εσείς, κυρία Δημητρίου, θέλετε να κάνετε μια δήλωση;- Βεβαίως και θα κάνω. Γιατί να μην κάνω; Όλοι κάνουνε... Εγώ να μείνω αδήλωτη; 

11. Ρε παιδία, δεν καταλαβαίνω αραβικά, δεν είμαι Αραβίδα!  

12. - Ποια η γνώμη σας για τις μειονότητες;- Α, δεν ξέρω, χρυσό μου. Εγώ έχω μόνο πλεονεκτήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: