Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Με αυτές τις ατάκες δεν θα ρίξεις ποτέ γυναίκα. Σίγουρα!

Αυτές οι ατάκες έχουν πλάκα, αλλά άμα θέλεις να σε πάρουν στα σοβαρά, σκέψου κάτι καλύτερο…
Βέβαια δεν έχεις να χάσεις κάτι αλλά εμείς σε προειδοποιήσαμε!


- Θέλεις να έρθεις να δείς το σκληρό μου δίσκο; Υπόσχομαι ότι δεν είναι 3,5 ίντσες και δεν είναι Floppy!
- To sex είναι φονιάς… θές να πεθάνεις χαρούμενα???!!!
- Ήταν ο πατέρας σου ποτέ βασιλιάς για μια μέρα? Θα πρέπει να ήταν για να κάνει μια πριγκίπισσα σαν και εσένα!
- Έχεις ωραίο χαμόγελο,είναι κρίμα να μην είναι το μόνο που φοράς!
- Δε ψάχνω για δεσμό, ψάχνω για την εμπειρία!

- Γ**** με αν κάνω λάθος, αλλά θες να με φιλήσεις,έτσι δεν είναι???
- Ξέρω ότι το γάλα κάνει καλό στο σώμα, αλλά εσύ….πόσο γάλα έπινες???
- Μήπως ο πατέρας σου ήταν κλέφτης? Επειδή κάποιος έκλεψε τα άστρα από τον ουρανό και τα έβαλε στα μάτια σου!
- Ξέρεις ότι σε λίγο μπορεί να σου ζητήσουν να φύγεις…κάνεις τις άλλες γυναίκες να δείχνουν άσχημες!
- Συγγνώμη θα σε πείραζε αν κοιτούσα ένα λεπτάκι? Θέλω να θυμάμαι το πρόσωπό σου στα όνειρά μου…
- Αυτό το φόρεμα θα σου πάει πολύ αλλά θα σου πήγαινε περισσότερο στο πάτωμα του δωματίου μου…!
- Μου αρέσουν τόσο πολύ τα πόδια σου που πρόκειται να τα δοκιμάσω…το δεξί πόδι θα το ονομάσω Χριστούγεννα και το αριστερό Νέο Χρόνο…Μπορώ να σε δώ ανάμεσα στις γιορτές???
- Είμαι νέος στην πόλη,μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για το πώς θα φτάσω στο διαμέρισμά σου?
- Μου φαίνεται ότι έχασα το τηλεφωνικό μου νούμερο,μπορώ να δανειστώ το δικό σου?
- Είσαι ελεύθερη απόψε η θα μου κοστίσει??

Δεν υπάρχουν σχόλια: