Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Απιστευτες ατακες απο τα παιδια στο νηπιαγωγειο!

1. Τζετ, κοριτσακι 3 χρονων: Συζητουσα με μια συναδελφο και πανω στην κουβεντα ανεφερα ποσο σιχαινομαι και φοβαμαι τα σκουλικια.Η μικρη ακουσε τη φραση και ξαφνικα παρεμβαινει
''Κυρια μην κανεις σαν μωρο...Δεν καταλαβαινω γιατι αντιδρας ετσι.Τα σκουλικια ειναι πολυ φιλικα.Δεν εχεις δει που οταν τους δινεις το δαχτυλο σου σκαρφαλωνουν επανω?Ασε που χωρις αυτα δε θα μεγαλωναν τα λουλουδια.Ουφ!Σαν τη μαμα μου κανεις...''

2. Ρε'ι'μοντ, αγορακι 3 χρονων: Ειχε χαλασει η βρυση στο παιδικο μπανιο,και πλημμυριζε.Πανω στον πανικο μας,ερχεται ο μικρος,μας κοιταει και λεει με μια φυσικοτητα ''Κυρια μα γιατι δε φωναζετε το Μπομπ το μαστορα''???

3. Αφου ηρθε ο υδραυλικος και εφτιαξε τη βρυση, μου λεει ο μικρος ''ειδες που σου ελεγα να φωναξεις εναν Μπομπ μαστορα?Αφου παντου τα καταφερνει''!!!

4. Ηλιανα,κοριτσακι 4 χρονων: Επεμενε πως δε θα εβγαινε εξω να παιξει αν δεν ερχοταν και ενα συγκεκριμενο αγορακι με το οποιο εκανε πολλη παρεα. ''Τον αγαπας πολυ το φιλο σου ε''? Της λεω. Τοτε βαζει το χερι στη μεση και με πολλη τσαντιλα λεει ''Δεν ειναι φιλος μου.Ειναι ο εραστης μου''!!!

5. Αυτο απαιτει προλογο αλλα ειναι απαιχτο.Στο νηπιαγωγειο εφαρμοζουμε το συστημα Μοντεσσορι.Για οσους δε ξερουν,ειναι μια μεθοδος διδασκαλιας μιας μεγαλης γιατρου ονοματι Μοντεσσορι,η οποια εχει φτιαξει καποια συγκεκριμενα αντικειμενα που τα χρησιμοποιουν τα παιδια,και τα περισσοτερα ξερουν να αποκαλουν αυτα τα αντικειμενα ''Μοντεσσορι'' χωρις να ξερουν ποια ειναι αυτη και τι σημαινει... Μια μερα τρια παιδακια ασχολουνται με αυτα τα αντικειμενα στη μοκετα,και ενα λεει ''αυτο ειναι δικο μου''!!! Το αλλο μπαινει στη μεση και του λεει ''δεν ειναι δικα σου,ειναι της Μοντεσσορι''!!! Και τοτε το τριτο με ρωταει θυμωμενο:
''Κυρια,ποια ειναι αυτη η Μοντεσσορι?Ποτε θα ερθει να παρει τα πραγματα της απο το σχολειο μας?Γιατι μας τα αφησε εδω''???

6. Αρους, αγορακι 4 χρονων: Ξερει να αναγνωριζει τη γραφη και στα αγγλικα και στα ινδικα.Μια μερα μου εγραψε το ονομα του και στις δυο γλωσσες,και μετα μου ζητησε να του το γραψω και στη γλωσσα μου. Του το γραφω λοιπον με ελληνικους χαρακτηρες,και τοτε γεματο απορια μου λεει ''Μα κυρια τι κανεις?Εγω σου ζητησα να μου το γραψεις με γραμματα.Αυτα ομως ειναι πυροτεχνηματα''!!!

7. Λιον,αγορακι 4 χρονων: Καθομαι μια μερα στο χαλι γελωντας και παιζοντας με τα παιδια και ερχεται ο μικρος και με ρωταει ''Δε μου λες.Εσυ εισαι τελικα κυρια η παιδακι?''. ''Εσυ τι νομιζεις?'' τον ρωταω. ''Χμμμ εγω,μου λεει,νομιζω οτι εισαι παιδακι.Αλλα οχι μικρο σαν εμας.Πιο μεγαλο παιδακι''!!!

8. (Αυτο με εκανε να κοκκινησω και δεν ηξερα αν επρεπε να τους φωναξω η οχι,αλλα λυθηκα στα γελια).
Καθονται δυο αγορακια 3 και 4 χρονων στο χαλι ενω τακτοποιω κατι και το ενα λεει στο αλλο ''Ρε συ κοιτα η κυρια τι αφρατο ποπο εχει.Ειναι αστειος''! Και απανταει το αλλο ''Ναι,αλλα εμενα μου φαινεται ωραιος''!!!

9. Τζει,αγορακι 4 χρονων: Προσπαθουμε να τον πεισουμε να παει να πλυνει τα χερια του (ειναι απο τα πιο δυσκολα παιδια). Μια συναδελφος για να τον παροτρυνει του λεει ''Ελα τωρα,αφου εισαι μεγαλος εσυ,ξερεις να τα πλενεις''!! Και της απανταει ''Δεν ειμαι μεγαλος.Ειμαι 4 χρονων!Δεν το καταλαβαινεις''???


 dimosieythike sto http://sxeseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: