Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες για καμάκι προς αποφυγή

Έχετε παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι φλερτάρουν ολοένα και λιγότερο; Ή ότι το περίφημο καμάκι δεν πετυχαίνει πάντα επειδή πολύ απλά οι περισσότεροι λένε ατάκες με εντελώς αποτυχημένο τρόπο ή χωρίς καμία μα καμία έμπνευση;

Οι γυναίκες εξακολουθούν να περιμένουν τον άντρα να τις πλησιάσει, και ό,τι και αν λένε και όσα κι αν κάνουν τα παραδοσιακά στερεότυπα δεν πέφτουν έτσι εύκολα. Μπορεί να δείτε γυναίκες να διακηρύσσουν ότι μπορούν και πρέπει και εκείνες να φλερτάρουν, αλλά επί της ουσίας, οι περισσότερες από αυτές εξακολουθούν να θεωρούν τον άντρα «κυνηγό». Το καμάκι όμως είναι τέχνη και αν δεν την κατέχεις άστη γιατί μπορεί να συμβούν και ατυχήματα – βλέπε χυλόπιτες.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να φλερτάρει κανείς. Κάποιοι απαιτούν μόνο ένα βλέμμα – εκείνο το κατάλληλο… – κάποιοι και λίγες περισσότερες λέξεις. Και εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Κατά καιρούς έχουν ειπωθεί και γραφτεί απίστευτες ατάκες για καμάκι και φλερτ. Κάποιες από αυτές είναι τόσο αστείες που είναι να απορεί πραγματικά κανείς αν ειπώθηκαν σοβαρά, και αν κάποιος πίστευε όντως ότι θα ρίξει άνθρωπο έτσι.

Ας δούμε κλασικές ατάκες για καμάκι προς αποφυγή, γιατί σιγά μη ρίξετε γυναίκα έτσι…

- Έχει πολύ ζέστη εδώ μέσα ή απλά εσύ ζεσταίνεις την ατμόσφαιρα;
- Είσαι από τη Χιροσίμα; -Όχι γιατί; (εύλογη απορία) – Γιατί μωρό μου είσαι βόμβα!
- Σε ξέρω από κάπου; ( εδώ η κλασική απάντηση είναι «αν με ξέρεις από κάπου και δεν με θυμάσαι, καλό είναι να μη ρωτάς».)
- Ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;;; (κλασικό και αποτυχημένο).
- Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;
- Τελικά τα πόδια σου που ακριβώς τελειώνουν;
- Να η ευκαιρία που έψαχνες για να με γνωρίσεις !
- Ο θεός θα πρέπει να είχε πολλά κέφια , όταν σε έφτιαξε ! (ναι είχε έμπνευση που λέει και το τραγούδι…)
- Εκτός από το να προκαλείς σεισμό στο πέρασμα σου , τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;
- Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανένα τέταρτο;
- Κάτι πρέπει να έπαθαν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου !
- Έλα να μείνεις στην καρδιά μου , δε θα πληρώνεις νοίκι !
- Μήπως είσαι η θεά Αφροδίτη ;
- Κάνε μου μια χάρη, πες στο αγόρι σου πόσο τυχερό είναι !
- Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!
- Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!
- Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου!

Αντί να χρησιμοποιήσετε τις παραπάνω αποτυχημένες ατάκες λοιπόν, οπλιστείτε με το καλύτερο σας χαμόγελο, πλησιάστε την κοπέλα και συστηθείτε απλά και ευγενικά. Αν δεν πιάσει αυτό, μάλλον δεν είναι γραφτό σας…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

τόση ώρα σε βλέπω με κοιτάζεις. Αντε να τα φτιάξουμε να τελιώνουμε!