Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Ατάκες Γονέων !

«Πρόσεξε εκεί που θα πας τι θα σου δώσουν να πιεις»

(Τώρα να της πεις της μάνας σου ότι σαν φοιτητής έπινες ότι έβρισκες σε υγρή μορφή και δεν έπαθες τίποτα;;;)

«Να προσέχεις μην σου ρίξουν τίποτα στο ποτό»

(Τελικά έχει καταλάβει κανείς τι είναι αυτό το «τίποτα»; Αν ρωτήσεις έναν μπάρμαν τι είναι, ξέρει ή «τίποτα»;)



«Μην παίρνεις καραμέλες / σοκολάτες από αγνώστους»

(Αυτό τώρα το έκαναν για να μας προστατέψουν από την τερηδόνα; Όχι, γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο)

«Μην κάνεις στις κοπέλες ότι δεν θες να κάνουν στην αδερφή σου»

(Καταρχήν ποιος είπε στην μητέρα μου ότι εγώ θέλω την κοπέλα μου να την πλακώσω στο ξύλο…δεν μου έπαιρνε τα στρατιωτάκια μου αυτή για να τα βάλει να παντρευτούν με τις κούκλες της.)

«Να προσέχεις να μην φανεί το βρακάκι σου»

(Τώρα αυτό μήπως η μαμά το έλεγε στην κόρη κλείνοντας το μάτι ή εγώ δεν κατάλαβα καλά; Έξω που κυκλοφορώ τώρα τελευταία…η μία προσπαθεί να ξεπεράσει την άλλη στο τι περισσότερο θα δείξει από το μικροσκοπικό βρακάκι της!)

«Τα καλά κορίτσια δεν ξενυχτούν… 12 η ώρα θα έρθω να σε πάρω»

(Τι στο καλό ρε παιδιά μπορεί να γίνει μετά τις 12; Μαζεύονται πουθενά τα κακά κορίτσια; Με έχει φάει το ξενύχτι τόσα χρόνια αλλά δεν έχω ανακαλύψει τίποτα.)

«Φάε όλο σου το φαΐ… άλλα παιδάκια στην Αφρική πεθαίνουν στην πείνα»

(Είτε το φάω είτε δεν το φάω πάλι αυτά τα παιδάκια δεν θα πεθάνουν; Δηλαδή τι πρέπει να γίνει; Ποιο το νόημα της απειλής αυτής;)

«Μην καπνίζεις… τα ναρκωτικά από το τσιγάρο ξεκινούν»

(Όπως ακριβώς και η εγκυμοσύνη από ένα φιλί!)

«Θα γίνεις γιατρός / δικηγόρος / αρχιτέκτονας»

(…το ότι έχεις πάει 18 και ακόμα σου δένω εγώ γιόκα μου τα κορδόνια δεν μετράει….)

«Μην ξενυχτάς… δεν θα μπορείς να σηκωθείς το πρωί»

(Όχι τίποτα άλλο γιατί πρέπει το πρωί να κατέβεις στην πυλωτή και να ποτίσεις το μπαμπάκι… και μετά να ταΐσεις τα ζα!!)

«Να πας στον στρατό να γίνεις άντρας»

(Δηλαδή μετά που παντρευόμαστε και δεν καθαρίζουμε τουαλέτες, δεν πλένουμε τα ρούχα μας, δεν τα μαντάρουμε, δεν καθαρίζουμε πατάτες και κρεμμύδια και δεν πλένουμε τα πιάτα είμαστε γυναίκες!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: