Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

Οι ατάκες του Μποντ

Το χιούμορ στις ταινίες του Μποντ έχει τρία στοιχεία. Φλέγμα, άνεση και υπονοούμενα. Ότι ακριβώς και ο χαρακτήρας του υπερήρωα. Τι καλύτερο πορτραίτο λοιπόν, από ένα ανθολόγιο με τις κορυφαίες ατάκες του πλωτάρχη;


 Το στόμα του Μποντ κατά καιρούς έχει πιάσει τους πάντες. Τους συνεργάτες του, τους εχθρούς, την πολιτική και κυρίως τις γυναίκες,. Πάντα με φλεγματώδες αγγλικό χιούμορ, άνεση και διάθεση για πείραγμα.

Το χιούμορ των ταινιών έχει κατηγορηθεί για πινελιές μισογυνισμού, για κρυάδα, κυνισμό και σεξισμό. Σε κάθε περίπτωση όμως μετράει και το στιλ του ηθοποιού που εκστόμιζε τις διάφορες ατάκες.

Για πολλούς το στιλάκι του Ρότζερ Μουρ ήταν ξενέρωτο. Ο Σον Κόνερι ήταν διάσημος για το μάτσο στιλ ενώ μόνο ο Πιρς Μπρόσναν θεωρήθηκε ότι βρήκε τη χρυσή τομή.

Ακόμα και αν οι κατηγορίες αληθεύουν, και να χρειάζεται όντως Licence to Laugh, το σίγουρο είναι ότι έχουν υπάρξει και καλές και κακές στιγμές. Έτσι εμείς διαλέξαμε τις καλύτερες. Ή μάλλον τις πιο έξυπνες. Απολαύστε τις.

Στις γυναίκες

Ντόκτορ Τζόουνς: ... Ο μεγαλύτερος τρομοκράτης στον κόσμο κυκλοφορεί με έξι κιλά εμπλουτισμένου πλουτωνίου. Πρέπει να τον μαζέψω, αλλιώς κάποιος θα μου πάρει τον κώλο.
Μποντ: Όλα στην ώρα τους.
The World Is Not Enough (1999)

Πόλα: Ήξερες πριν στην κρεβατοκάμαρα μου ότι ήμουν πράκτορας με αποστολή να σε ξελογιάσω;
Μποντ: Γιατί; Περίμενες να σου στείλω λουλούδια;
A View to a Kill (1985)

Μποντ: Μου φαίνεται ότι περνάς πολύ ώρα πάνω στη σέλα.
Τζένι: Ναι, τρελαίνομαι για μια πρωινή καβάλα.
Μποντ: Ααα! Και εμένα μου αρέσει το πρωινό σήκωμα.
A View to a Kill (1985)


Χάνι Ράιντερ: Τι κάνεις εδώ; Ψάχνεις για κοχύλια;
Μποντ: (Κοιτώντας επίμονα το άσπρο μπικίνι της Ούρσουλα Άντρες) Όχι, απλώς κοιτάω.
Ντόκτορ Νο (1962)

Ντόμινο: Έχεις πολύ κοφτερή ματιά κύριε Μποντ.
Μποντ: Που να δεις και τα δόντια μου!
Thunderball (1965)

Τρέισι: Με πονάς.
Μποντ: Αυτό είχα στο μυαλό μου αυτό το βράδι.
On Her Majesty's Secret Service (1969)

Μποντ: Είναι πολύ ωραίο αυτό το μικρό τίποτα που σχεδόν φοράς!
Τίφανι: Ντύνομαι αμέσως.
Μποντ: Όχι για μένα ελπίζω.
Diamonds Are Forever (1971)

Μποντ: Καλά, δεν ήσουν ξανθιά πριν μπω μέσα;
Τίφανι: Μπορεί.
Μποντ: Συνήθως τα προσέχω αυτά.
Τίφανι: Και τι προτιμάς;
Μποντ: Δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση. Αρκεί ο γιακάς και τα μανικετόκουμπα να ταιριάζουν.
Diamonds Are Forever (1971)

Σερ Ντόναλντ: Πες μου κύριε Πλωτάρχα, τι ξέρεις για τα διαμάντια;
Μποντ: Εεεε, κόβουν γυαλί, προτείνουν γάμους και έχουν αντικαταστήσει το σκύλο ως καλύτερο φίλο της γυναίκας.
Diamonds Are Forever (1971)

Ρεσεψιονίστ: Μπορώ να σας βοηθήσω σε κάτι;
Μποντ: Θα έμπαινα στον πειρασμό να σας πω ναι, αλλά μάλλον θα ρίξω μια ματιά
Moonraker (1979)

Τζουλιέτα: Θέλεις να δεις τα νούμερα μου;
Μποντ: Είμαι σίγουρος ότι είναι ολοστρογγυλά.
The World Is Not Enough (1999)

Για την πολιτική

Μάνιπενι: Όλοι οι 00 είναι στην αίθουσα συσκέψεων. Και ο υπουργός εσωτερικών.
Μποντ: Μάλλον η γυναίκα του έχασε το σκύλο της.
Thunderball (1965)

Για το καθήκον

Μποντ: (Αφού τελειώσει το σεξ με τη Φιόνα Βόλπε) Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι το απόλαυσα. Ότι έκανα, το έκανα για την βασίλισσα και την πατρίδα!
Thunderball (1965)

Ρωσίδα πράκτωρ: Μα σε χρειάζομαι!
Μποντ: Το ίδιο και η Αγγλία!
The Spy Who Loved Me (1977)

Μποντ: (Στον Σερ Φρέντερικ Γκρέι για τις επιδόσεις του) Απλώς κρατάω τη σημαία ψηλά!
The Spy Who Loved Me (1977)

Και μερικά ανέκδοτα για κλείσιμο

Ο Μποντ μπαίνει σε ένα μπαρ, βλέπει μια εντυπωσιακή γυναίκα και κάθεται δίπλα της κοιτώντας επίμονα.
Μποντ: Με λένε Μποντ. Τζέιμς Μποντ
Γυναίκα: Με λένε Οφ. Φακ Οφ.

Ο Μποντ μπαίνει σε ένα μπαρ, βλέπει μια εντυπωσιακή γυναίκα και κάθεται δίπλα της κοιτώντας επίμονα το προηγμένο τεχνολογικά ρολόι του.
Γυναίκα: Έχει αργήσει το ραντεβού σου;
Μποντ: Όχι, ο Κιού μου έδωσε αυτό το ρολόι και το δοκιμάζω.
Γυναίκα: Και τι το ιδιαίτερο έχει;
Μποντ: Εκπέμπει κύματα Άλφα και μου μιλάει.
Γυναίκα: Και τι σου λέει;
Μποντ: Ότι δεν φοράς εσώρουχα.
Γυναίκα: Μάλλον δεν δουλεύει και τόσο καλά. Σε πληροφορώ ότι φοράω.
Μποντ: (Χτυπώντας ελαφρά το ρόλοι) Το γα..μένο. Πάει μια ώρα μπροστά.

Η Εμ έχει στείλει τον Μποντ σε μια αποστολή στον παράδεισο και αυτός δεν έχει δώσει σημεία ζωής για πάνω από μια μέρα. Σηκώνει το τηλέφωνο και παίρνει στον παράδεισο. Το τηλεφώνημα απαντάει η Παναγία.
Παναγία: Μαρία η παρθένος στο τηλέφωνο, ποιός είναι;
Εμ: Η Εμ. Είναι εκεί ο Μποντ;
Παναγία: Δεν τον έχω δει καθόλου.
Την επόμενη μέρα επαναλαμβάνεται το σκηνικό.
Παναγία: Μαρία η παρθένος στο τηλέφωνο, ποιός είναι;
Μ: Η Εμ. Είναι εκεί ο Μποντ;
Παναγία: Όχι ακόμα.
Αυτή τη φορά η Εμ έχει ανησυχήσει πραγματικά και πριν περάσουν μερικές ώρες ξανατηλεφωνεί.
Παναγία: Εδώ Μαρία, τι θες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: