Σας αρέσει να διαβάζετε αστεία κείμενα; Σας αρέσει να λέτε ωραίες ατάκες; Θα θέλατε να δείτε δική σας ατάκα εδώ; Τότε μην διστάσετε να μας στείλετε την δική σας ξεχωριστή ατάκα..!!! Aναμένουμε τα δικά σας, ξεχωριστά, μοναδικά και χαμογελαστά κειμενάκια. :-)

atakes.blog@gmail.com

"ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ"


Γεωργία Βασιλειάδου "Θεία από το Σικάγο"

Ρωτάει τον αδερφό της : «Ααααχ πως το λέτε εσείς εδώ, γιατί ξεχνάω και πως το λέμε εμείς εκεί?»

"Κίντρινα Γάντια" Μια πορτοκαλάδα απο πορτοκάλια...
((Έχουμε και πορτοκαλάδες από πορτοκάλια)
Σταυρίδης: Έχεις μια πορτοκαλάδα , ρε;
Γκιωνάκης: Πορτοκαλάδα θέτε;
Σταυρίδης : Ναι.
Γκιωνάκης : Από πορτοκάλια;
Σταυρίδης : Όχι , από μούσμουλα .Φέρε μια πορτοκαλάδα ρε.
Γκιωνάκης: Πορτοκαλάδα θέτε;
Σταυρίδης : Πορτοκαλάδα...λεμονάδα...
Γκιωνάκης : Λεμονάδα θέτε;
Σταυρίδης : Όντε λεμονάδα.
Γκιωνάκης : Από λεμόνια;
Σταυρίδης : Ω, ρε τι θα γίνω εγώ με δαύτονε; Ρε, έχεις μια γκαζόζα;
Γκιωνάκης : Γκαζόζα θέτε;
Σταυρίδης : Γκαζόζα ...,σόδα....
Γκιωνάκης : Σόδα θέτε;
Σταυρίδης : Μωρέ , τι θα γίνω εγώ με σένα;
Γκιωνάκης : Ε, τι; Μια μου λέτε λεμονάδα, μια πορτοκαλάδα, μια σόδα , τι θέτε;
Σταυρίδης : Όκου εδώ . Μια κι έξω ! Πορτοκαλάδα!
Γκιωνάκης : Πορτοκαλάδα θέτε;
Σταυρίδης: Αααα, σταμάτα μην τα πάμε απ την αρχή!)


Θανάσης Βέγγος: Γιατί, αν κρατήσω το πηρούνι με το δεξί, τι θα μου κάνουν; Φάκελο;
"Ένας τρελός τρελός Βέγγος"





Τα Κίτρινα γάντια
Σταυρίδης. Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός είναι αυτός;
Γκιωνάκης. Όχι, Έλληνας είναι.

Της κακομοίρας
Χατζηχρήστος. Και μου λες να πληρώσω και τον ΙΚΑ. Ποιος είναι αυτός ο ΙΚΑΣ, δεν τον πληρώνω εγώ.

Κορίτσια για φίλημα
Βουτσάς. Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;

Ο ατσίδας
Ηλιόπουλος. Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

Η Παριζιάνα
Κάποιοι ρωτάνε τον Εξαρχάκο. Αγοράκι τι φρούτα βγάζει η Καλαμάτα;
Εξαρχάκος. Μούσμουλα!

Της κακομοιρας

"οι ανθρωποι συνηθιζουν να γιορταζουν τα ευχαριστα γεγονοτα
ας γιορτασουμε λοιπον κι εμεις αυτο το ευχαριστο... γεγονοτο"

Το νου σας ρεμάλια! Κωνσταντάρας - Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι
Γιατί το λες υποκάμισο; Υπολοχαγός είναι; Χατζηχρήστος - Της κακομοίρας
Αγία Αικατερίνη; Η ίδια; Αλεξανδράκης - Μια τρελή τρελή οικογένεια

- Ει, πειρατή το τόπι μου, γιατί θα στείλω policeman!
- Αν βρεις κανέναν policeman με μαγιό στείλτονε!

- Φυλαχτείτε γιατί σας αμολήσαμε τορπίλα!
- Την είδαμε και την περιμένουμε. Κάτι τέτοιες τορπίλες εμείς τις μασάμε!

- Κύριε.
- Τί τρέχει;
- Εμείς ήρθαμε.
- Και ποιοί είσαστε εσείς;
- Οι γάιδαροι.
- Αααα, εσείς είσαστε οι γάιδαροι; Εγώ νόμιζα..

- Μου τη σκάσατε πειρατή του γλυκού νερού!

(Η Αλίκη στο Ναυτικό)

- Με συγχωρείτε,...ήταν τυχαίο!

(Μοντέρνα Σταχτοπούτα)

Θου-Βου
Στο ζαχαροπλαστείο
Πελάτης : Θα ήθελα μία τούρτα για το σπίτι..
Βέγγος :Δε πειράζει θα τη φάτε εδώ μαζί μας..Πλααατς.

Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης.
Στο Φωτογραφείο
Πελάτης: Θα ήθελα μια οικογενειακήν φωτογραφίαν τροπον τινά
Βέγγος :Να σας δώσω αυτη?
Πελάτης : Μα δε θα είμαστε εμείς σε αυτήν.
Βέγγος:Μήπως σε αυτη που θα βγάλω θα είστε εσείς?
Πελάτης : Τί είπατε?
Βέγγος :Τίποτα , λεω εγω..



Μουστάκας βάζει λάδι στο δρόμο και τρώει τούμπα με τη μηχανή ο Τσαχιρίδης
Τσαχιρίδης πάνω στο δέντρο μετά τη τούμπα:Ποιος πουσ.. έριξε λάδι στο δρόμο?
Μουστάκας που πλησιάζει έχοντας στο χέρι ένα μπουκάλι λάδι και του το δείχνει: Από αυτό ήταν?

- Δε μου λες πολλά παφ πουφ κάνει καπετάνιε, γιατί;
- Δεν είναι τίποτα, μη φοβάστε!
- Πέφτουμε (Χ2)!
...
- Σταμάτα να κατέβω (Χ2)!
- Δεν έχει. Δεν έχει κατέβα.
...
- Ελάτε να φιληθούμε! Δεύτε τελευταίον ασπασμόν!
...
- Τράβα Ρένα! Τράβα μαλλί ανεβαίνουμε. Τράβα...τράβα μαλλί...Άσε μαλλί, ανεβήκαμε! Άσε μαλλί. Ωραία είμαστε!
...
- Ποιά κανάλια της Κορίνθου; Ποιά κανάλια; Εδώ πέρα είμαστε στο κανάλι του Σουέζ και μας χτυπάνε οι Αραπάδες!
...
- Εγώ θα διαμαρτυρηθώ στον ΟΗΕ.
...
- Κάνε μωρέ αριστερά.
- Όχι αριστερά, αριστερά είναι το Ισραήλ.
- Ωραία, κάνε δεξιά.
- Όχι όχι δεξιά. Δεξιά είναι η Αίγυπτος!
- Γιατί δεν κάνουμε όπισθεν;

"Της κακομοιρας" με τον Χατζηχρηστο..

"Και ποιος ειναι αυτος ο ΙΚΑΣ?! Και ποτε θα αρωστησω εγω?!"
"Εμενα να με παρεις με το καλο, να γινω μουσι να με ξουρισεις!"
"Εχε χαρη που βαρεσε και το τελεφουνκεν!"
"Α ρε ζουμπα.. ε ζουμπα!"
"Ζουματανε τα ρημαδια.. ζουματανε!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: